گاومیش کوهان دار امریکایی بازگشت به اوماها به زمین خود را QB تعهد برای 2021 استخدام کلاس

6-پا-3, 210 پوند چپ دست کارفرمایی چهارم شد کلامی تعهد برای 2021 استخدام کلاس. "من در آن زمان در این نقطه من ن

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

6-پا-3, 210 پوند چپ دست کارفرمایی چهارم شد کلامی تعهد برای 2021 استخدام کلاس.

"من در آن زمان در این نقطه من نمی خواهید به دست یک فرصت بود" Payton گفت.

Payton زوم جلسه با NDSU را توهین آمیز دستیاران و سر مربی مت Entz. به طور معمول در غیر پاندمی سال آن را Entz که آیا ارائه چهره به چهره.

Payton در نظر گرفته شده است بالا بازگشت کارفرمایی در ایالت نبراسکا با توجه به لینکلن مجله ستاره روزنامه. گاومیش کوهان دار امریکایی تا به حال موفقیت با اوماها quarterbacks. Easton چوب از کریقتن دبستان شد 3 1/2-سال شروع و در سمت چپ NDSU در سال 2018 به عنوان تمام وقت FCS رهبر در QB پیروزی و یک پنجم دور پیش نویس انتخاب لس آنجلس شارژر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Omaha West quarterback Cole Payton has verbally committed to play football at North Dakota State. Kayla Wolf / Omaha World-Herald

اوماها غرب کارفرمایی کول Payton اتحاد شفاهی متعهد به بازی فوتبال در ایالتی داکوتای شمالی. Kayla Wolf / Omaha World-Herald

و مسیحی Dudzik یک کارفرمایی در دبیرستان در اوماها Skutt شد و چهار سال استارت در پشت دفاعی با NDSU که در 61 بازی های حرفه ای و چپ با چهار قهرمانی ملی حلقه. آن را نیز نمی صدمه دیده است که NDSU تولید دوم به طور کلی پیش نویس انتخاب در سال 2016 پیش نویس NFL در کرسن سیتی Wentz و زمان شروع کارفرمایی Trey لنس در حال حاضر NFL توجه است.

"که قطعا کمک کرد مجموعه, یک راه است که من می توانید دنبال کنید," Payton گفت.

Payton در زمان گاومیش کوهان دار امریکایی ارائه می دهد بیش از Missouri Valley تیم فوتبال کنفرانس ایالتی ایلینوی, Northern Iowa, داکوتای جنوبی, دولت و داکوتای جنوبی و دارتموث از آیوی لیگ. او گفت NDSU از تصمیم خود در بعد از ظهر اما منتظر ماند تا در اواخر شب به ارسال تعهد خود را در توییتر به طوری که او می تواند از مدارس دیگر برای جذب او است.

او انداخت برای 1,986 متری و 24 touchdowns در پاییز گذشته به عنوان یک کاربر تکمیل 60 درصد از خود می اندازد. او برای 872 متری و 15 touchdowns. Westside رسیده Class دولت عنوان بازی از دست دادن به Bellevue غرب است.

Payton در زمان بازی روز سفر به NDSU پاییز گذشته بود و قادر به شرکت در یک تاریخ و روز در ماه فوریه قبل از COVID-19 همه گیر تعطیل دانشگاه.

"همیشه از آخرین سفر من وجود دارد, من در ارتباط مستمر با آنها را با جلسات و تماس ها و یادگیری بیشتر و بیشتر در مورد NDSU," او گفت:. "پدر و مادر من و من در مورد آن فکر و من آماده بود هنگامی که زمان آمد."

بورس تحصیلی ارائه به Payton می تواند عامل به تصمیم دیگری چپ دست کارفرمایی چشم انداز در مورهد بالا را Trey Feeney. این Spuds junior در هفته گذشته گفت: دانشگاه داکوتای شمالی ارائه شده او را همراه با بخش دوم ایالتی مینه سوتا-منکیتو. گاومیش کوهان دار امریکایی مربیان به او صحبت کرد و او را مورد بررسی قرار.

NDSU به طور سنتی ارائه می دهد کمک هزینه تحصیلی ارائه به یکی کارفرمایی در سال است.

Payton اولین NDSU ارتکاب خارج از ایالت داکوتای شمالی. او به پیوستن به فارگو جنوبی ایمنی Sibomana Enock وست فارگو Sheyenne در حال اجرا پشت باریکا Kpeenu و مندن دفاعی lineman Jaxon Duttenhefer در 2021 استخدام کلاس.

Payton گفت: انتظار در اطراف برای یک FBS ارائه نیست بخشی از روند فکر.

"من قطعا می خواستم برای تصمیم گیری قبل از اینکه من ارشد نجومی," او گفت:. "من می خواهم به تمرکز بر مدرسه من برای پاییز گذشته, بنابراین من تا به حال هیچ مشکل پذیرش این پیشنهاد از ایالتی داکوتای شمالی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن