Black Lives Matter پاریس در اعتراض به خدشه دار تنش و گاز اشک آور

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 2:29:52 pm بسیاری از معترضان گرفته بود زانو و مطرح مشت خود

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 2:29:52 pm
بسیاری از معترضان گرفته بود زانو و مطرح مشت خود را به عنوان افسران پلیس و آتش نشانان در تلاش برای متفرق کردن جمعیت و مقابله با کوچک blazes.(picture-alliance/dpa/AP/دی کول)

پلیس در پایتخت فرانسه روز سهشنبه با شلیک گاز اشک آور در تظاهرات بودند که با نشان دادن در برابر مرگ و میر مردان سیاه پوست در بازداشت پلیس.

هزاران نفر از مردم جمع شده بودند در پاریس' اصلی دادگاه برای نشان دادن همبستگی خود با ما معترضان محکوم کردن کشتار جورج فلوید و محکوم به مرگ یک مرد سیاه و سفید — آدما ترائوره — در بازداشت پلیس در سال 2016.

بسیاری از معترضان گرفته بود زانو و مطرح مشت خود را به عنوان افسران پلیس و آتش نشانان در تلاش برای متفرق کردن جمعیت و مقابله با کوچک blazes.

بخوانید| جورج فلوید مرگ: trump's کلیسا عکس-op تساوی خشم به عنوان ادامه اعتراضات در سراسر آمریکا

پلیس گفت در توییتر که آنها تا به حال به دلیل مداخله این تظاهرات به لحاظ فنی غیر قانونی تحت coronavirus مربوط به اقدامات. آنها همچنین استدلال کرد که "تن" اعتراض تماس تحریک ترس از مشکل در یک موقعیت حساس.

اواخر شب, مقامات گفت: چند گروه باقی مانده در منطقه و خواستار آن شدند که همه تظاهرکنندگان به خانه.

دویچه وله پاریس خبرنگار لیزا لوئیس گفت: احساس عمومی در فرانسه است که تاکنون تغییر زیادی پس از مرگ کرد. در چند سال گذشته تعدادی از تظاهرات — در خصوص زرد جلیقه تظاهرات شده اند خدشه دار خشونت پلیس.

"مجلس است و حتی بحث در مورد یک قانون جدید که منع مردم از انتشار تصاویری از افسران پلیس" لوئیس گفت. "بسیاری از مردم از ترس که حذف حفاظت از خود در برابر خشونت های پلیس."

خواندن آن است که به سادگی به مرگ یک مرد سیاه و سفید, اما در عین حال یکی دیگر از لحظه ای از حقیقت برای آمریکا

ترائوره — یک شهروند فرانسوی — درگذشت در مدت کوتاهی پس از دستگیری او در سال 2016. خانواده اش می گوید: او از خفگی در دست پلیس و انعکاس فلوید که آخرین عبارت بودند از: "من نمی توانم نفس بکشم."

تحقیقات Traore مرگ هنوز هم ادامه دارد و چهار سال پس از مرگ او به دلیل تضاد گزارش های پزشکی.

وکیل برای دو تا از سه افسر پلیس درگیر ادعا می کند که ترائوره نمی میرند و به عنوان یک نتیجه از شرایط بازداشت خود اما با توجه به از قبل موجود شرایط پزشکی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب