سیاه, برزیلی, زنان را پررنگ اقدام علیه خشونت مبتنی بر جنسیت

همراه با اطلاعات عمومی مبارزات مردمی گروه نیز توزیع مواد غذایی و سایر اقلام اساسی به خانوار بدون درآمد در طول

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

همراه با اطلاعات عمومی مبارزات مردمی گروه نیز توزیع مواد غذایی و سایر اقلام اساسی به خانوار بدون درآمد در طول بیماری همه گیر. هلنا سیلوستر یک فعال سیاسی با Escola Feminista Abya یالا یک چتر سازمان برای زنان در سن پائولو توضیح می دهد که چگونه در چنین مواد غذایی و تحویل آنها نیز شناسایی زنان در معرض خطر سوء استفاده.

"ما همه نوع شرایط: زنانی که نیاز به کمک خود و یا کسانی که از دیگر زنان در معرض خطر است. از طریق این اولین تماس و پیوند ایجاد می کنیم ما می توانیم خیاط ما پاسخ" سیلوستر می گوید, توضیح داد که این می تواند شامل موافقت نامه ساده برای در تماس ماندن برای حمایت معنوی و یا ایجاد کد کلماتی که زنان می توانند با استفاده از اگر آنها در معرض تهدید هستند و نیاز به کمک.

کد کلمات می تواند کمک به زنان رسیدن به فعالان حتی اگر تلفن همراه خود را در حال نظارت توسط معتادان است. با تشکر از این تاکتیک سیلوستر گفت گروه او به تازگی به کمک یک زن و پسر جوان او را به ترک وضعیت سوء استفاده های داخلی. از طریق شبکه خود را, آنها به سرعت در بر داشت خانواده حاضر به پناهگاه آنها و همچنین جمع آوری کمک های مالی از غذا و خواب.

"برای برخی از زنان با دانستن آنها می توانید با کسی که در حال حاضر کمک های زیادی در حالی که دیگران نیاز به بیشتر های تخصصی حمایت روانی و" سیلوستر می گوید. این است که چرا خود سازمان نیز بسیج تعدادی از روانشناسان داوطلب که با استفاده از سیستم عامل های مختلف آنلاین برای ارتباط با زنان بیشترین نیاز و کمک به آنها را از طریق روز از مستند.

یک زن و یک فعال خودش از سن سیزده با بسیاری از مبارزات زیر کمربند سیلوستر اذعان به احساس به خصوص به چالش کشیده COVID-19 بحران و آنچه هنوز به آمده است. چه به او می دهد امید است که "برای دیدن بسیاری از زنان اغلب آسیب پذیر خود کار برای کمک به دیگران".

جهانی 'سایه همه گیر'

در سطح بین المللی خشونت علیه زنان و دختران در حال افزایش است که این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور است تعداد بی سابقه ای از مردم به مستند. کمک در سراسر جهان وارد شده تعداد بی سابقه ای از تماس ها و سازمان ملل متحد هشدار داده است از رشد "سایه همه گیر" اصرار دولت به انجام بیشتر برای محافظت از زنان در طول بحران.

پس از مستند محدودیت های تحمیل شده بود توسط برخی از دولت و مقامات شهری در سراسر برزیل در اواسط ماه مارس قضات است که تخصص در خشونت مبتنی بر تخمین می زنند که در چنین مواردی دو برابر شده اند. اما فعالان حقوق زنان معتقدند این آمار و ارقام هشدار دهنده هستند و تنها کسری از تعداد واقعی با توجه به موانع متعدد رو به زنانی که نیاز به کمک.

"بسیاری از می تواند تماس های تلفنی, ترک خانه های خود و یا حمل و نقل عمومی برای رسیدن به یک مرکز کمک به سادگی از آنجا که آنها لازم نیست که پول می گوید:" Nascimento در Observatorio ده فقیر نشین در ریو دو ژانیرو. "و این درست است به خصوص برای زنان ساکن در محله های فقیر نشین که اغلب اتفاق می افتد به عدم و که تکیه بر کوچک دستمزد روزانه است که آنها دیگر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن