در زیر ابتدا بوریس جانسون 'آمریکا' است که هیچ چیز جدید

امروز بوریس جانسون اعلام کرده است یک "معامله جدید" برای انگلستان به عنوان او به نظر می رسد دولت به پا زدن شروع

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399

امروز بوریس جانسون اعلام کرده است یک "معامله جدید" برای انگلستان به عنوان او به نظر می رسد دولت به پا زدن شروع یک بهبود اقتصادی و ملت در پای خود را پس از فاجعه و تخریب ساخته شده توسط COVID-19.

نخست وزیر حق انتخاب کردن برای یک سیاست اعلام. انگلستان گرسنه است برای تغییر: یک نظرسنجی اخیر از YouGov نشان داد که تنها 6 ٪ از جمعیت می خواهید به بازگشت به قبل از مستند اقتصاد است. که اشتها برای تغییر است که تنها می تواند راضی جسورانه و بالا تاثیر سیاست – که همه آنها در اصل معامله جدید است که کمک به پایان دادن به رکود بزرگ در دهه 1930 امریکا است.

طرح دولت اما در مقایسه محدودتر است. "جدید" در تهران تنظیم شده است برای دیدن £5 میلیارد تزریق به پروژه های زیربنایی بالا و پایین کشور برای ایجاد اشتغال و اقتصاد در حال حرکت است. آقای جانسون می خواهد به "ساخت, ساخت, ساخت" برای سوخت خود را بهبود اقتصادی که – با توجه به خود انسان – برای تلفن های موبایل "مثبت Rooseveltian".

اما زمانی که شما کم چرب گذشته صفت و مبالغه به نظر می رسد که این "معامله جدید" است که در واقع هیچ چیز جدید است: repackaged و repurposed سیاست هایی که انجام خواهد داد به ارائه تغییر انگلستان می خواهد و نیاز دارد. افزایش هزینه هستند و تنها کمی بالاتر از هزینه های که در حال حاضر برنامه ریزی شده است. در بدترین بحران اقتصادی در تاریخ این نیست بلند پروازانه – آن را وحشتناک.

زدن از طریق سیاست را تشکیل می دهند که این "معامله جدید' روشن است که نخست وزیر نیست زحمت خواندن این کمیته در تغییر آب و هوا را گزارش هفته گذشته که در مناظره چگونه این دولت کاملا شکست در یک مسیر به شبکه صفر تا سال 2050. "جدید" در تهران است تخصیص £100 متر برای جاده های برنامه سازی در سراسر کشور قفل کردن در کربن تولید گازهای گلخانه ای در دهه های آینده در زمانی که ما باید به شدت محدود کردن آنها.

نخست وزیر همچنین گفت که این طرح اجازه خواهد داد که بریتانیا به "ساخت سبزتر" اما محیط زیست جزئیات نگران کننده کمیاب است. آنهایی که وجود دارد در اطراف حمایت از تلاش های حفاظت و درخت-کاشت – به سادگی repackaged سیاست از بودجه های قبلی است.

این کمیته در تغییر آب و هوا نمی توانست واضح تر زمانی که آنها گفتند که این بهبود اقتصادی است "یک بار در یک عمر" فرصت برای ساخت, سبز, نمایشگاه و اقتصاد قوی که در یک مسیر به خالص صفر است. بنابراین به جای 'ساخت ساخت ساخت' آقای جانسون ممکن است بخواهید به خواندن, خواندن, خواندن' مشاوره گذاشته شد به خود دولت است.

وجود دارد بسیاری از "بیل آماده" سیاست وجود دارد به "سطح بالا" اقتصاد بریتانیا بدون reneging ما داخلی و بین المللی آب و هوا تعهدات. نگاهی مسکن در بریتانیا به عنوان مثال. نه تنها خانه های گران, اما آنها همچنین کشید انرژی ناکارآمد است. انگلستان سهام مسکن قدیمی ترین در شمال اروپا و به طور متوسط خانه های بریتانیا از دست دادن گرما سه بار سریع تر از قاره خود را عموزاده. یک توده مقاوم سازی برنامه خواهد ایجاد مشاغل بالا و پایین کشور endowing گروه های کششی busters با مهارت های جدید مورد نیاز برای کم کربن قرن 21 اقتصاد است.

این امر نه تنها ایجاد شغل خوب در سراسر کشور آن را نیز بهبود بخشد همه کیفیت زندگی از طریق لوایح انرژی پایین تر و گرم تر و راحت تر در خانه. آن را جدی در جاده ها در ریشه کنی فقر سوخت که هنوز هم اثرات هزاران نفر از مردم در سراسر انگلستان است که ظاهرا ششم ثروتمندترین کشور در جهان است. یک 'ساخت, ساخت, ساخت' رویکرد به مسکن فقط آن را قطع نمی – به خصوص از 80 درصد از خانه ها خواهد شد که ایستاده تا سال 2050 در حال حاضر ساخته شده است.

چیزی که ما می توانید انجام دهید این است که دنبال یک محرک اقتصادی که prioritises کوتاه مدت رشد بیش از رفاه طولانی مدت. توزیع چک سفید کمک مالی به صنایع مانند حمل و نقل هوایی بدون هر گونه شرایط را برای محدود کردن تولید گازهای گلخانه ای را انجام خواهد داد کمی برای ساخت, سبز, نمایشگاه و اقتصاد قوی نیاز داریم. حمل و نقل هوایی استفاده شده است تنها با یک کسری از جمعیت بریتانیا تنها با 15 درصد از جامعه در نظر گرفتن 70 درصد از تمام پرواز. نیمی از ما نیست پرواز در یک سال داده شده ،

قطعا در این برهه حساس ما باید هدف بالا برای دریافت به عنوان بسیاری از مردم را در پای خود را به عنوان امکان پذیر است و حمایت از صنایع است که ضروری است برای زندگی. این چیزی است که یک سبز بازیابی را انجام دهید: این امر حمایت از ضروریات زندگی ما خانه های سلامت ما انرژی و راه که در آن ما سفر.

در یک زمان از آسیب پذیری اقتصادی و عدم اطمینان ما باید برای به چالش کشیدن این ایده که رفتن سبز یک قربانی است یا یک لوکس است که ما نمی توانیم. نیست و ما می توانیم.

سبز بازیابی را بهبود همه ما زندگی می کند که آیا آن را از طریق جدید و امن شغل بهتر زیرساخت های دوچرخه سواری درستی ذوات خدمات بهداشت رونق جوامع محلی فراوان فضاهای سبز و یا گرم خانه.

در بازرسی نزدیک دولت "جدید" در تهران فقط BS و هیاهو. انگلستان می خواهد تغییر واقعی نه بیشتر از همان تحت نام های مختلف.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن