بایدن به عنوان رئیس جمهور به ما کمک خواهد کرد که هند دریافت کرسی در شورای امنیت سازمان ملل: دیپلمات سابق آمریکا

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 11:40:33 am 77 ساله سابق آمریکا معاون رئیس جمهور تنظ

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 11:40:33 am
Donald Trump utterly failed to prepare for COVID-19 pandemic: Joe Biden 77 ساله سابق آمریکا معاون رئیس جمهور تنظیم شده است به طور رسمی نامزد حزب دموکرات در ماه اوت است. (AP/فایل)

دموکراتیک presumptive ریاست جمهوری نامزد جو بایدن در صورت انتخاب شدن به قدرت در ماه نوامبر انتخابات را کمک به شکل دادن به نهادهای بین المللی مانند سازمان ملل متحد به طوری که هند دریافت دائمی کرسی در شورای امنیت سابق آمریکایی دیپلمات گفته است.
هند شده است فشار برای اصلاحات در سازمان ملل از جمله شورای امنیت بیان کرد که ترکیب آن را منعکس نمی کند واقعیت های جاری است و نه نماینده کافی است.

به شورای امنیت سازمان ملل 15 عضو شامل پنج عضو دائم — ایالات متحده آمریکا, انگلستان, فرانسه و روسیه و چین. چین تنها عضو دائم در شورای امنیت سازمان ملل است که مخالف هند ورود به قدرتمند گروه است. نیمی از 10 غیر عضو دائم انتخاب می شوند هر سال برای یک دوره دو ساله است. هند به همراه مکزیک و ایرلند به تازگی انتخاب یک غیر عضو دائم برای یک دوره دو ساله با شروع ژانویه 1 2021.

"هیچ سوالی وجود دارد که در زیر (بایدن) رهبری او را کمک به شکل دادن به نهادهای بین المللی مانند سازمان ملل متحد به هند (دائمی) کرسی در شورای امنیت او را تحقق خود (هند) وضعیت به عنوان یک دفاع شریک" سفیر سابق آمریکا در هند ریچارد ورما گفت: در روز شنبه.

"او (بایدن) را با هم کار کنند با هند برای حفظ شهروندان ما جمعی امن است. این بدان معناست که ایستاده در مقابل تروریسم مرزی و ایستاده با هند زمانی که همسایگان خود از تلاش برای تغییر وضعیت موجود," او اضافه شده است.

Verma, یک هندی-آمریکایی بود که سفیر آمریکا در هند از سال 2014 تا سال 2017 پیوست و سه نفر دیگر از برجسته هندی-آمریکایی برای ایجاد یک قوی زمین برای کوچک اما بسیار تاثیر گذار جامعه به حمایت و رای بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده.

77 ساله سابق آمریکا معاون رئیس جمهور تنظیم شده است به طور رسمی نامزد حزب دموکرات در ماه اوت است. او را به چالش خواهد 74 ساله رئیس جمهور کنونی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک جمهوری خواه در تاریخ 3 نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

ورما بایدن وحدت وظیفه نیروی سیاست های اقتصادی, مشاور شخصی شاه سابق آمریکا جراح عمومی Vivek Murthy و مرکز آمریکا مدیر عامل صندوق Neera Tanden در آدرس خود را به یک رویداد مجازی استدلال کرد که بیش از چند دهه گذشته بایدن دارای یک پیشینه ثابت بودن بهترین دوست از سرخپوستان و هندی-آمریکایی می شود آن را به عنوان یک سناتور از دلاور و یا به عنوان یک معاون رئیس جمهور در دولت اوباما.

"وجود دارد هیچ سوال رئیس جمهور بایدن خواهد ساخت بیشتر فراگیر تحمل عادلانه و منصفانه دولت را که آمریکا و هند روابط به ارتفاعات جدید," ورما گفت: در این رویداد — 'یک رای دهندگان آمدن سن: هندی آمریکایی ها برای توافق با جامعه تاون هال'.

او خواست هندی-آمریکایی جامعه را بایدن رویای ساخت هند و آمریکا دو گنجه سازمان ملل در جهان یک واقعیت است.

"من با اطمینان می گویند وجود دارد که هیچ ما به هند رفتند اما جو بایدن" ورما گفت.

"در سال 2006 من به خاطر سخنان او ساخته شده که در آن او گفت:" رویای من این است که در سال 2020 دو نزدیک ترین کشور در جهان خواهد بود هند و ایالات متحده است. در صورتی رخ می دهد که جهان امن تر خواهد بود.' فکر می کنم که در مورد دوم. او این سخنان در سال 2006. و در اینجا ما آن را در سال 2020 است. بیایید جو بایدن رویای یک واقعیت است. که تنها یک واقعیت تبدیل می شود اگر او رئيس جمهور شود," او گفت:.

در آدرس Neera Tanden, خواست, هندی-آمریکایی را به مراحل هر روز بیش از سه و نیم ماه به اطمینان حاصل شود که بایدن می شود رئیس جمهور.

شخصی شاه گفت: او را برای رای دادن بایدن به عنوان او می خواهد یک کشور است که باز است به افرادی مانند او به دوستان خود به همکاران خود و به هر کس دیگری.

"ما نه فقط مهاجران ما نه فقط مردم نشسته در کنار ما هستند و بخشی از آن آمریکایی پارچه و خوش آمدید به ما کمک کند

ایجاد کنید که پارچه از آنجا که ما شده ایم به اندازه کافی خوش شانس می شود قادر به انجام آن است. اما از آن زمان افرادی مانند جو بایدن به ما اجازه می دهد و به ما کمک شرکت کنند و به ما این شانس. ما از آن بهره برده است. بنابراین در حال حاضر من رای دادن چون من اعتقاد دارم او صحیح است و ما می توانیم بسازیم که کشور هم با او," او گفت:.

به گفته دکتر Murthy, بایدن را به رسمیت شناختن و قدردانی برای مهاجران و جوامع مانند هند-آمریکایی ها تشکیل شده است فوق العاده مهم است بخشی از ستون فقرات ایالات متحده آمریکا است.

"این یک لحظه برای کشور ما زمانی که رهبری مسائل هنگامی که ارزش و مهم است. هنگامی که ما به غرفه رای گیری که ما فکر می کنم در مورد چگونه به ساخت پشتیبانی از نامزد خواهد کرد که به بهترین وجه منعکس کننده چشم انداز ما و امید ما و رویاهای ما. بیایید سرب با ارزش های ما. بیایید رای برای کسی که می داند ما," او گفت که در این رویداد سازمان یافته به طور مشترک توسط آمریکایی آسیایی و جزایر اقیانوس آرام (AAPI) برای بایدن به AAPI پیروزی صندوق و آسیای جنوبی برای بایدن.

بعد در یک بیانیه آجی جین Bhutoria که در ملی کمیته مالی برای بایدن گفت: "اکثر هندی-آمریکایی می گویند بدون تردید که بایدن بهتری خواهد بود رئیس جمهور و رهبر جهان و بهتر برای هند در همه می شمارد."

"انتخاب روشن است برای رای گیری در ماه نوامبر سال 2020 است. انتخاب است و حتی واضح تر برای هند و آمریکایی و آسیای جنوبی. بایدن بهترین پاسخ برای هند و هندی-آمریکایی است. جامعه هند را می بیند او را به عنوان یکی از " ما "رهبران" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن