بتسی شیرین: "در مین زندگی می کنیم که بحران آب و روزمره"

بتسی شیرین در حال اجرا است به حزب دموکرات نامزد برای مجلس سنا کنگره مسابقه در مین است. او است که به دنبال سرنگ

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

بتسی شیرین در حال اجرا است به حزب دموکرات نامزد برای مجلس سنا کنگره مسابقه در مین است. او است که به دنبال سرنگون کردن جمهوری خواه وقت سوزان کالینز.

حمایت عدالت دموکرات شیرین یک زندگی فعال سیاسی سازمان و صاحب کسب و کار کوچک. او متعهد شده است به رد تمام شرکت PAC پول – بودجه مبارزات انتخاباتی خود را از طریق کوچک-دلار کمکهای مالی و مردمی شبکه. شیرین است تنها نامزد در این مسابقه به طور کامل تایید سبز جدید مقابله مدیکر برای همه و از بین بردن تمام بدهی های دانشجویی.

آنچه در زیر خلاصه شده متن مصاحبه آرون سفید و فردی استوارت انجام شده با بتسی شیرین در ماه فوریه است.


فردی استوارت: برای شروع با, شما می توانید به ما بگویید که چرا شما تصمیم گرفته اند برای ریاست مجلس سنا و چگونه شما امیدوار به خودتان را متمایز از دیگر نامزدها در این اولیه میشه ؟

بتسی شیرین: خوب, من فکر می کنم ما در مشکل واقعی. ما یک یاغی جمهور. ما پول بزرگ و میلیاردرهای فراخوانی عکس در واشنگتن و در مین ما سناتور کالینز است که می رود همراه به همراه در واشنگتن و که بسیار تبدیل به یک سناتور از واشنگتن استقرار و حزب جمهوریخواه به جای مردم از مین است.

ما در یک نقطه خطرناک. اگر ما تا به حال نیاز به مطمئن شوید که صدای ما نشان داده در حال حاضر در آن است. بنابراین زمانی که سناتور کالینز رای دادند برت Kavanaugh در دیوان عالی کشور و 32 دیگر anti-انتخاب ضد تجاوز قضات; هنگامی که او رای دادند برای کاهش مالیات; هنگامی که او می گوید: یک چیز در مین می رود و می کند و چیز دیگری که در واشنگتن, من می دانستم که آن زمان برای ما به انجام دو چیز است: مطمئن شوید که سناتور کالینز است مجددا انتخاب و قرار دادن به جلو یک چشم انداز از سیاست های جسورانه که در واقع بر زندگی مردم است.

جهان است که به معنای واقعی کلمه و ظاهرا در آتش و من فکر نمی کنم که آوردن یک آبیاری می تواند به لبه کافی است در حال حاضر. است که چرا من به تشخیص خودم از دیگر نامزدها در این مسابقه است. من معتقدم در مدیکر برای همه, به اعتقاد من, در, سبز, جدید, مقابله, من معتقدم که ما باید به رایگان عمومی دانشگاه, من معتقدم که ما نیاز به خلاص شدن از شر بدهی های دانشجویی و من معتقدم که ما نیاز به نگاهی به نابرابری اقتصادی و عدالت کیفری اصلاحات به عنوان مسائل مربوط به حقوق مدنی از زمان ما است.

من فکر نمی کنم که اعتدال و سیاسی در مقابل دیگری است که رفتن به آدرس این مسائل که مردم رو در مین در زندگی روزمره خود را.

هارون سفید: شما ببینید ما لحظه ای در حال حاضر به عنوان یک امکان منحصر به فرد به صورت تدریجی نامزدها برای به دست آوردن حمایت خود را برای کنگره مناقصه?

بتسی شیرین: من فکر می کنم این همان لحظه ای است که برای. من فکر می کنم که برای بیش از حد طولانی حزب دموکرات هنگامی که آن را قدرت ساخته شده مطمئن شوید که ما نمی رفتن به عقب است اما نمی رفت و هر دستور رو به جلو است. من فکر می کنم مردم قطعا در مین ببینید که آن را ok به نه فقط رفتن به عقب در بهداشت و درمان – ما نیاز به پوشش برای همه نه فقط دسترسی داشته باشید. مردم بحث در مورد چگونه اقتصاد به خوبی انجام شد اما مردم احساس نمی کنید که بر روی زمین از آنجا که ما استطاعت بحران.

همه چیزهایی که ما نمی توانیم – بهداشت و درمان, مهد کودک و مراقبت های طولانی مدت برای افراد مسن, کالج – رایگان کالاهای عمومی در دموکراسی. آن است که تنها در این کشور که در آن آنها نیست. در حال حاضر از آن زمان برای ما به حرکت می کند که دستور کار به جلو و به دلیل این حس مشترک و آنچه مورد نیاز است در ثروتمندترین کشور در جهان است.

هارون سفید: بنابراین اگر شما آن را به طور کلی, و شما در حال به چالش کشیدن سوزان کالینز او بدیهی است که منابع فراوان پشت سر او. آیا شما برنامه ای برای مبارزه با آن ؟ چگونه از تاکتیک های است که اطلاع قبلی خود را اجرا کنید برای فرماندار در سال 2018 کمک به انجام این کار ؟

بتسی شیرین: ما استخدام ما مردمی بودجه استراتژی است. وجود دارد در حال حاضر است یک قابلمه پول از یک قهرمان مبارزات انتخاباتی بود که مردمی بودجه در بهترین حالت آن است. آن را تا حدود 4.8 میلیون دلار از زمانی که سناتور کالینز رای دادند Kavanaugh که خواهد آمد حق دور.

اما مهم ترین چیز این است که ما نمی تواند مدیون به شرکت های بزرگ به شرکت های بزرگ پکس به ویژه گروه های ذینفع و یا به لابی. به همین دلیل زمانی که من برای فرماندار من به عنوان تمیز انتخابات نامزد و من یکی از کسانی نوشت که قانون در سال 1996 چرا که ما حتی در آن زمان نفوذ پول در سیاست – به نقطه که در آن ما در حال برگزاری انتخابات ما در حال برگزاری مزایده. ما به عقب بر گردیم به برگزاری انتخابات فردی که در آن مردم می تواند به $5, $10, $20 به دلیل پشتیبانی آنها از کسی.

من باور دارم که ما چگونه اجرا است که چگونه ما را اداره کنند. بنابراین ما برگزار شد بیش از 30 سالن های شهر ما شده اند در هر جامعه در دولت و ما ادامه خواهد داد به انجام این کار – که چگونه ما زد برای فرماندار و این که چگونه من در حال اجرا به مجلس سنا.

ما زین با یک سناتور که باور ندارد در صحبت کردن به مردم نیست و بر این باورند در رویدادهای عمومی. من در انجام آن بیش از همه و به عنوان سناتور من ادامه خواهد داد به انجام چیزی مشابه به همین. که چه دموکراسی است که در مورد.

فردی استوارت: ما به خصوص علاقه مند به این گروه کمک به داوطلبانی که در حال حاضر به شرکت پول امتناع از انجام کارهای ایجاد راه است. یکی از این سازمان ها این است که عدالت دموکرات که تایید اسکندریه Ocasio-کورتز در سال 2018 و که در حال حاضر حمایت از مبارزات انتخاباتی خود را. آیا می توانید به ما بگویید که در مورد رابطه خود را با آنها ؟

بتسی شیرین: از آن شده است بسیار جذاب به خود را تایید و به آنها کمک کند. آنها شده اند فوق العاده مفید در شناسایی داوطلبان ساختار کمپین ما و تشویق ما با مردمی کمک های مالی. من افتخار است که 97 درصد از ما پول می آید از کمک های مالی تحت $100, اما آن را دشوار است برای جمع آوری پول در این راه تا من بیشتر سپاسگزار برای کمک عدالت دموکرات و دموکراسی برای آمریکا با نام تجاری جدید کنگره و تعدادی از سازمان های دیگر است که می تواند به ما کمک کند تقویت پیام ما نه فقط در مین اما در سراسر کشور است.

هارون سفید: به وضوح از آن آسان است به چالش کشیدن تاسیس نامزد می تواند به شما صحبت می کنند کمی بیشتر به موانع ساختاری را تجربه کرده اید در حال اجرا به عنوان یک خارجی است که وابسته به این کوچک دلار کمک های مالی?

بتسی شیرین: آن را بسیار سخت زمانی که شما در مقابل یک ماشین است که می تواند به افزایش یک میلیون دلار در مدت سه روز است که می تواند تاثیر امواج رادیو و تلویزیون است که می توانید خرید تمام رسانه ها که آنها می خواهند.

یکی از چیزهایی که در اینجا ما در حال تلاش برای اصلاح این است که نامزدها که باید تمام پول امتناع از انجام بحث های عمومی با بقیه از ما در اولیه از آنجا که آنها می توانید خرید خود را از قرار گرفتن در معرض در تلویزیون و رسانه های اجتماعی. بنابراین ما در حال تلاش برای بازگشت به برخی از زمان آزمایش راه های آشنا شدن با یکدیگر, با, انجمن, بحث, و غیره.

مطبوعات ما مشروط است به این باور است که electability صرفا بر اساس تعداد دلار در حساب بانکی خود را, اما آنچه که شما شاهد در سراسر کشور با Ocasio-کورتز و غیره است که این مورد نیست. من فکر می کنم مردم خسته از این مزایده مقدار پول صرف شده و در مین مردم بسیار عصبانی هستند که ایجاد می خواستم برای انتخاب کسی که قرار بود به برنده اصلی جلوتر از مردم است.

یکی از مزیت است که ما در اینجا در این حالت است که ما با استفاده از رتبه, انتخاب رای گیری. بنابراین در این مسابقه می تواند واقعا با تمرکز بر مسائل و مردم باز بماند به نامزدها حق را از طریق تا روز رای گیری.

فردی استوارت: من دیدم این کمپین تبلیغاتی که اجرا شد بر علیه شما توسط ملی حزب جمهوری خواه سنای آمریکا گفت: "بیش از حد لیبرال برای مین". شما توییتی که شما در واقع خدا را شکر برای تبلیغات شما لینک دادن به امثال Ocasio-کورتز, اما من تعجب می کنم اگر شما می تواند اظهار نظر در سیاست های خود را در رابطه با سنتی سیاست مردم از مین?

بتسی شیرین: در مین ما بسیار مستقل و بسیار مترقی است. ما تعداد عادلانه از همه پرسی در این دولت و اگر شما نگاه کنید کسانی که از چند سال گذشته ما گذشت گسترش مدیکید به بیش از 70000 نفر ما ما افزایش حداقل دستمزد بالاتر از حداقل دستمزد ملی ما رای به مالیات ثروتمندترین به پرداخت هزینه برای آموزش و پرورش ما که رای دادند برای رتبه, انتخاب رای ما رای دادند برای تمیز انتخابات سیستم. بنابراین مردم در مین بسیار مترقی ارزش. من تراز با آن ارزش ها و کار کرده اند و همه این مسائل برای بسیاری از سال است. بنابراین من فکر می کنم اگر ما می توانید به دور از نام و buzzwords و در واقع صحبت کردن با مردم در مورد آنچه ما را متحد می سازد من فکر می کنم که ما دقیقا همان جایی که مردم از مین هستند. زیبایی در حال اجرا یک انتخابات دموکراتیک است که ما می توانیم با مردم صحبت آنها می تواند ما را بشنوند.

هارون سفید: بنابراین اجازه دهید فرض کنیم که شما برنده شدن در این مسابقه و شما وارد یک حزبی و تقسیم سنا. اگر دموکرات ها دریافت اکثریت آن را احتمالا تنها رفتن به بسیار باریک یکی. من تعجب اگر شما می توانید نظر خود را مشاهده بالقوه پایان filibuster و دیگر این موانع ساختاری در سنا به منظور تصویب و تصویب این دستور کار مترقی مدیکر برای همه, سبز, قرارداد جدید, و غیره?

بتسی شیرین: بله متاسفانه من فکر می کنم که filibuster است با احترام. من فکر می کنم در حال حاضر آن را فقط تبدیل به ابزار اقلیت برای جلوگیری از خیلی از مسائل کلیدی است. بنابراین من می خواهم کار را به پایان filibuster.

من یک مدافع در ایالت مین برای 37 سال گذشته و تنها راهی است که من شده اند قادر به انجام کار و نمایندگی از مردم فوق العاده از مین است که در واقع صحبت کردن به مردم از هر دو طرف واقعا به چه ارزش های اصلی ما هستند. و شما می دانید به من کمک کرد به نوشتن اولین خانواده پزشکی ترک عمل در کشور اینجا را در مین قبل از اینکه یک ملی تصویب شد. من آن را با یک جمهوری خواه قانونگذار چرا که او در مورد از دست دادن شغل خود را به دلیل هر دو از پدر و مادر خود بیمار بودند و او را سه یا چهار هفته برای رفتن به مراقبت از آنها. در حال حاضر در مین وجود دارد نه کسی که معتقد است که شما باید از دست دادن شغل خود را از آنجا که شما در حال رفتن به مراقبت از یک دوست. و به طوری که ارزش های مشترک.

من فکر می کنم زمانی که ما شروع به صحبت کردن در مورد کسانی که ارزش های ما می توانید گذشته از نوع سیاسی فوتبال که هر کس بیمار است و از انجام هیچ کنگره و هیچ چیز سنا و میچ مک کانل نشسته بر 400 اسکناس است که مجلس تصویب کرده است چرا که او می خواهد به استفاده از آنها به عنوان سیاسی علوفه. من فکر نمی کنم هر کسی که فکر می کند که یک ایده خوب است.

بنابراین ما باید برای رفتن را نشان دهد و در واقع چه ایده های جسورانه می توانید انجام دهید برای کمک به زندگی مردم و سپس بحث با همکاران ما و صحبت کردن با مردم در سراسر این کشور به درخواست تجدید نظر به ارزش های مشترک از نگه داشتن بچه های ما امن از داشتن بهداشت و درمان از انجام کاری در مورد آب و هوای این بحران است. من فکر می کنم ما می توانیم وجود دارد اگر ما فقط رسیدن و دوباره درخواست تجدید نظر به کسانی که مشترک هسته ای ارزش. و پس از آن من فکر می کنم حذف موانع ساختاری دقیقا به عنوان شما گفت که ما را از حرکت رو به جلو با اکثریت در دموکراسی است.

هارون سفید: یکی از چیزهایی که ما در حال تمرکز بر مجموعه ما را در انتخابات آمریکا نقش جنبش های اجتماعی در روند سیاسی – آب و هوا گروه هل دادن به جلو سبز کرد اما پس از آن نیز سیاه زندگی ماده هل دادن به جلو سیستمیک نژادی مسائل عدالت. من میخواستم بدونم که اگر شما می توانید صحبت می کنند به نقش جنبش های اجتماعی که در حال رانندگی این سیاستمداران به جلو و شاید که چطور تحت تأثیر خود را در مبارزات انتخاباتی به عنوان خوبی ؟

بتسی شیرین: این مهم به خارج از جنبش های اجتماعی. و این است که چگونه من صرف بیشتر از زندگی من برای کمک به سازماندهی خارج به طوری که ما می توانیم یک جنبش در داخل که در آن سیاست تصمیم گیری ساخته شده است. من هیجان زده به کار می شود تا از نزدیک با طلوع آفتاب حرکت و 350.org و تعدادی از سازمان محیط زیست تا حد زیادی اجرا در این نقطه و سوخت توسط افراد جوان که بسیار مهم است و همچنین هشداری برای سیاسی. ما باید شروع به توجه به افراد جوان آنجا که آنها در حال رفتن را به هیچ یک پاسخ و نه باید آنها.

زمانی که من مشغول به کار بود در انتخاب مسائل باروری زنان انتخاب مسائل این خیلی مهم است که یک جنبش اجتماعی بود که واقعا هل دادن مرز تا آنجا که ما می تواند در خارج از. قدرت رسانه های اجتماعی است که چیزی است که نسبتا جدید در جنبش های اجتماعی است که در شرایط حرکت این مسائل رو به جلو – برای مطمئن شوید که ما مردم توصیفات از آنچه در واقع اتفاق می افتد در زندگی خود را.

از طریق جنبش سیاه و سفید زندگی می کند توجه ما را ببینید باور نکردنی معضل نژادی و بی عدالتی و ضمنی تعصب و چگونه آن را فقط laces از طریق همه چیز از توسعه اقتصادی به ما جنایی بی عدالتی در سیستم به مواد مخدر بحران – ما آن را در همه جا. ما مطلقا نیاز به این حرکات بنابراین ما می تواند در خارج وجود دارد, هل دادن, هل دادن, فشار به حرکت در مسیر درست است.

هارون سفید: این بحران وجودی از سن و سال ما در حال رفتن به تغییر آب و هوا. آن را بسیار محلی و بسیار شخصی برای بسیاری از مردم است. از شما حمایت سبز معامله جدید می تواند به شما صحبت می کنند به تاثیر که سبز معامله جدید را در درون خود حوزه و برای مردم از مین?

بتسی شیرین: آن را بزرگ برای ما در اینجا در ایالت مین است.

ستون فقرات اقتصاد ما مبتنی بر منابع طبیعی ما در اینجا. بنابراین ما در حال دیدن ما خرچنگ شیلات پایین به عنوان خرچنگ عمیق تر سر و شمال به کولر آب. آن را بسیار دشوار است برای ایجاد یک زندگی فعال صدف در حال حاضر به دلیل سبز, خرچنگ عشق آب گرم و آنها به خوردن صدف ما میگو شیلات است که اساسا خشک به طور کامل. ما نیز آن را در ما جنگل ما یک صنعت چوب. ما یک صنعت کشاورزی و بسیاری از کشاورزان در رنج اثرات شرایط آب و هوایی شدید. ما تا به حال یک بیماری لایم شیوع چون زمستان نمی توانید به اندازه کافی سرد دیگر برای کشتن کنه.

در مین زندگی می کنیم بحران آب و هوا هر روز. و در همان زمان ما باید این فرصت باور نکردنی, چرا ما شانس سبز معامله جدید است که خوب است برای اقتصاد ما خوب و برای شغل. که زیبایی سبز معامله جدید است.

مین می تواند یکی از این فاصله از انرژی سبز تولید – بین اقیانوس و باد و خورشید که ما می تواند نه تنها مین سوخت های فسیلی اما ما می تواند یک صادر کننده انرژی های تجدید پذیر که به بقیه از انگلستان و به طور بالقوه بقیه کشور است. کمک خواهد کرد که ما با ما در اقتصاد و ایجاد شغل.

اما ما هنوز نمی به اندازه کافی سرمایه گذاری برای کسانی که فن آوری های پایدار. بنابراین یکی از چیزهایی که من را به عنوان بخشی از معامله جدید است را 20 میلیارد دلار است که ما در حال حاضر با استفاده از به یارانه صنعت سوخت فسیلی با ما دلار های مالیاتی و سرمایه گذاری در فن آوری های جدید برای ایجاد کسب و کارهای جدید و مولد انرژی سبز. این امر ایجاد شغل خوب است که به خوبی پرداخت بلکه بلافاصله آدرس تغییر آب و هوا.

کشاورزی پایدار دیگر بسیار هیجان انگیز امکان در اینجا در ایالت مین است. فقط با یک تغییر کوچک در چگونه ما سیاست کشاورزی ما می تواند جدا کردن حدود 80 درصد از کربن است که در حال حاضر در هوا در سه تا پنج سال آینده از طریق چرخش محصولات پوشش, چرا اراذل و اوباش از گله که کشاورزان کوچک انجام می دهند در حال حاضر.

و البته تنها افرادی که مخالفت با آن بزرگ کشاورزی که در حال پوشش جیب سیاستمداران است. اما اگر ما می تواند نشان دهد که چگونه ما می توانیم احیا کشاورزی و بازسازی ما خاک و جدا کردن آن کربن و به عنوان یک محصول جانبی بیشتر مواد غذایی مغذی و همه آن نوع از مسائل. من فکر می کنم که یک فرصت بزرگ به خصوص حق در اینجا در ایالت مین است.

فردی استوارت: در این مجموعه ما در حال تلاش برای تمرکز بر روی موضوعاتی است که بسیار در گفتمان ملی و فقط زیر دموکراتیک اولیه وجود دارد فقدان بحث و گفتگو در سیاست خارجی است. این چیزی است که به ویژه مهم است که شما با در نظر گرفتن نقش اجرایی در مقابل که از مجلس سنا. من تعجب اگر شما می تواند صحبت می کنند کمی به چگونه شما خود را در سیاست پلت فرم در محدود کردن نقش رئیس جمهور در نظامی مداخله?

بتسی شیرین: بله کاملا. من فکر می کنم که کنگره و به ویژه در مجلس سنا است و اساسا با توجه به قدرت خود و مشارکت آنها در سیاست خارجی پس از 9/11. با مجوز استفاده از نیروی نظامی لایحه که در سمت راست پس از 9/11 آنها اساسا به رئیس جمهور توانایی برای رفتن به درگیری های مسلحانه بدون تصویب کنگره است. من فکر می کنم ما نیاز به بلافاصله معکوس و reassert جنگ قدرت عمل است که به کنگره حق خود نقش مهمی در سیاستگذاری خارجی.

در حال حاضر یکی از چیزهایی که من فکر می کنم بسیار نگران کننده و صحبت می کند تا حد زیادی به چگونگی سیستم ما آنقدر خراب است که وقتی این چیزها باید سعی شده است به تازگی بسیاری از قانونگذاران و congresspeople در واقع نمی خواهند که قدرت به دلیل این که آنها فکر می کنم آن را از لحاظ سیاسی قابل دفاع است. آنها نمی خواهید به برای رای دادن در درگیری های مسلحانه یا نه به شرکت در جنگ و یا نه چرا که آنها نگران عواقب سیاسی. به من که سنا بدون ستون فقرات و سنا بدون از جهان است و این کشور در ذهن داشته باشند. به طوری که یکی از چیزهایی که من می خواهم کار بسیار سخت به تعمیر.

من همچنین فکر می کنم که ما باید به بازبینی سیاست خارجی ما به طور کامل. به دو دلیل. یکی اندازه پف کرده بودجه نظامی – فقط 3 درصد از بودجه نظامی ما می تواند پایان گرسنگی در جهان. ما صرف بیش از بالای هفت کشور دیگر ترکیب شده است. و است که واقعا رانده شده توسط دو چیز است. یکی این است که ما تمایل به حفاظت از منابع طبیعی به خصوص نفت و اما آنهایی که دیگر به عنوان به خوبی. اما آن را نیز رانده شده توسط این خط لوله از پیمانکاران دفاعی به جیب سیاستمداران. بسیاری از آنچه که ما انجام آنچه ما ساخت و ما چگونه رشد می کنند ما نظامی است که بر اساس نیازهای پیمانکاران دفاعی و نه واقعی دفاع نیازهای این کشور است.

اجازه دهید آن روبرو هستند. بعد از جنگ که ما و زمان جنگ که ما در حال رفتن به مبارزه با نبرد و مخازن آنها در حال رفتن به مبارزه با هواپیماهای بدون سرنشین و در فضای مجازی. ما نباید درگیر نظامی در کشورهای دیگر از مواردی است که نیاز های انسان دوستانه و یا وجود برخی از استراتژی برای دریافت در داخل و خارج برای برخی از هدف خیلی خاص – با متحدان ما. ما باید برای قرار دادن پنبه با سازمان های بین المللی, سازمان ملل متحد و اتحاد است که ما داریم. و ما باید انجام شود ما در سیاست خارجی به عنوان تنها تنهاست کابوی ها.

موضوع مهم دیگری است که زمینه ای در اینجا در, مین, و من فکر می کنم در سراسر کشور این است که روابط ما با اقوام و قبایل حاکمیت. این مهم نه فقط برای ما چگونه درمان قبایل در طول سال و آنچه آنها می تواند به ما در مورد نحوه رسیدگی به بحران آب و هوا و سبز جدید ایران بلکه برای بسیاری از مسائل – حقوق آب تمیز و آب و خطوط لوله نفت گاز خطوط لوله رفتن را از طریق سرزمین مادری. وقت آن است که برای ایالات متحده آمریکا کنگره و سنا به ایستادن و اجازه می دهد قبایل به کشورهای مستقل که آنها هستند و آنچه را که مستلزم از جمله حفاظت از منابع طبیعی ما است. این مسئله مهم است که نمی توانید به اندازه کافی زمان.

شما می توانید گوش دادن به بخش های بتسی شیرین مصاحبه در اولین قسمت از پادکست ما سری در انتخابات آمریکا.

اشتراک ourVoices برای آخرین مطالب از ما ما انتخابات سری در اپل پادکست, Spotifyو ساوندکلاود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن