بزرگ با حجم معامله گر دانه تماس آن را به یک حرفه ای

در نتیجه به پایان رسید 47 سال از دانه خرید. طول زندگی حرفه ای خود را به همراه خود تجربه منحصر به فرد در حجم بز

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

در نتیجه به پایان رسید 47 سال از دانه خرید. طول زندگی حرفه ای خود را به همراه خود تجربه منحصر به فرد در حجم بزرگ ذرت باعث می شود آن را به احتمال زیاد او معامله بوشل دانه بیشتر از هر کسی در منطقه ، "قطعا صدها میلیون بوشل" فینی می گوید.

"او احتمالا رو به عنوان مقدار به عنوان تجربه به عنوان کسی که در کسب و کار تا آنجا که تجارت غلات می گوید:" استو Letcher, مدیر اجرایی, North Dakota دانه نمایندگی انجمن.

کیت میراث و حرفه ای به عنوان خوانده شده مانند یک کتاب تاریخ از دانه بازاریابی نقاط عطف. دهانه آن محدوده قابل توجهی — پارو زغال سنگ در یک co-op پر boxcars خصوصی grain elevators منطقه اول گرینفیلد شاتل لودر برای اولین بار غربی داکوتای شمالی اتانول گیاهی, و در نهایت,خرید ذرت برای ششم بزرگترین اتانول گیاهی در کشور است.

مینه سوتا ریشه

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

سابقه خانوادگی خود را در منطقه به عقب می رود به 1870s فینی را بزرگ پدربزرگ اول و دوم سفید homesteaders در سنت وینسنت شهرستان از شمال غربی ایالت مینه سوتا را Kittson شهرستان — الکساندر ترنر مهاجرت از اسکاتلند و جان فینی مهاجرت از ایرلند.

متولد سال 1953 کیت فارغ التحصیل از هومبولت (Minn.) دبیرستان در سال 1971. پدرش ادوارد "بخش" Finney, درگذشت یک حمله قلبی هنگامی که کیت بود 16. در ماه جولای سال 1972 کیت ازدواج خود را بالا مدرسه یار جونی Deere (دختر جاندیر یک کشاورز از نزدیک Hallock, Minn.)

Keith Finney recently retired from a career that spanned small co-ops to the nation’s sixth-largest corn ethanol plant at Casselton. Finney, 67, retired recently after 47 years in grain trading, one of the leaders in sheer grain trading in the Dakotas and Minnesota. Photo near Casselton, N.D., April 14, 2020. Mikkel Pates / Agweek

کیت فینی به تازگی بازنشسته از یک حرفه ای است که به طول انجامید کوچک co-ops برای ملت ششم-بزرگترین اتانول ذرت گیاه در Casselton. Finney, 67, بازنشسته به تازگی پس از 47 سال در دانه تجاری یکی از رهبران محض دانه تجارت در Dakotas و مینه سوتا. عکس نزدیکی Casselton N. D., مارس 14 سال 2020 است. Mikkel کله / Agweek

کیت آغاز شده و در اجرای قانون مطالعات در بمیجی دانشگاه دولتی اما در پیش نویس یک شماره برای جنگ ویتنام. اما این پیش نویس به پایان رسید درست قبل از او به کشتی.

ریچارد "Punky" Maeir مدیر هومبولت آسانسور انجمن (در حال حاضر هومبولت-سنت وینسنت آسانسور) خواسته او را به کار در آسانسور. ناگهان Finney شد یک دانه خریدار و آشنا با بین المللی دانه های کسب و کار به خصوص با خصیصه های ذاتی از سیاست و خاص از کانادا دانه.

در ماه جولای سال 1972 در ایالات متحده دولت یارانه خرید و فروش دانه به روس ها نمی دانستند در مورد میزان که کشور با خشکسالی است. قیمت دانه افزایش یافت 30 ٪ تا 50 ٪ برای 10 ماه در سال 1973. قیمت گندم افزایش یافت به بالا به 5 دلار رسید. "آن مقدار زیادی از پول را در کشاورزان جیب" کیت می گوید.

بخش co-op بود که در حال بارگیری غلات به "باکس اتومبیل" — گاهی اوقات سوار کردن, پیر گاو اتومبیل. آسانسور بود 300,000 بوشل از ذخیره سازی. "از آنجا که از" غلات روسیه, سرقت,' همه از این دانه بود و بیرون آمدن از ذخیره سازی." کشاورزان سرمایه گذاری در تجهیزات بزرگتر. کیت به یاد دیدن خود را برای اولین بار پشت سر هم کامیون در حدود سال 1974.

کیت و جونی تا به حال دو پسر — اریک در سال 1974 و ادوارد "جان" در سال 1976. وقتی که جونی برادر درگذشت ناگهانی این زن و شوهر به کار می رفت در John Deere مزرعه.

ذخیره شده توسط PIK

در سال 1978 یک بنسون-کوین رسمی خواسته کیت برای مدیریت یک نام تجاری جدید تعاونی متعلق به آسانسور شرکت با مکان در لنکستر, Minn., و یک نام تجاری جدید مرکز دریاچه Bronson, Minn.

در سال 1980 جیمی کارتر رئیس جمهور را تحریم در فروش دانه به روسیه است. قیمت دانه فرو ارسال کشاورزان به مزرعه بحران وام و اعتبار. کیت جدید co-op قرض گرفته مقدار زیادی از پول را فقط به عنوان وام با نرخ بهره پرورشی به 23 ٪ در سال است. بخش co-op به فروش می رسد امکانات خود را در سال 1983.

او موفق به northcote را بازتوییت کرد (Minn.) کشاورزان آسانسور. کشاورزان در زمان از وام های دولت در دانه. زمانی که قیمت بازار ماند پایین تر از وام و آنها ضبط دانه به فدرال کالا اعتباری پارسیان که پرداخت 26.5 سنت رسید هر سال برای ذخیره سازی. کیت به خاطر سفر به ایندیانا و کارولینای شمالی معاملات گواهی ("certs") در دولت پرداخت-در-نوع برنامه است.

به انحراف و عقب

در سال 1991 Sexauer شرکت بروکینگز, S. D., استخدام او را به باز کردن یک Gary S. D., آسانسور, و مدیریت دیگری در نزدیکی Clear Lake, S. D. کیت دنبال یک کالا کارگزاری مجوز و یکی از اولیه مدیران برای مدیریت ریسک با ساخت جبران نقدی و معاملات آتی و همچنین به عنوان گزینه دوباره به راه افتادند به کشاورزان و یا آسانسور یک راست به پرداخت هزینه برای به دست آوردن پایین-سمت و یا بالا سمت خطر است.

در سال 1994 دنی Pinske مدیر کل این MAYPORT کشاورزان Co-op آسانسور در پورتلند N. D., به نام او. آمد و اجرای MAYPORT دانه تقسیم Pinske گفت.

In 1994, Keith Finney was hired to manage the grain division for the MAYPORT Farmers Co-op Elevator, at Mayville, N.D., and Portland, N.D. Photo taken at Mayville, N.D., on May 18, 2020. Mikkel Pates / Agweek

در سال 1994 کیت Finney شد استخدام مدیریت در دانه بخش برای MAYPORT کشاورزان Co-op آسانسور در Mayville, N. D. و پورتلند, N. D. عکس های گرفته شده در Mayville, N. D. در 18 مه سال 2020 است. Mikkel کله / Agweek

"من آموخت بازاریابی در شب کلاس" کیت می گوید. "من یک زن و شوهر از بازاریابی باشگاه با MAYPORT کشاورزان است. من می خواهم به مردم برای رسیدن به برخی از قراردادهای اگر آنها را درک نمی کنند آن را."

در سال 1998 کیت ازدواج ساندرا هاج بود که دو دختر. در سال 1998 جیم Leclair یک Mayville, N. D., بیمه و سابق فوتبال حرفه ای بازیکن با نزدیک شدن کیت به صورت همیشه سبز بازاریابی, مدیریت, Ltd. یک کسب و کار به بازار غلات برای کشاورزان است.

در ژوئن 5, 2000, کیت دچار حمله قلبی. در حالی که دوره نقاهت مدیر کل جدید آلتن دانه ترمینال جنوب, Hillsboro, N. D. متعلق به یک کنسرسیوم از منطقه تعاونی آسانسور استخدام او به عنوان سر merchandiser. در سال 2001 آلتون ترمینال بود "کادیلاک از شاتل" فینی می گوید. این اولین از نوع خود در منطقه — یک گرینفیلد پروژه در ابتدا با 1 میلیون بوشل بتن سازی (بعد 2 میلیون و در نهایت 4 میلیون بوشل).

آن را به حال یک مایل طولانی مستقیم جانبداری نماید. فینی خرید دانه از 52 شرکت آسانسور و کشاورزان با ارائه نداد در عصر سرعت در حال گسترش ذرت و سویا هکتار است.

این BNSF سرمایه گذاری در "عبور آهنگ" ساخت حمل و نقل دیگر قطار بیشتر امکان پذیر است. آنها ارائه مطلوب نرخ حمل و نقل به شمال غربی اقیانوس آرام به عنوان بازارهای صادراتی به آسیا باز.

اتانول غرب وحشی

در سال 2006 مقامات قرمز دنباله انرژی دولت اول زغال اتانول اتانول ذرت گیاه در Richardton N. D., استخدام Finney برای شروع شرکت ذرت تهیه برنامه در یک منطقه هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده برای تولید ذرت.

دنباله قرمز ابتدا در حمل شاتل قطار از ذرت از غرب داکوتای شمالی و غربی مینه سوتا است. در نهایت قرمز دنباله آن قرار زیرند دانه خوراک گاو شد ثابت در غرب داکوتای شمالی.

سرانجام در نوامبر سال 2007 مقامات در Tharaldson اتانول LLC Casselton N. D., با نزدیک شدن کیت به ایجاد یک ذرت تهیه برنامه است. کیت به نوبه خود نزدیک کلیفورد کشاورزان Co-op آسانسور شرکت ، یکی از صاحبان آلتون ترمینال به عنوان عامل خرید. کیت و کاردانی براد Kjar (که تا به حال با او کار می کرد در آلتن) در اتانول گیاهی اما به طور رسمی مشغول به کار برای co-op بر اساس 50 مایل دور.

در ابتدا Tharaldson انتظار می رود به خرید از دانه اما بعد تصمیم گرفت که بهتر بود اگر کلیفورد Co-op خواهد آن را خرید و فروش آن به اتانول گیاه به عنوان مورد نیاز است. کیت می گوید یک تفاوت وجود دارد بین خرید دانه برای یک آسانسور در مقابل خرید دانه برای یک اتانول گیاهی. "این راه های مختلف تفکر" کیت گفت. "Grain elevators می خواهید ذرت. ما نیاز به آن را به منظور اتانول است."

"یکی از مزایای داشتن co-op خرید دانه مستقیم از کشاورزان بود که کشاورزان با پرداخت سود سهام توسط co-op" که به تولید بهتر و قیمت خالص.

کلیفورد به حال یک مقدار از ذخیره سازی در میان آن مکان است.این گیاه دارای دسترسی به ذرت از دره رودخانه سرخ و غربی shortline راه آهن می رود که به قوم و خویشی و وپیتون در داکوتای شمالی و Breckenridge, Minn.

فینی یک علم از درک رقیب هزینه های اقیانوس و راه آهن هزینه های. او تا به حال برای تنظیم پیشنهاد خود را به مطمئن شوید که آن را قوی تر از پیشنهادات مختار است که آن را به شمال غربی اقیانوس آرام و دیگر بازارهای صادراتی. "در عین حال من می خواستم برای قرار دادن آنها را از کسب و کار" او گفت:. "من سعی کردم به آنها (سود) حاشیه اگر آنها می تواند به خرید دانه و فروش آن را به من است."

Tharaldson شروع به خرید ذرت در تابستان سال 2008 و شروع به تولید اتانول در دسامبر. 31, 2008. پس از مشکلات اولیه با دانه خشک کن شرکت همچنان بدون وقفه. امروز آن است که ششم-بزرگترین در ایالات متحده است.

نگاه به آینده کیت نگران است که COVID-19 تاثیر بر کشاورزان و صنعت اتانول ممکن است 12 تا 18 ماه ایجاد منابع بزرگ ذرت. او به یاد می آورد که چگونه دولت تا به حال به مرحله با زمین های کشاورزی مجموعه ای در کنار برنامه های در 1980s و شگفتی اگر که اتفاق می افتد دوباره. خیلی بستگی به خلق و خوی از بازارهای چین و آمریکای جنوبی رقبا.

در بازنشستگی فینی می گوید او در ادامه به اجرای یک شعبه برای جان استوارت و همکاران با کالاهای بازرگانی مجوز. "آخرین 47 سال را در من رخنه کرد. در اینجا من هنوز هم می خواهید به درگیر در کشاورزی است. بزرگترین غذای آماده از همه چیز است مردم — تولید کنندگان و همکاران صادرات خریداران است."

در پورتلند N. D. فینی در حال ساخت یک "دفتر/غار" خدمت برخی از تولید کنندگان و آسانسور که پرچین خود را از طریق حساب او شما لذت بردن از داشتن به درایو "49.8 مایل به کار هر روز صبح" او جوک. و او خواهید بود به رایگان تجزیه و تحلیل بازار "بدون تمرکز بر روی خرید ذرت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن