لایحه به انتخابات امن تر در طول همه گیر عبور قوه مقننه حرکت به Walz میز

سناتورها در پنج شنبه, مه 7 گذشت خانه فایل 3429 توسط یک 66-1 رای دادن. این لایحه باز خواهد شد تا 17 میلیون دلار

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

سناتورها در پنج شنبه, مه 7 گذشت خانه فایل 3429 توسط یک 66-1 رای دادن. این لایحه باز خواهد شد تا 17 میلیون دلار در فدرال کمک امریکا رای عمل می کنند (حوا) و Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) قانون دلار به افزایش انتخابات ایمنی و شیوه ها در مینه سوتا به عنوان همه گیر امتداد به آینده قابل پیش بینی.

فدرال دلار خواهد اجازه می دهد مینه سوتا دولت و انتخابات محلی مقامات به سرمایه گذاری در ایمنی بیشتر و شیوه های بهداشت در رای گیری مکان های باز و مکان های بیشتر به منظور کاهش تراکم و پوشش به طور بالقوه بیشتر رای-توسط-mail تقاضا است.

دموکرات ها داد تا گسترش رأی-با-ایمیل مفاد آنها امیدوار بود در این لایحه را در مراحل اولیه است. جمهوریخواهان استدلال کرد که این حرکت غیر ضروری خواهد بود با مینه سوتا در حال حاضر ارائه اولیه رای گیری و هیچ بهانه ای رای توسط ایمیل.

سناتور. مریم Kiffmeyer R-دریاچه بزرگ که صندلی سنا دولت و انتخابات کمیته روز پنجشنبه گفت که در حال حاضر نیست آن زمان به "را شتابزده تغییراتی که ممکن است گیج کننده و یا نامشخص به عموم مردم است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"به ما توانمند سازی مردم در انتخاب به رای دادن در شیوه ای مطلوب به آنها توسط غایب پست غایب در شخص و یا در یک رای گیری امن محل دور از جمعیت های آسیب پذیر" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن