Bochenski, کوام ، Gaustad را بیش از چنگال بزرگ تالار شهر

Grand Forks اعضای شورای شهر ستایش مایک براون در شهرستان خروجی شهردار به عنوان عضو شورای شهرستان Sandi مارشال و

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

Grand Forks اعضای شورای شهر ستایش مایک براون در شهرستان خروجی شهردار به عنوان عضو شورای شهرستان Sandi مارشال و دادستان شهرستان Howard سوانسون در آخرین جلسه شورای با کسانی که به عنوان. مدت کوتاهی پس از آن سه نفر از تازه واردین در زمان بیش از: دن Gaustad که شما Grand Forks,' جدید مشاوره حقوقی; Kyle کوام که جایگزین مارشال در شورای بعد از او را انتخاب و به اجرا برای یک دوره دیگر; و براندون Bochenski توسعه که جای کسی را گرفتن قهوه ای در سراسر شهر بود انتخابات در اوایل این ماه.

"با تشکر از شما شهردار براون" Bochenski گفت: در مدت کوتاهی پس از گرفتن صندلی خود را در شورای افتا. "من فکر می کنم این دیگر یک عنوان رسمی اما من معتقدم این یک تمایز او را حمل برای بقیه روز خود را."

در سخنرانیهای احساساتی مارشال و سوانسون هر دو به گرمی خود را به یاد می آورد tenures وجود دارد -- جدید سم زدایی تسهیلات و خدمات اجتماعی گرانت که آمد با هم در حالی که مارشال, نشست, شورای, یا, کمتر, weightily های پنهانی مجموعه ای از گوشی سوانسون استفاده می شود به گوش دادن به دوقلوها مینه سوتا بازی در طول یک بودجه شنوایی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

قهوه ای تشکر خود, خانواده, شهرستان, کارکنان و پرستاران با او کار می کرد در Altru بیمارستان زمانی که او OB-مامایی وجود دارد. او پس از آن بازی همان تصویری از او ارائه شده در سال 2020 ایالت شهر آدرس.

"من سبک رهبری ناشی از اعتماد به نفس در قدرت از مردم و آنها را به تماشای شکوفه" براون گفت. "این یک شادی مطلق به کار با همه شما. من ترک افتخار از بسیاری از چیزهایی که ما باید انجام با هم."

پس از این شورا به طور خلاصه موکول, Bochenski سوگند یاد از دفتر در کنار همسر و فرزندان خود را قبل از برگزاری دوباره آن را به منتخب شورای مقامات و تعیین Gaustad.

قهوه ای برگ پس از 20 سال در راس دولت شهرستان. او برنده اولین دوره خود پس از یک تلخی مسابقه رقابت پت اونز بود که شهردار در سیل از سال 1997 و سپس cruised به نسبتا آسان پیروزی هر یک از چهار بار او برای انتخاب مجدد پس از آن. او از دست شهردار صندلی در این سال به Bochenski تحت فشار قرار دادند که برای لاغر دولت و برنده به نفع Grand Forks,' کلاس کسب و کار محلی و رهبران جمهوری خواه.

سوانسون بود چنگال بزرگ' دادستان شهر برای 36 سال خدمت در چهار شهرداران. مارشال صرف حرفه خود در خدمات انسانی صنعت قبل از بدست آوردن یک کرسی در این شورا در سال 2016.

کمتر از 30 دقیقه پس از نشست روز سه شنبه به پایان رسید Bochenski امضا اولین فرمان اجرایی به عنوان شهردار. منظور بازگشایی سالن شهر پلیس و ایستگاه آتش نشانی این شهر آثار عمومی تاسیسات عمومی شهر و نیز متعلق به Alerus مرکز. تمام ساختمان های آن بسته شده بود برای ماه برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus.

"همانطور که ما از شرکت های خصوصی برای باز کردن به راه اندازی مجدد اقتصاد ما نیاز به باز کردن امکانات شهرستان نیز گفت:" در یک اطلاعیه از کارکنان شهرستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب