لایحه معرفی شده در کنگره آمریکا برای جلوگیری از درنده خریداری شده توسط چین در طول COVID-19 همه گیر

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 9:15:45 am این لایحه پیشنهاد برای افزایش دام

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 9:15:45 am
coronavirus, coronavirus China, COVID-19 China, Covid-19, coronavirus infection, World news, Indian Express این لایحه پیشنهاد برای افزایش دامنه موارد CFIUS بررسی و ارسال به رئیس جمهور قبل از معامله مالی است.

با نفوذ کنگره آمریکا روز چهارشنبه معرفی یک قانون در مجلس نمایندگان که جلوگیری از درنده سرمایه گذاری شرکت های آمریکایی توسط دولت چین.

معرفی شده توسط Congressman Jim بانک های عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس را محدود درنده کسب در COVID-19 عمل خواهد گسترش دامنه کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده (CFIUS) به بررسی خرید شرکت با روابط به حزب کمونیست چین در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"کار ما این است که برای اطمینان از حزب کمونیست چین نه سود کردن یک بیماری همه گیر از خود ساخت. رئیس جمهور تهمت برنده انتخابات تعهد برای جلوگیری از چین را از بهره گرفتن از آمریکایی ها است. من خوشحالم که با او کار می کردند در حال حاضر برای جلوگیری چینی شکار," بانک ها در بیانیه ای گفت.

این لایحه پیشنهاد برای افزایش دامنه موارد CFIUS بررسی و ارسال به رئیس جمهور قبل از معامله مالی است.

آن جلوگیری خواهد شد شرکت با روابط به جمهوری مردم چین با داشتن بیش از 51 درصد از سهام در زیرساخت های حیاتی به عنوان تعریف شده توسط دفاع تولید عمل از سال 1950 سازمان های درگیر در تولید و انتشار اخبار در رسانه ها و یا اشخاص غیر این صورت تعیین می شود و مهم برای امنیت ملی زیرساخت های حیاتی و یا فرهنگی قابل توجهی توسط رئیس جمهور.

کنگره Sharice داود در روز چهارشنبه معرفی یک قانون به سرعت در حال افزایش عرضه تجهیزات مانند ماسک صورت, بیمارستان, لباس هواکش و تست مواد مورد نیاز برای مبارزه با کروناویروس و حفظ خط مقدم کارگران امن است. این لایحه همچنین ترویج تولید این کالا در ایالات متحده است.

"ما را دیده اند دست اول است که با تکیه بر چین برای تولید اکثریت قریب به اتفاق تجهیزات پزشکی استفاده می کنیم در ما یک مشکل بزرگ" داود گفت.

"آن منجر به کمبود قیمت سنگ آهن در بازار و افزایش محصولات تقلبی. شرکت در سراسر کانزاس می خواهید برای کمک به پر کردن شکاف ها در تولید اما اغلب آنها در مواجهه با موانع است که باید آنها را متوقف در آهنگ های خود را. منابع قانون را قطع نوار قرمز دولت نگه داشتن مردم در محل کار و کمک به شرکت ها به طوری که آنها می تواند به ما کمک کند" داود گفت.

در سنا سناتور میت رامنی جیم Risch تاد جوان, دیوید پردو و مارکو روبیو معرفی چند جانبه کمک نقد و بررسی (MAR) عمل 2020 به بررسی و بهبود پاسخگویی و اثربخشی از ما مشارکت در سازمان های بین المللی.

مار عمل خواهد ایجاد درون سازمان نیروی کار را با بررسی دقیق به انجام یک ارزیابی چگونه به خوبی همه جانبه موسسات انجام ماموریت های خود را و چگونه آنها در خدمت منافع آمریکا و مالیات دهندگان.

"این است که در کشور ما بهترین بهره که ما پاسخگویی و شفافیت از سرمایه گذاری های ما در سازمان های بین المللی" رامنی گفت.

"چین به دنبال آن درنده مسیر در صحنه جهانی این قانون می تواند کمک به تجهیز ما به اولویت بندی سرمایه گذاری های ما در راه است که هم راستا با اهداف سیاست خارجی ما و شمارنده چین در تلاش برای به دست آوردن نفوذ در سازمان های بین المللی," او گفت:.

"به عنوان جهان سخاوتمندانه ترین انسان دوستانه و توسعه دهنده این مهم است که ایالات متحده می داند که در آن ما مالیات دهندگان دلار می رویم" Risch گفت.

"مار عمل خواهد شد نیاز به یک گزارش از یک چند جانبه بررسی نیروی کار است که ارائه خواهد شد لازم است بینش به تصمیم گیری آگاهانه در مورد نحوه اولویت بندی ما کمک های مالی. به عنوان ما را دیده اند اخیرا با سوال از اقدامات صورت گرفته توسط سازمان جهانی بهداشت در پاسخ به گسترش COVID-19 آن است که بسیار مهم به پاسخگویی و نظارت از کمک های ما," او اضافه شده است.

"Coronavirus همه گیر است روشن جدید در چین اخلال در رفتار و رشد نفوذ در بین المللی چند جانبه سازمان. به عنوان نفوذ چین رشد می کند در این سازمان ما مالیات دهندگان هستند در قلاب و ما باید اطمینان حاصل شود ما دلار های مالیاتی در حال سپری برای پیشبرد امریکا منافع هر دو در خانه و خارج از کشور.

"ما رو قابل توجهی با چالش های جهانی مانند coronavirus همه گیر نقض حقوق بشر تکثیر سلاح های هسته ای و اقتصادی جهانی بحران اما این چالش ها به این معنی نیست که ما باید کورکورانه کمک به این سازمان" سناتور جوان گفت.

"آمریکایی ها سزاوار هر دو شفافیت و پاسخگویی برای چه مالیات خود را به دلار صرف شده بودن و با ایجاد این جدید چند جانبه بررسی نیروی کار ما قادر خواهد بود برای درک بهتر و تعیین اینکه آیا منافع و ارزش های تایید شده و پیشرفته توسط سازمان هایی مانند سازمان بهداشت جهانی," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب