بزرگ نوار مینه سوتا نزدیک شدن به خشکسالی سطح

دلوت — در حالی که بخش هایی از ایالت مینه سوتا یک downpour از بقایای طوفان گرمسیری کریستوبال در اوایل این هفته

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

دلوت — در حالی که بخش هایی از ایالت مینه سوتا یک downpour از بقایای طوفان گرمسیری کریستوبال در اوایل این هفته بسیاری از مناطق رو به سختی یک قطره. رو به خشکی است که در حال حاضر در حال توسعه در سراسر بسیاری از مینه سوتا است.

ایالات متحده خشکسالی نظارت این هفته اعلام رسمی "نسیم خشکسالی" وجود دارد و در سراسر بسیاری از سنت لوئیس, شمال, Aitkin, Crow Wing, Cass و جنوب ایتاسکا شهرستان در شمال و استیونس پولک و سنگ بزرگ شهرستان در غرب است.

بسیار بزرگتر نوار از دولت از کوک کانتی در شمال شرق به Yellow Medicine County, در جنوب غرب, در نظر گرفته شده است "غیر طبیعی خشک شود."

در Duluth, خدمات ملی آب و هوا گزارش بارش باران در ماه ژوئن کامل اینچ نرمال و آسمانی پس Jan. 1 پایین و نزدیک به 4.5 اینچ است.

برینرد پایین ¾ اینچ در ماه ژوئن اما برخی از 4.7 اینچ زیر نرمال برای سال به تاریخ. St. Cloud است 3.2 اینچ کوتاه برای سال, در حالی که فارگو-مورهد و چنگال بزرگ, N. D. هر دو پایین حدود 2.5 اینچ پس Jan. 1. بقیه مینه سوتا همچنان در نزدیکی و یا حتی بالاتر از نرمال برای آسمانی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

خیلی از غربی داکوتای شمالی نیز باقی می ماند غیر طبیعی خشک و یا در خشکی.

اگر خشک طلسم همچنان آن را نه تنها به معنی قهوه ای, چمن — غیر معمول در شمال مینه سوتا را اغلب خیس ژوئن — اما همچنین خشک محصولات کشاورزی و جنگل های منطقه ساخت بیشتر رسیده برای آتش سوزی.

بسیار شدید خشکسالی در حال حاضر مدتها مناطق وسیعی از غرب و از جمله شمال کالیفرنیا و جنوب اورگان و مناطق زیادی از یوتا و کلرادو و نیومکزیکو و تگزاس که در آن یک آتش سوزی شدید در فصل مورد انتظار است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن