بایدن کمپین می پرسد Twitter Facebook برای حذف مغلوب ساختن پیشی جستن پست هجوم پست الکترونیکی-در رای گیری

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 1:19:28 pm بایدن به کمپین گفت که تهمت ب

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 1:19:28 pm
Joe Biden promises police changes without stripping funding بایدن به کمپین گفت که تهمت بود مردم را وادار به انتخاب بین حفاظت از سلامت خود و اعمال حق خود برای رای دادن. (فایل)

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن مبارزات سیاسی خواسته است تا به غول رسانه های اجتماعی Facebook و Twitter برای حذف پست های جمهوری خواه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه که در آن گفته شده ادعاهای دروغین با هدف بی اعتبار پست الکترونیکی-در رای گیری.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی چندین بار در روز دوشنبه با انتقاد از رای-توسط-mail برنامه های متعددی را اجرا اند به طوری که رای دهندگان نگران عفونت کرونا ويروسی می توانند برگه های رای خود را از خانه.

"اگر مردم می توانید بیرون بروید و اعتراض و شورش به فروشگاه و ایجاد تمام انواع ویران کردن آنها نیز می تواند بیرون رفتن و رای دادن و نگه داشتن ما در انتخابات صادقانه" مغلوب ساختن پیشی جستن نوشت. "با میلیون ها نفر از پست الکترونیکی-در رای گیری فرستاده می داند که در آن آنها می رویم و به چه کسی؟"

مغلوب ساختن پیشی جستن که خود را ارسال غیابی از طریق پست الکترونیکی است برای هفته ها دامن زده و ترس در میان هواداران خود را که دموکرات ها را در سوء استفاده از رای گیری-توسط-mail روند در ماه نوامبر انتخابات.

"رای دهندگان رول بدنام هستند از جمله افرادی که دیگر زندگی می کنند در این آدرس در فایل و یا حتی مرحوم" مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین سخنگوی تیم Murtaugh گفت: در پاسخ به بایدن اردوگاه را ادعا می کنند. "این طیف باز دعوت برای تقلب و تضعیف انتخابات یکپارچگی است."

بایدن به کمپین گفت که تهمت بود مردم را وادار به انتخاب بین حفاظت از سلامت خود و اعمال حق خود برای رای دادن.

"امروز او را افراشتند جیر پس از جیر هل دادن بی پایه و اساس تئوری های توطئه به معنای بی اعتبار کردن رای-توسط-mail" مدیر کمپین جن اومالی دیلون به رویترز گفت در بیانیه ای.

"مبارزه ما با ارسال نامه به Twitter و Facebook و خواستار آن است که این دروغ است که به دنبال تضعیف ایمان در روند انتخابات گرفته می شود را بلافاصله."

یک Facebook نماینده گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن پیام را نقض نمی کند سیاست های خود را و می شود. توییتر سخنگو همچنین گفت که این پست را نقض نمی کند قوانین خود را.

رسانه های اجتماعی شرکت ها تحت فشار هستند سعی کنید به پلیس دروغ در مبارزات سیاسی.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: سیاسی در مصاحبه منتشر شده در روز جمعه که گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری هزینه می تواند او را دوباره انتخابات است.

در ماه مارس گفت: فاکس نیوز: "اگر شما تا به حال توافق برای آن شما می خواهم هرگز جمهوری منتخب در این کشور است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن