بن شاپیرو: کنترل سوختگی با شدت گرفتن خارج از کنترل

در پی شورش است که در سراسر امریکا ترک کسب و کار خرد و زخمی جوامع در پی خود آن را احساس به عنوان اینکه کشور ما

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

در پی شورش است که در سراسر امریکا ترک کسب و کار خرد و زخمی جوامع در پی خود آن را احساس به عنوان اینکه کشور ما در حال فروپاشی در اطراف ما. که عجیب و غریب, با توجه به این که تقریبا همه آمریکایی ها با توافق دو گزاره: برای اولین بار است که بد است برای یک افسر پلیس به محل زانو خود را بر روی گردن مستعد مظنون به تلاش برای نفس کشیدن برای هشت دقیقه; دوم که شکستن فروشگاه ویندوز; سرقت تلویزیون و کفش; ضرب و شتم صاحبان کسب و کار; و حمله به افسران پلیس اشتباه است. که ظاهری اتفاق باید معنی وحدت در مواجهه با پلیس به خشونت و شورش و غارت.

آن را نمی کند.

آن را نمی کند چرا که اعضای سیاسی ما کلاس تصمیم گرفته اند که به جای صف آرایی در برابر واضح بد آمریکایی ها باید طبقه بندی به عنوان روشنفکر یا benighted خود را بر اساس پاسخ به یک سوال: امریکا بود و امریکا ریشه در نژادپرستی و تعصب? اگر پاسخ شما منفی شما همدست در نژاد پرستی و تعصب می گویند رسانه های ما علمی و مدیران عالی رتبه اعضای حزب دموکرات است. اگر پاسخ شما مثبت شما ممکن است طبقه بندی میان بیدار ، آگاه و حساس مناسب و معقول.

این یک مزخرف و خطرناک بازی. اما این یک بازی فشرده و رو به جلو توسط قدرتمند ترین پیام موسسات در جامعه ما: رسانه های ما که جایزه پولیتزر جوایز به faux تاریخچه مانند 1619 پروژه که استدلال می کند که هر آمریکایی موسسه بوده است به ضرب خراب توسط امریکا گناه اصلی برده داری و هر نابرابری از امروز می توانید آن ریشه در بی عدالتی های گذشته; مشاهیر ما که با افتخار اعلام می کنم که حقوق مربوط به آزادی بیان اموال و مالکیت و با توجه روند صرفا نمای برای ادامه و بدگویی نگهداری از ساختاری نابرابری; و بیش از حد بسیاری از سیاستمداران ما که معمولی ویژگی هر نمونه از خشونت پلیس به دیرینه آمریکا نژادپرستی است.

اینها نهفته است. آمریکا در تاریخ است که مملو از نژاد پرستی و ظلم و اما این که چرا امریکا نمی نگه دارید و درست به او موسس آرمان; در امریکا فلسفه خوب است و درست است و نقص هستند و به لطف شکست و به دنبال آن فلسفه است. این یک دروغ برای حمله به آمریکایی ها در' حقوق اساسی به عنوان outgrowths آزار و اذیت. و آن را یک لعنتی تهمت به شبیه درمان سیاه آمریکایی ها در سال 2020 به درمان سیاه آمریکایی در سال 1960 اجازه دهید به تنهایی 1860. در عین حال به ما گفته شده توسط ما نهادی نخبگان است که برای اشاره به این نهفته است که برای رد مسئولیت به ارائه پوشش برای نژاد پرستی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اعلام امریکا را اساسی ترین ساختارهای فاسد و سرطان زده است به شدت خطرناک است. هنگامی که یک ساختار محکوم شده پایه های آن اعلام کرد و ناپایدار آن را تنها می تواند نابود شود. وجود دارد هیچ راهی برای استدلال می کنند که fealty به یک برنامه سیاسی در داخل است که ظاهرا فاسد ساختار می تواند به رفع این مشکل است. رئیس جمهور سابق باراک اوباما که اعلام کرد که تبعیض وجود دارد "تقریبا در هر موسسه از زندگی ما" و "میراث برده داری, Jim Crow ... که هنوز هم بخشی از DNA ما که گذشت" می گوید که رای دادن به مقامات محلی است که این راه حل به خشونت پلیس و نمونه های فردی از نژاد پرستی. به نوعی تا زمانی که ما برای رای دادن همان سیاستمداران دموکرات که حکومت تقریبا هر شهر عمده آمریکا برای چند دهه آمریکا تاسیس گناهان می شود extirpated. این است که هر کسی انتظار می رود به این باور ؟ ما نخبگان cannot set fire to the fundamentals of America و سپس به امید باشد که آتش به سفرهای گاه به گاه به غرفه رای گیری.

بنابراین آمریکایی ها با یک انتخاب. ما هم می توانید فکر می کنم از یک دیگر با موسسه خیریه و دقت اذعان گناهان گذشته آمریکا در حالی است که امریکا باقی می ماند چراغ آزادی و نجابت است. و یا ما می تواند همچنان به دنبال راه کسانی که به پاره از هم جدا. به دنبال دومی دوره نیست حساس و یا اخلاقی است. آن مکان وجود ما مشترک جمهوری در خطر است.

بن شاپیرو است که در سراسر کشور همزمان نویس که کار به طور منظم به نظر می رسد در چنگال بزرگ هرالد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن