سیاه و سفید زندگی می کند ماده است و همچنین یک حساب برای کمک های خارجی و بین المللی سازمان های غیر دولتی

موج اخیر شهروند به رهبری قیام در حمایت از جهانی Black Lives Matter (پل) جنبش بدان معنی است که با بیش از 50 سال

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399

موج اخیر شهروند به رهبری قیام در حمایت از جهانی Black Lives Matter (پل) جنبش بدان معنی است که با بیش از 50 سال تجربه در امور بشردوستانه و توسعه بخش ما در نهایت می تواند نفس کشیدن. تجارب ما از نژاد پرستی - هر دو فردی و سیستمیک - آورده شده است به کانون توجه است. اما چگونه می تواند به ما اطمینان حاصل شود که پاسخ به این حوزه آبخيز لحظه مشتعل یک حساب برای بخش ما به جای تبدیل شدن به یکی دیگر تکنوکرات ورزش با بیشتر در اثر بالا به پایین مانیتورینگ?

می گویند خوب است رهایی به 'بی طرفی.'

یک حساب اول به معنی رها از طولانی-برگزار مفروضات در مورد کمک های انسان دوستانه. کمک سیستم ساخته شده است در اصل بی طرفی است که ارزش بیشتری در توانایی ما برای ارائه خدمات نسبت به صرفه جویی در زندگی و عمل در همبستگی. اگر ما کمک کارگران در طول نسل کشی در رواندا به عنوان مثال ما نقش می شده اند برای مشاهده و دسترسی مذاکره به جای انجام همه چیز ممکن است برای مداخله و دفاع از افراد مورد تجاوز قرار گرفته و کشته شدند. چگونه است که اصولی?

این تصادفی نیست که آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به تازگی منع کارکنان سازمان ملل از پیوستن به سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات. طرفی دیگر نمی تواند توجیه انفعال یا قبر نقض حقوق بشر. به عنوان تظاهرات روشن ساخته اند سکوت است توافق. نهادی انفعال است به ساختاری ظلم و ستم.

از بین بردن ما شکست خورده حکومت جهانی سیستم.

یک حساب نیز ما نیاز به حل و فصل تاریخ سازمان ملل متحد و موسسات برتون وودز - صندوق بین المللی پول بانک جهانی و سازمان تجارت جهانی - که حفظ اقتصادی و سیاسی هژمونی آمریکا امپراتوری و استعمارگران سابق. نهایی موانع به حرکت جوامع ما از منفعل 'گیرنده' کمک به شرکای برابر هستند ریشه در سیستم های شکست خورده که ما نیاز به شکستن و بازسازی.

توانایی ما برای کمک به جوامع ما است که به طور مستقیم تحت تاثیر این سیستم شکست خورده از حکومت جهانی و مالی بین المللی. بشردوستانه و کمک های توسعه ای را نمی توان جدا از سیاست و روابط قدرت در این نظام تا زمانی که ما در مقابله با این چیزهایی که ما می تواند تاسیسات آب است. مالی و پولی و سیاست های تجارت میان این موسسات باید تثبیت کشورهای فقیر بیشتر به بدهی نابود اقتصاد ترویج ناآرامی های اجتماعی و fomented جنگ داخلی.

پس از تاسیس سازمان ملل متحد شده اند تلقین به باور آن نقش ضروری و خیرخواه نقش مهمی در حصول اطمینان از صلح جهانی و امنیت و صرفه جویی در زندگی در جوامع متاثر از بحران است. اما این را از سازمان ملل متحد به ویژه شورای امنیت است که ذاتا نابرابر در ساختار آن است.

جنایت علیه بشریت مجازات اگر اتهام مجرم دارای حق وتو-wielding عضو پشتیبانی (به عنوان در اسرائیل و سوریه). تحریم ها اعمال می شود در دستور وتو قدرت های ویرانگر زندگی فقیرترین اما بازده هیچ معنی دار مثبت تغییر دهید (به عنوان در ایران و ونزوئلا). سازمان ملل مداخله نظامی نماینده منافع سازمان را تاسیس کشور.

تماس به اصلاحات موسسات که در حال تاسیس و تداوم, نابرابر و خشونت جهانی سازه های بیهوده است. ما باید یاد بگیرند از پل جنبش که لغو است و نه رها. به جای defunding و انحلال این موسسات است موثر ترین گام به سوی ایجاد یک سیستم جدید است که واقعا بر اساس مساوات و عدالت است. کشورهای جنوب جهانی می تواند کمک به ایجاد جایگزین نهاد که بر اساس همبستگی و که به نفع همه است.

تبدیل بین المللی سازمان های غیر دولتی (INGOs) بر روی سر خود را.

به تصویب مفاهیم همبستگی و واقعا تغییر قدرت به جوامع محلی نیاز به یک حساب جدید هیئت رهبری و مدیریت ارشد است که نشان دهنده جوامع که INGOs و کمک دیگر سازمان ها ادعا می کنند برای خدمت به. بودجه باید در اولویت قرار گیرد و پرداخت خیلی بیشتر به طور گسترده ای به کسانی که در خط اول جبهه از عدالت اجتماعی و جنبش ساخت.

اگر هدف کمک در مورد پایان دادن به کمک های اولیه و سپس INGOs باید طرح خروج و جدید توسعه معیارهای موفقیت برای سازمان های خود را که در اطراف محور نوظهور قدرت و پول و صدای خود را به جوامع محلی سازمان ها و حرکات. آنها انتقال دانش و ارتباطات به این نیروهای ؟ آنها کمک به آنها به منظور تقویت ظرفیت خود را به جای در نظر گرفتن بودجه و اعتبار و منابع انسانی به دور از آنها را ؟ آنها واگذاری 'بازار' به دیگران به عنوان مخالف افزایش آن از طریق استقرار ملی اشخاص در کشورهای با درآمد متوسط جهانی جنوبی صرفا به عنوان یک جمع آوری کمک استراتژی ؟

کمک سیستم فوق العاده خوب است در انحصار کانون توجه است که تولید شده توسط بحران و تحت شعاع قرار فله بشر دوستانه و توسعه عمل که انجام شده توسط جوامع و گروه های مردمی که تحت تاثیر قرار است.' روابط بر اساس احترام متقابل با جوامع محلی و سازمان ها ضروری است.

اولین گام این است که بلافاصله بس بازاریابی از مردم در جنوب جهانی به عنوان منفعل 'مند' از کمک های که نیاز به " سفید ناجی.' این روایت مضر و گمراه کننده پس از آن به طور مداوم تغذیه و پشتیبانی ناقص و به شدت نامتوازن جهانی در چارچوب قدرت و روابط. تقلیل و با خیالبافی تصاویر باید متوقف شود. به جای INGOs' جمع آوری کمک های مالی باید بر اساس تقویت پویا کار ما در جوامع خود مشغول هستند.

پل جنبش را تشویق می کند نامگذاری سیاه قربانیان برای مقابله با حک خود بشریت و نابودی از حافظه جمعی. نام ماده به دلیل آنها را به شخصی به رسمیت شناختن.

در سطح حرفه ای و در زمینه کمک صنعت به رسمیت شناختن سازمان های محلی و جوامع رهبری بسیار مهم است پس از آن بخشی از یک هسته اجتماعی و اقتصادی ارزیابی فرایند است که به شکل جهانی برداشت و سرمایه گذاری تصمیم گیری و تخصیص منابع. INGOs باید نام سازمان های محلی به عنوان بخشی از روایت و تفسیر جدیدی از همکاری است. قدرت تعهد و ابتکار از جوامع و رهبران در جنوب جهانی باید آنه نه در چشم ساده پنهان.

اجازه ندهید پول سکوت ما.

با حتی بیشتر موشکافی قرار می گیرد ما به عنوان رهبران جهانی جنوبی سازمان یک حساب به معنی بازجویی از ما چگونه حفظ یکپارچگی.

تا کنون مطالبات برای تغییر باید حول اطمینان بیشتر کمک دلار برسد جوامع محلی و سازمان ها به صورت مستقیم و بدون لایه های بسیاری از واسطه ها. در حالی که این مسئله مهم است وضعیت جوامع ما نمی خواهد به طور چشمگیری بهبود بدون پرداختن به ساختاری منابع اقتصادی و سیاسی نابرابری.

هر فرد در کمک و توسعه بخش باید شروع به بازجویی خود ما همدستی در سیستم ناعادلانه است که عدم پاسخگویی به جوامع است. به عنوان همچون آرونداتی روی متحده "خیریه douses خشم و ترحم و...خیریه نگه می دارد این سازه در محل." ما باید اطمینان حاصل شود که صدای ما هستند و نه سکوت ، ما نمی تواند صندلی فعالان و حمایت از کسانی که در خیابان در حالی که رهبری ما خود را جدا و راحت زندگی می کند. پاسخگویی به جوامع ما در خدمت شروع می شود و با سوال خود ما همدستی در فقر و بی عدالتی و disempowerment.

رها توخالی اصلاحات.

یک حساب نیاز به جامعه مدنی به نوبه خود به دور از بوروکراسی و انجام یک انقلاب در خواسته ها و روش. تصور کنید ایجاد یک جنبش همبستگی است که در آن سازمان های غیر دولتی و دیگر نهادهای جامعه مدنی از نیم کره شمالی و جنوبی با استفاده از قدرت خود را برای به راه انداختن اعتصاب در برابر بالا سیاست گذاران اهدا کنندگان و سازمان های بین المللی تا زمانی که اصلاحات جدی اجرا شد?

تصور کنید اگر ما آمد و با هم به سازماندهی یک میلیون فرد مارس در نیویورک و سراسر پایتخت های سراسر جهان در طول بعد از مجمع عمومی سازمان ملل خواستار دائمی شورای امنیت سازمان ملل تغییر ساختار از جمله حذف حق وتو ، تصور کنید اگر ما سوله و جنبش های موازی در گذشته در بر داشت خود را در زمینه های مشترک در مبارزه برای عدالت و برابری و به طور مشترک مبارزه برای تغییر ساختاری که معطوف به کنترل جوامع است ؟

ما در حال حاضر اسکلت بیش از حد بسیاری از طرح جهانی نصب در گنجه از سیستم بین المللی - از اهداف توسعه هزاره و سندای چارچوب برای ایجاد تغییر و تحول را در دستور کار اهداف توسعه پایدار و بزرگ مقرون به صرفه است. آنها در خدمت به ما یادآوری از گذشته شکست خورده تلاش در نور اصلاحات. ما نمی باید زمان و یا صبر برای برنامه های که کمی بیشتر از جمع آوری کمک ابزار.

صحبت کردن در مورد نژاد پرستی کافی نیست. صدور بیانیه ای در مورد چگونه شما پشتیبانی BLM کافی نیست. Half-hearted تلاش در بومی سازی کافی نیست. ما نمی توانیم یکی دیگر از 50 سال از بی تفاوتی نسبت به ظلم و ستم که تداوم کمک سیستم.

ما باید شجاعت به اطمینان حاصل شود که این لحظه همه گیر و قیام می شود یک حساب است که حرکت جوامع ما از منفعل 'گیرنده' کمک به کامل و برابر بازیگران در حرکات است که می تواند درایو تغییراتی که مورد نیاز برای جهانی عدالت و بقا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن