بزرگ قهوه ای ماهی قزل آلا, ماهیگیران تفننی پیدا کردن پناهگاه در مینه سوتا را راست رودخانه

"شما لازم نیست که ماهر در تمام برای گرفتن ماهی" با توجه به لایحه Evarts, چه کسی بوده است, ماهیگیری رودخانه 18

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

"شما لازم نیست که ماهر در تمام برای گرفتن ماهی" با توجه به لایحه Evarts, چه کسی بوده است, ماهیگیری رودخانه 18 سال پس از حرکت در اینجا از ورمونت. "وحشی ماهی قزل آلای قهوه ای آنها نمی spook آسان است."

در عین حال اختصاصی ماهیگیران تفننی است که جمع آوری روی که کشش از رودخانه جنوب غربی پارک رپیدز بسیار ماهر در هنر و صنعت. شما باید اگر می خواهید به موفقیت در داخل و خارج از اوج فصل است. ترین شب در طول مقدار پیش بینی سحر و جادو تخم, شما می توانید گرفتن برخی از ماهی قزل آلا, اما حتی چاشنی ترین ماهیگیران تفننی می تواند رفتن به خانه بدون نیش می زنند.

Trout enthusiasts line the road crossings along the Straight River this time of year.
Michael Johnson/Pioneer Journal

ماهی قزل آلا علاقه مندان به خط گذرگاه جاده در امتداد راست رودخانه در این زمان از سال است. مایکل جانسون/مجله پیشگام

سحر و جادو شیدایی

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ماه ژوئن است یک خوب برای ماهیگیران تفننی بسیاری از گونه های ماهی در مینه سوتا اما در طول این تخم از Hexagenia limbata mayfly است یک ماهی قزل آلای قهوه ای دیوانگی ماهیگیری می تواند شاهد بر این محافظت راهرو از راست رودخانه است.

در این دوره از سحر و جادو پرواز یکی از بزرگترین آمریکایی mayflies افزایش می یابد به عنوان یک پوره از گل و لای و باتلاق که خط لبه های این تالاب. در سطح پرواز پدیدار باز بال خود را به خشک و سپس سر به اطراف سنبه. در مورد یک روز بعد پرواز میریزد یکی دیگر از اسكلت و وارد "عنکبوتی که تار میتند" مرحله با توجه به Evarts, یک, مینه سوتا, DNR شیلات متخصص از واکر. در این مرحله مرد و زن mayfly است mate بر روی رودخانه. به عنوان بارور شده تخم مرغ قطره به آب پس از انجام mayflies. آن وجود دارد آنها می میرند یا جاروب پایین دست و یا به انتظار دهان حریص ماهی قزل آلای قهوه ای. آن را به عنوان اگر mayfly است که تمام وجود برای این, یک لحظه کوتاه از تغذیه ماهی در تاریکی.

به عنوان mayfly است باید بدانید که چگونه به کار در تاریکی بنابراین باید پرواز ماهیگیر تعقیب بعد از آنها. به همین دلیل آماده سازی برای لحظه ای که از دیوانه وار شروع تغذیه پیش از آن در روز برای ماهیگیران تفننی مانند Evarts, Dallas, هادسون و ران میلر.

میلر بازنشسته پزشک متخصص اطفال از فارگو که ساکن در دریاچه دختر خوشگل Taine در تابستان شده است fishing این کشش از رودخانه بیش از 40 سال است. دیگران که سهام ادعا می کند در این کشش از رودخانه بوده و انجام آن طولانی تر از آن است. واضح است که وجود دارد یک جذبه به این محل است. برخی از شب های اصلی دسترسی به نقاط می تواند تبدیل به شلوغ با ماهیگیران تفننی. هیچ یک از diehards خواهد بود گرفتار در جای دیگر در طول مقدس سحر و جادو تخم. میلر شوخی که متاسفانه بسیاری از مراسم عروسی در ماه ژوئن اگر او را دعوت به یک طی سحر و جادو تخم وجود دارد یک شانس خوب او باید به تصویب.

آنچه باعث می شود این زمان از سال به ویژه در این قطعه از آب فراوانی از ماهی قزل آلای قهوه ای در قسمت فوقانی و حتی طولانی تر است. Evarts نشان داد تصاویر برخی از هل دادن 24 اینچ. او اغلب نمی خواهد حتی بازیگران سمت کوچکتر پاشش ماهی, کسانی که 12 تا 15 اینچ اگر او فکر می کند وجود یک بزرگتر در این نزدیکی هست. توسط بسیاری قزل آلا استاندارد در مینه سوتا هر یک از این خواهد بود یک ماهی خوب است.

لغزش بالادست

بسیاری از این گروه وارد رودخانه 7:30 p. m., تقریبا سه ساعت قبل از آنها در واقع یک پرواز. پارو به بالا یا پایین رانی آنها می تواند لغزش در بی سر و صدا. کسانی که ساعت انتظار اغلب متمرکز بر کوهپیمایی به عنوان باتلاقی زمینهای پست با آهنگ قرمز بالدار blackbirds, چکاوک سرودخوان و گربه پرندگان.

این بار مانند آن ماهی قزل آلا ماهی گیر می شود عادت کرده اند به خود یا محیط اطراف او در انحنا محدوده از راست رودخانه است. این ماهیگیران تفننی تقریبا مافوق طبیعی حواس قادر به نقطه افزایش ماهی در 40 فوت و می دانم که چه چیزی باعث آب به بخش برای یک لحظه. حتی اشکالات زیپ را از طریق هوا در حال شناسایی برای بخشی خود را در زنجیره غذایی. و هر پرنده درحال طریق ضخیم نی را می توان نام آن را صدا. این نیست فقط ماهیگیران تفننی. این افراد عمیقا متصل به جهان طبیعی در اطراف آنها.

"این بسیار جذاب ماهیگیری" Evarts گفت. "شما باید هوشیار باشید. شما رو مشترک shiners یا نهر چوب افزایش بیش از حد. شما باید برای کشف کردن که آیا شما در حال مصاحبه برای یک ماهی قزل آلا یا فقط ماهی قنات."

در حالی که تمام است که مشاهده در ساعت قبل از تاریک است و آرامش بخش آن ماهیگیری نیز با دقت ضبط صحنه برای وقتی که خورشید پایین می رود. زمانی که ماهیگیری شروع می شود آن را تاریک است. آنها تکیه تنها بر روی تلفن های موبایل از تغذیه ماهی به دانستن که در آن به جای یک پرواز.

Evarts می پذیرد چند سال اول در زمان کار قابل توجهی برای پیدا کردن ماهی. یکی دیگر از به طور منظم در اواسط ماه ژوئن دالاس هادسون گفت: آن زمان او سه سال قبل از او در سحر و جادو تخم.

"هیچ کس نمی خواهد به من هر گونه اطلاعات" هادسون گفت. Evarts گفت که او یکی به ماهی برای, اطلاعات, به طوری که او تا به حال به شکل های زیادی را در خود بیش از حد.

اولین چلپ چلوپ

به عنوان Evarts, مذاکرات در مورد چرخه زندگی mayfly است او را در حال انتظار برای اولین چلپ چلوپ آب شنیده است. نه فقط کمی ماهی قنات اما واقعی شلاق در آب است. همیشه هوشیار Evarts نه تنها صدای چلپ چلوپ اما می بیند ماهی به عنوان اگر او می دانست که تنها جایی که به سازمان دیده بان.

"آیا شما می بینید که؟!" او گفت: هیجان. او چهره های قهوه ای بود و حداقل 17 اینچ. او به زودی آماده به حرکت به موقعیت در حدود 10:15 p. m. و پشه ها در حال حاضر تا ضخیم ترین را از دست ندهید که mayfly است ریسندگی در حال حاضر انداختن به آب. آن لحظه ای که این چند روح باید منتظر است.

Evarts مراحل از قایق رانی و آغاز ساخت راه خود را به وسط جریان است. او شروع به پاره خط از پرواز حلقه و شروع به بازیگران بالادست به سمت دیگری و دیگری با صدای بلند چلپ چلوپ. او می داند که این یکی از بزرگ است.

پس از چند کست بیش از ماهی قزل آلا زرد سحر و جادو پرواز او به پایان خود رهبر است, ربوده, به آب های زیر و مبارزه است.

Bill Evarts holds his rod high as a big brown trout heads upstream on the Straight River near Park Rapids.
Michael Johnson/Pioneer Journal

لایحه Evarts دارای میله خود را بالا و به عنوان یک ماهی قزل آلای قهوه ای سر بالادست در سمت راست رودخانه و در نزدیکی پارک رپیدز. مایکل جانسون/مجله پیشگام

The prize for those battling mosquitoes and darkness can be a fine brown trout like this one caught by Bill Evarts. It was the only one that made it's way into the net and was swiftly returned to the water.
Michael Johnson/Pioneer Journal

این جایزه برای کسانی که مبارزه با پشه ها و تاریکی می تواند خوب ماهی قزل آلای قهوه ای شبیه به این یکی گیر لایحه Evarts. این تنها یکی است که آن را به راه به خالص شد و به سرعت بازگشت و به آب است. مایکل جانسون/مجله پیشگام

Evarts نقش ماهی در یک استخر عمیق تر و پنجه نرم برای او خالص به عنوان ماهی نزدیک تر می آید. هنگامی که در خالص او می بیند او فرود آمد خوب ماهی قزل آلا حدود 21 اینچ به طول. این چیزی است که او را پس از. لحظه ای بعد ماهی را در آب دوباره. او را برمی گرداند به مصاحبه به تاریکی. او کارگردانی تنها با صدای تغذیه ماهی قزل آلا در سطح.

در بازگشت به زمین

این ماهیگیران تفننی می دانید که چگونه شکننده این ماهیگیری است و چگونه نادر آن است که پایدار وحشی ماهی قزل آلا ماهی احاطه شده توسط مزارع کشاورزی. سوابق جایزه browns شده اند در محل پس از 1950s از اینجا و از سال 1991 رودخانه قزل آلاي رنگين شده اند ، هیچ فیلم گرفته شده از آن.

در حالی که این مکان تا به حال خوب استخوان برای ماهی قزل آلا تولید آن در حال کمک به, در سال های اخیر برای تقویت توانایی های بالقوه خود را. ورود به سیستم است گفت: به مابعد رودخانه و رسوب نمی شد به راحتی سرخ باعث درجه حرارت آب برای افزایش, با توجه به مقاله ای از مینه سوتا ماهی قزل آلا نامحدود است.

ماهی قزل آلا نامحدود با کار مینه سوتا DNR برای محدود کردن کانال با قرار دادن مادر جک سنبه در رودخانه توسط هلیکوپتر. این کار در یک فرایند از سال انجام شد را به تصرف رسوب باریک کانال افزایش عمق و کاهش درجه حرارت آب.

این سازه نه به معنای گذشته به جای آنها کمک به ایجاد پوشش گیاهی است که باید با توجه به پارک رپیدز منطقه شیلات سرپرست داگ کینگزلی. کینگزلی گفت: کار حفاظت از این رودخانه شده و در حال انجام از آنجا که 1970s با تشکر متعدد طرفداران اختصاص داده شده از قزل آلا.

Canoes ready to take a dip into the gentle flow of the Straight River near Park Rapids.
Michael Johnson/Pioneer Journal

یا باد کردن کیکس آماده را به یک شیب را ملایم جریان راست رودخانه در نزدیکی پارک رپیدز. مایکل جانسون/مجله پیشگام

ایستاده در نزدیکی پل که در همه آنها پرتاب کردن ماهیگیران تفننی توصیف این جایگاه ویژه و صحبت در مورد ماهی آنها گرفتار بود که شب و منتشر شد. آنها قادر به نگه داشتن به آینده را در اینجا و ابتلا به این ماهی چرا که با انتخاب خود آنها نمی نگه داشتن ماهی.

کسانی که ماهی ها راست می گویند تغییر آب و هوا استفاده بیش از حد از آبهای زیرزمینی برای آبیاری بیش از حد و استفاده از مواد شیمیایی و یا از دست دادن زیستگاه است که توانایی برای از بین بردن این ارزش شیلات. کینگزلی به اشتراک گذاشته شده است که مطالعات متعدد انجام شده از سال 1989 و هنوز هم امروز توسط گروه های متعدد از جمله DNR و بررسی زمین شناسی ایالات متحده برای تعیین اثرات جریان آب و درجه حرارت.

"شما باید درک کنند که این ارزیابی ها سر در گم با چیزهای دیگر مانند تغییر آب و هوا و توسعه و یا استفاده از زمین تغییر است که بر این جریان به عنوان" کینگزلی گفت.

ماهیگیران به حال کمی نگرانی در مورد مقدار ماهیگیران تفننی است که نگه داشتن ماهی قزل آلا. بسیاری که انجام این کار را در بهار بین ماهیگیری یخ و ماهیگیری بازکن. بسیاری از پرواز ماهیگیران تفننی عمل گرفتن و رها تنها به عنوان وسیله ای برای حفظ ماهی های بزرگ.

فراوانی از ماهیگیران پرواز تمایل به نشان می دهد تا برای سحر و جادو تخم اما فراتر از آن است که رودخانه نسبتا چپ به صورت چند که واقعا لذت بردن از شرکت خود که آیا ماهیگیری باور نکردنی است یا نه در طول باقی مانده از آب باز.

"هنگامی که سحر و جادو تخم است بیش از من نمی بینم کسی" Evarts گفت.

بسیاری از رودخانه های در دسترس است. ماهیگیران تفننی می تواند ماهی از ساحل در بیش از دو سوم از راست رودخانه بدون نیاز به دریافت مجوز از مالکان. نزدیک به 8 از 18 مایل از رودخانه زیر راست دریاچه سد دارای ماهی گیر دسترسی easements در یک یا هر دو طرف از این جریان. اکثر شناور یا وید به رودخانه.

Dr. Ron Miller, of Fargo, has staked out his spot for the night on the Straight River. Many regular anglers head out hours before fishing starts in order to claim a spot away from others. Those that know each other follow a certain fishing etiquette to avoid confrontations in the peak of the hex mayfly hatch.
Michael Johnson/Pioneer Journal

دکتر Ron Miller, از فارگو است بنا کردن نقطه خود را برای این شب در راست رودخانه است. بسیاری از به طور منظم ماهیگیران تفننی سر ساعت قبل از ماهیگیری شروع می شود به منظور ادعا می کنند یک نقطه دور از دیگران است. کسانی که می دانیم هر یک از دیگر به دنبال برخی آداب ماهیگیری برای جلوگیری از درگیری در اوج سحر و جادو تخم mayfly است. مایکل جانسون/مجله پیشگام

برای کسی مثل Evarts که صرف بیش از 40 روز از یک سال در این رودخانه وجود دارد که مقدار بسیار زیاد در اینجا.

تا زمانی که وجود دارد سالم ماهی قزل آلا وجود خواهد داشت از مردم پوشش برای یک شانس برای گرفتن یک. چند ممکن است موفق شود اما برای چند روز از سال ماهیگیران تفننی شانس در ماهی از یک عمر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن