"سیاه زندگی' نقاشی دیواری در خارج از مغلوب ساختن پیشی جستن برج مخدوش برای زمان 3

توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: جولای 19, 2020 1:57:01 pm پلیس نیویورک گروه افسران تلاش برای

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: جولای 19, 2020 1:57:01 pm
'Black Lives' mural outside Trump Tower defaced for 3rd time پلیس نیویورک گروه افسران تلاش برای بازداشت یک معترض که مخدوش با رنگ سیاه و سفید سیاه و سفید زندگی می کند موضوع نقاشی دیواری در خارج از مغلوب ساختن پیشی جستن برج در خیابان پنجم شنبه, جولای 18, 2020, در منهتن شهر نیویورک. (عکس از آسوشیتدپرس)

"سیاه زندگی موضوع" نقاشی دیواری, نقاشی در خیابان در مقابل رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اسم شهر نیویورک برج به سرعت تبدیل به یک هدف برای خرابکاری مخدوش با bucketfuls رنگ سه بار در کمتر از یک هفته.

در آخرین حادثه دو نفر بازداشت و حدود 3 بعد از ظهر شنبه بعد از پلیس گفت: آنها ریخت و سیاه رنگ بر روی بلوک-طولانی دیواری در خارج از برج ترامپ در منهتن شیک خیابان پنجم.

اطرافیان تصویری نشان داد ماموران پلیس در اطراف یکی از زنان او به عنوان مالیده رنگ در نقاشی دیواری را روشن و زرد نامه ها و فریاد زد: "آنها اهمیتی نمی دهند در مورد سیاه زندگی" و "استرداد پلیس است."

یکی از افسران تضعیف در رنگ و سقوط به زمین حفظ صدمات به سر و بازو, پلیس گفت:. او ذکر شده بود در شرایط با ثبات در بللوو بیمارستان.

یک سخنگوی اداره پلیس گفت: نام و اطلاعات مربوط به اتهامات ممکن است در برابر آنها نیست فورا در دسترس است.

این شهر بزرگترین اتحادیه پلیس, پلیس خیرخواه انجمن توئیتر خود نوشت: "خوشبختانه برادر ما خواهد بود اما این مزخرف نیاز به جلوگیری از. شهر ما در بحران است. رنگ در خیابان کمک می کند تا هیچ کس."

شنبه خرابکاری اتفاق افتاد کمتر از 24 ساعت پس از سه نفر گرفتار در نظارت تصویری لکه های آبی رنگ در نقاشی دیواری در حدود 4 بعد از ظهر جمعه در حالی که یک زن آشغال آن با آگهی که اشاره اخیر تیراندازی مرگ 1-year-old boy in Brooklyn, پلیس گفت:.

افسران یافت سه نفر در نزدیکی یک زمان کوتاه بعد از آن با رنگ آبی را در دست خود را و لباس, پلیس گفت:. با توجه به تصویری از این حادثه یکی از آنها پوشیده بود "همه زندگی ماده" پیراهن و همچنین سایر پوشاک نشان می دهد حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

آنها بازداشت با اتهام جنایی فساد و منتشر شد با یک منظور به نظر می رسد در دادگاه در تاریخ بعد.

زن 64 صادر شد دادگاه جنایی احضار غیر قانونی ارسال آگهی. عکس های ارائه شده توسط پلیس نشان داد یکی از آگهی ها طراحی شده مانند internet meme, با نزدیک تصویر از 1 ساله قربانی تیراندازی Davell گاردنر جونیور تحت عبارت "من زندگی ماده" پس از گریه کردن از emoji.

در کنار گاردنر تصویر یک پیام نوشته شده با رنگ قرمز نشانگر: "من کشته شده توسط پلیس. من کشته شد توسط یک شخص سیاه و سفید. از کجا BLM?"

پلیس منتشر کرده اند نظارت تصویری نمایش دو مرد در حال اجرا و با اشاره اسلحه که اعتقاد بر این بود مظنون در جولای 11 تیر اندازی. شاهدان می گویند که آنها شروع به پریدن کرد و اخراج های متعدد عکس در این گروه قبل از رانندگی دور. بازداشت شده اند ساخته شده است.

در همین حال پلیس همچنان به دنبال یک مرد در سیاه و سفید و شلوارک و تی شرت آبی که دیده می شد پاشش رنگ قرمز در سیاه و سفید "زندگی" موضوع نقاشی دیواری در اطراف ظهر روز دوشنبه.

کلمات "Black Lives Matter" نقاشی شده است در خیابان در نیویورک و جاهای دیگر در هفته های اخیر برای نشان دادن پشتیبانی از جنبش خواستار عدالت و اصلاحات پس از اخیر پلیس قتل جورج فلوید و دیگر مردم سیاه و سفید.

شهردار بیل د Blasio کمک رنگ نقاشی دیواری در مقابل رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اسم برج هفته گذشته است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در ماه گذشته در یک صدای جیر جیر که الصاق کلمات به خیابان پنجم در مقابل ساختمان خود را بدنام "این لوکس خیابان."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب