سیاه و سفید زندگی می کند باید موضوع در دریای مدیترانه بیش از حد

اما وضعیت ناپایدار در سواحل لیبی در تلاطم افزایش جنگ داخلی همراه با عدم اطمینان از به اصطلاح گارد ساحلی لیبی ا

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399

اما وضعیت ناپایدار در سواحل لیبی در تلاطم افزایش جنگ داخلی همراه با عدم اطمینان از به اصطلاح گارد ساحلی لیبی اجازه می دهد تا قایق برای فرار از گشت قایق از لیبی شبه نظامیان و رسیدن به مالت جستجو و نجات منطقه به هر حال جایی که مالت را به مقامات مسئول هماهنگی عملیات نجات.

هنگامی که در جزیره مالت است سمت چپ به تنهایی برای مقابله با تعداد زیاد درخواست پناهندگی به هیچ redistributive توافق با اعضای اتحادیه اروپا در حال حاضر در محل. با این فرض که مالت می توانید مدیریت نسبت به بحران مهاجرت مرکزی مدیترانه به تنهایی است که به سادگی مضحک.

و این است که چرا مالت را مقامات در حال حل و فصل به کمتر ارتدوکس روش برای مقابله با این مسئله است. اخیر تحقیقات روزنامه نگاری به رهبری روزنامه نگاران ایتالیایی در روزنامه Avvenire نشان داد مالت را غیر قانونی و استراتژی های مخفی برای مقابله با تعداد رو به رشد ورود.

بین 10 و 13 مارس چهار مهاجر کشتی های تماس زنگ تلفنیک داوطلب مجهز به خط تلفن به طور مداوم باز نگه داشته برای کسانی که در دریا. چهار rafts ترک کرده بودند از سواحل لیبی اما تا به حال هیچ شانسی برای عبور از صدها مایل از آب در میان لیبی و ایتالیا.

مسیر است که از لحاظ فنی غیر ممکن است برای به سر می برند با کیفیت پایین dinghies مانند آنهایی که مورد استفاده قرار گرفته است توسط لیبی قاچاقچیان و مهمتر سوخت ارائه لود شده در هیئت مدیره است که اغلب کافی نیست. اما دقیقا در روز عید پاک دو dinghies به طور معجزه آسایی رسیده ایتالیایی ساحل جنوبی. آنها را ترک کرده بود, لیبی با هم از دست داده بود تماس بگیرید در اولین شب در دریا. اولین قایق لاستیکی با 101 نفر در هیئت مدیره وارد Pozzallo در عید پاک یکشنبه. دومین قایق حامل 77 نفر رسیده Capo Passero جنوب شرقی نقطه از Sicilian سرزمین اصلی صبح روز بعد.

اما مرکزی مدیترانه است و نه جایی برای معجزه و تحقیقات از Avvenire از پس از آن نشان داد ناخوشایند ترفند در پشت این وقایع معجزه آسا.

بر اساس شهادت از پناهجویان در در اول دو قایق روشن شد که هر دو قایق تا به حال به طور جداگانه به پایان رسید تا در مالت آب. اولین قایق ره بود توسط گشت قایق از مالت نیروهای مسلح. چند تن از مردم در قایق لاستیکی گرفته بود از این صحنه غم انگیز: بسیاری از مهاجران در هیئت مدیره پرتاب کرده بود خود را در دریا وجود نمی دانستند که چگونه برای شنا کردن در جهت گرفته شود بازگشت به لیبی.

این تنها زمانی بود که قایقران موتور قایق لاستیکی خراب شد که ارتش desisted از تهدید مقاومت مواجه و با هر کس پشت در هیئت مدیره ارائه شده به غرق یک موتور جدید با سوخت کافی برای ادامه عبور برای یکی دیگر از 100 کیلومتر مستقیم به ایتالیا.

در ضمن روز قبل از ورود دومین قایق به ایتالیا فیشر کرجی Dar Al Salam 1 ترک کرده بود لا والتا با روشن مقصد ناپدید شدن از ردیابی نمودار دریایی به زودی پس از خروج. یک هلیکوپتر نیروهای مسلح مالت خواهد راهنمای Dar Al Salam 1 و یک دوم کشتی Tremarبه یک قایق پناهجویان دست خوش پیشامد میشه در مالت آبهای داشتن دکمه سمت چپ سواحل لیبی تقریبا یک هفته قبل از.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب