گاومیش کوهان دار امریکایی گارد شکارچی وارد انتقال پورتال ترک backcourt به xxx آماتور

آن برگ گاومیش کوهان دار امریکایی بدون تجربه در هر نقطه و یا تیراندازی گارد نقاط برای فصل آینده است. "از طریق

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

آن برگ گاومیش کوهان دار امریکایی بدون تجربه در هر نقطه و یا تیراندازی گارد نقاط برای فصل آینده است.

"از طریق گفتگو با او و در نهایت خودم فکر کردم این امر می تواند بهتر برای یک شروع تازه" Richman گفت.

گاومیش کوهان دار امریکایی برنده این اجلاس عنوان قهرمانی لیگ و واجد شرایط برای NCAA بخش مسابقات در ماه مارس با سالمندان وینی شهيد و جارد ساموئلسون در سپاه پاسداران است. NDSU امضا تاریخ و کالج گارد دونالد Carter III در ماه نوامبر گذشته و اخیرا دبیرستان ارشد دزموند مککیننی از کانزاس سیتی هر دو از آنها را در شمارش به نقطه است.

"این خواهد شد بسیاری مانند ما چگونه آغاز شده و دو سال پیش" Richman گفت. "بیش از احتمال زیاد از آن خواهد شد یک تازه وارد و ما هیجان زده در مورد آن است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

شهيد پیوست گاومیش کوهان دار امریکایی دو سال پیش از غربی نبراسکا جامعه ، Carter III می آید از Scottsdale, کالج (Ariz.), با هر دو بازیکن رفتن JC مسیر از دبیرستان در مینیاپولیس. در ساموئلسون نقطه Richman بالا در دوم Jarius آشپز که redshirted فصل گذشته پس از بازی به عنوان یک درست دانشجوی سال اول و ورودی جذب بودن Skunberg از جیمز تاون, N. D.

"من فکر می کنم او یک فرصت به آمده در اینجا و رقابت و تاثیر او در اوایل زندگی حرفه ای" Richman گفت.

که در آن شکارچی جا در آن مخلوط شده اند که قابل بحث است. او به طور متوسط 6.6 امتیاز و 2.4 ریباند بازی در تمام 33 بازی و شروع 12. او با بازی در درجه اول به خاموش گارد نقطه اما املای شهيد در نقطه. او به خصوص با ارزش پایین کشش برگزاری آگهی با 81% رایگان تیراندازی و پرتاب توپ دست زدن به مهارت.

"من می خواهم به آن را با صدای بلند و روشن از آن چیزی بود سرکش," Richman گفت. "من عاشق کامرون. او صادقانه و ما می خواهیم مطمئن شوید که ما به عقب برویم و ارزیابی همه چیز ما در کلاس درس و در دادگاه است که ما را همه در یک موقعیت موفق باشد."

شکارچی خروج به معنی آن خواهد بود که دومین سال متوالی یک جانباز ارشد نمی بازگشت به این تیم است. در سال گذشته رو به جلو دنگ Geu چپ به عنوان یک فارغ التحصیل انتقال به شمال ایالت تگزاس پس از او junior فصل در NDSU. آن را ممکن است شکارچی می تواند یک فارغ التحصیل انتقال و اگر چنین خواهد بود بلافاصله واجد شرایط در بخش دیگری من برنامه. اگر نه او را مجبور به رفتن به بخش دوم مسیر از او redshirted سال اول خود را در NDSU.

NDSU نیز به دنبال جایگزین رفتگان سالمندان تایسون بخش و کریس کویل هر دو بودند که بیشتر بال-نوع از بازیکنان است. گاومیش کوهان دار امریکایی باید تجربه وجود آوردن 6-5 Tyree Eady, 6-6 سام Griesel, 6-6 Jaxon Knotek و 6-7 Maleeck سخت-هایس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن