برلین می گوید: واشنگتن منافع از نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در آلمان

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 2:51:21 pm وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas. (منبع: رویترز

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 2:51:21 pm
Germany says WHO is one of best investments after Trump cuts funding وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas. (منبع: رویترز)

آلمان و مقامات بالا در روز سه شنبه ابراز نگرانی در مورد امکان خروج نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکابرای امکان نقل و انتقال به لهستان.

مهم بود که برای اروپا و آمریکا امنیت است که سربازان آمریکایی در آلمان باقی می ماند گفت: وزیر امور خارجه Heiko Maas.

"ما فکر می کنیم که حضور آمریکا در آلمان مهم است که برای امنیت نه فقط در آلمان بلکه برای امنیت ایالات متحده و به خصوص برای امنیت اروپا" Heiko Maas گفت: در حالی که بازدید از لهستان.

بخوانید| ما کاهش تعداد نیروهای نظامی در آلمان به 25K تایید مغلوب ساختن پیشی جستن

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد روز دوشنبه او را قطع تعدادی مستقر در این کشور به دلیل آلمان شد "متخلف" در کمک به ناتو همچنین گفت که آن را تا به حال تحت درمان ایالات متحده "بد" در تجارت است.

'ناتو است نه یک سازمان تجارت'

آلمان وزیر دفاع Annegret Kramp-Karrenbauer گفت: "ناتو نیست و در سازمان تجارت و امنیت است نه یک کالا" در یک رویداد در برلین بعد از آن در روز سه شنبه.

"ناتو تاسیس شده است در همبستگی بر اعتماد. و آن را بر اساس ارزش های مشترک و منافع مشترک" Kramp-Karrenbauer گفت: در Konrad Adenauer Stiftung اتاق فکر وابسته به حزب دموکرات مسیحی.

Kramp-Karrenbauer اعتراف کرد که آن را در حال حاضر "یک بیت از یک آشفته زمان" برای آلمان و آمریکا در زمینه روابط با عجیب و غریب "بیشتر تیز تن" مسلط بحث. حفظ انعطاف پذیری و تحمل در روابط نیز کلیدی برای حفظ آنها اضافه شده است.

در ورشو توده به خبرنگاران گفت که او تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است در جریان چگونگی و زمانی که هر گونه نقل و انتقال می گیرد ممکن است.

"نه وزارت خارجه و نه پنتاگون شده است قادر به ارائه هر گونه اطلاعات در مورد این" او گفت:, و اضافه کرد که هر گونه تغییرات به امنیت در اروپا معماری "قطعا نیاز به صحبت در مورد."

پشتیبان گیری از لهستان

در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با Maas, لهستانی, وزیر امور خارجه به Jacek Czaputowicz گفت که او نمی دیدن لینک بين تقویت نیروهای آمریکا اعداد در لهستان و هر گونه خروج از آلمان است.

"من می خواهم به تاکید است که این مذاکرات [با ما] هیچ ارتباطی با اخیر ما اعلامیه ها و آمریکا و آلمان روابط مربوط به حضور یا کاهش نیروهای ایالات متحده در آلمان," او گفت:. "از نظر ما نیروهای ایالات متحده در آلمان نیز در خدمت امنیت ما است. ما می خواهیم که با حضور در آلمان ادامه دارد."

دبیر کل ناتو ینس استولتنبرگ همچنین حمایت Maas روز سه شنبه در آستانه دو روز تصویری جلسات بین اتحاد وزرای دفاع.

"آنچه مهم برای من این است که ما در حفظ و معتبر بازدارندگی و دفاع است و ما حفظ ارتباط قوی بین آمریکای شمالی و اروپا است."

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: وجود 52,000 سربازان آمریکایی مستقر در آلمان و که او می آورد که به 25000.

با این حال پنتاگون می گوید وجود دارد فقط بین 34,000 و 35,000 سربازان ایالات متحده به طور دائم مستقر در آلمان است. تعداد کلی تنها می تواند به طور موقت بالا 50000 تا هنگام استقرار در حال چرخش است.

جالب اینجاست که به دلیل coronavirus وجود دارد یک فرصت معقول است که آلمان ممکن است دور و نزدیک به ناتو را صرف هدف از 2 ٪ از تولید ناخالص داخلی برای دفاع از این سال است. که به دلیل کاهش قابل توجهی در آلمان تولید ناخالص داخلی به نظر می رسد به احتمال زیاد در سال 2020 است. دفاع از آن بودجه به عنوان چنین افزایش یافته است فقط کمی در سال های اخیر و برابر با 1.22 درصد از تولید ناخالص داخلی در سال 2019.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب