بن شاپیرو: ملت توتالیتر لحظه

این به آن دلیل است. دو راه وجود دارد برای رسیدن به وحدت در هر گروه است. این اولین بار است که به راه اندازی چند

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399

این به آن دلیل است.

دو راه وجود دارد برای رسیدن به وحدت در هر گروه است. این اولین بار است که به راه اندازی چند جدی استانداردهای اخلاقی ای اداره با حداقل مطلق از اجبار و سپس اجازه می دهد آزادی در همه مسائل دیگر. این تاسیس چشم انداز برای ما دولت فدرال است. در این دیدگاه ما موافق نیست به تجاوز به یک دیگر زندگی آزادی و مالکیت و ما ایجاد یک دولت قادر به جلوگیری و یا تعقیب این تخلفات. سپس تا زمانی که ما رعایت آن ساده استانداردهای ما را به دنبال خود ما مسیرهای. راه های گوناگون زندگی می تواند همزیستی در این گسترده تر عضویت در گروه. حکومت می شود تا حد زیادی یک موضوع از localism -- مکان با همگن ارزش تنظیم استانداردهای بیشتری برای خود, عضویت در گروه. اما ما گسترده ترین-عضویت در گروه آسان است برای به دست آوردن و آسان برای حفظ.

برپایی چشم انداز برای وحدت پیش فرض ناقص انسان طبیعت: مردم قادر بودند از گناه به صورت جداگانه اما قادر به بزرگترین گناه وقتی که با حمایت قدرت فدرال نیروی. برپایی چشم انداز برای وحدت نیز پیش فرض یک توافق در طبیعت از حقوق و آزادی: هیچ مردی تا به حال حق به تقاضای هر چیزی از همسایه خود را. بعلاوه تاسیس چشم انداز برای وحدت پیش فرض که ما قوی ترین اوراق قرضه وجود داشته باشد خارج از دولت -- در خانواده های ما, ما و جوامع ما در کلیساها.

برپایی چشم انداز در حال حاضر رها شده است در تعقیب چیزی بیشتر انجام: یک communitarian دید از واقعیت در آن را از اراذل و اوباش است که به عنوان فضیلت; که در آن هر انسان حق دارد برای محافظت از خود از فراز و نشیب های زندگی و ظلم و ستم از تاریخ و خواستار جبران خسارت از همسایگان خود; که در آن ما قوی ترین اوراق قرضه جعلی در بیشتر متمرکز در سطح.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این مسیر دوم به سمت وحدت نیاز به تصفیه. این مسیر به دنبال همگن در محل تنوع بالا به پایین استاندارد در محل localism. استاندارد برای عضویت ضعیف نیست و یا گسترده -- عضویت نمی تواند به دست آمده به سادگی با اجتناب از تجاوز در زندگی دیگران, آزادی یا اموال. عضویت تنها می تواند به دست آمده و حفظ از طریق انطباق دقیق با به طور فزاینده ای محرمانه مجموعه ای از قوانین و استانداردها. سیاسی به این معنی که خواستار قانونی با رژیم سنگین اجبار. فرهنگی این بدان معنی braying اوباش ایدئولوژیک مجریان, استفراغ کردن کافران به مزارع ذرت.

این مدل دوم حکومت ترویج شده توسط سیاسی چپ امروز. در این دیدگاه تنوع دیدگاه نمی توان اجازه داد; وحدت دیدگاه در همه چیز است که این گزاره برای همه تغییر جدی است. هنگامی که این گروه خالص شده تغییر خواهد کرد تنها نیاز به ضربه محکم و ناگهانی از یک انگشت. بیشتر gridlock; نه بیشتر مکالمه. جمعی فعال می شود به سرعت و با قدرت.

این مدل دوم حکومت توتالیتر در طبیعت آن است که نسبت به مدل ما در حال حاضر در حال حرکت به عنوان یک جامعه است. سیاسی کسانی که انکار کند که جمعی باید به قدرت به نادیده گرفتن حقوق فردی باید تنبیه شود; فرهنگی آنها باید تبعید. آنها باید تلقی نالایق. به ایستادگی برای حقوق فردی در این آب و هوا به معنی برچسب مدافع امتیاز. به انکار سیستمیک بد از ایالات متحده به معنای به شما خیانت اخلاقی unworthiness.

طنز بزرگ است که مدل دوم از وحدت -- توتالیتر تصفیه آیین ما سازمان دیده بان قبل از ما-هرگز رسیدن به وحدت است. آن را رسیدن به, بیشتر, بخش, به عنوان بیشتر و بیشتر مردم سقوط کوتاه از خلوص ایدئولوژیک و یا حاضر به تعظیم قبل از ایدئولوژیک خواسته های همیشگی انقلابیون.

ما می تواند به توافق با یکدیگر زندگی می کنند به عنوان افراد تحت گسترده تر موضوع حقوق. اگر ما را نمی, ما نمی تواند زندگی می کنند با یکدیگر در همه.

بن شاپیرو است که در سراسر کشور همزمان نویس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن