بن شاپیرو: ایمنی نهفته است و تنها در تسلیم یا مقاومت

هفته گذشته مزاحم مقاله نویس نیویورک تایمز باری ویس استعفا داد و موقعیت خود را در به اصطلاح روزنامه ثبت شده اس

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

هفته گذشته مزاحم مقاله نویس نیویورک تایمز باری ویس استعفا داد و موقعیت خود را در به اصطلاح روزنامه ثبت شده است. او پس از سال فیلدینگ تسمه و فلش از خود همکاران و سردبیران که درمان او به عنوان یک فوق العاده محافظه کار دشمن -- با وجود این واقعیت است که دیدگاه او در جهان است که ترکیب التقاطی از اجتماعی progressivism تردید نسبت به قوانین و مقررات و سیاست خارجی hawkishness. (افشای شخصی: من همراه با بسیاری از مردم از راست و چپ و مرکز در نظر باری اچ.) فشار بر ویس از درون این روزنامه رسیده بود نسبت های فوق العاده ای: گزیده ای از کارکنان شل چت نازل همکاران بحث چرا ویس باید به از دست دادن کار خود را بدنام او به عنوان یک طرفدار و نشان می دهد عموم که او دروغگو است.

بنابراین ویس ترک و او را سوزانده پل پشت سر او.

"درس هایی که باید به دنبال انتخابات -- درس در مورد اهمیت درک دیگر آمریکایی, ضرورت مقاومت در برابر قبیله گرایی و مرکزیت رایگان تبادل ایده ها به یک جامعه دموکراتیک -- نشده اند آموخته" وایس نوشت: در استعفا نامه. "به جای یک اجماع جدید پدید آمده در مطبوعات اما شاید به خصوص در این مقاله که در حقیقت نیست یک فرایند جمعی کشف, اما یک ارتدکسی در حال حاضر شناخته شده است به یک روشنفکر چند که کار است که برای اطلاع رسانی به هر کس دیگری."

این است که ماهیت بازی: آینه دیدگاه عملا بار ادیتور قدیمی, هانا جونز و او را بیدار همکاران و یا خودتان را طرد علنی خجالت و تحت فشار را ترک کنند. و واقعی سردبیران بار مجوف به این مزخرف و زمان دوباره. به عنوان ویس خروشان: "اگر یک فرد ایدئولوژی است که در همراهی با جدید ارتدکسی آنها و کار خود را باقی می ماند unscrutinized. هر کس دیگری در زندگی ترس از دیجیتال thunderdome."

ویس است که به سختی به استثنا داخل سنگر چپ groupthink. در Vox.com از بنیانگذاران متی Yglesias بود شرمنده به سکوت برای نشان می دهد -- گناه از گناهان! - که انصراف از فرهنگ اشتباه است. او از بنیانگذاران عزرا کلاین subtweeted Yglesias حتی به عنوان Yglesias باقی مانده است آرام. در دانشگاه پرینستون پروفسور جاشوا کاتز نوشت decrying مطالبات از همکار پرینستون علمی که دانشگاه در تعامل با باز کردن تبعیض نژادی در حمایت از اقلیت ها. او به سرعت با برچسب تهدید به نجابت با استاد همکار ادی Glaude شکایت "استاد Katz, در زمان, در این نامه, به نظر می رسد به خصوص افرادی مثل من به عنوان ویژگی های ضروری و یا افراد از پرینستون."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

لیست در می رود. و در و در.

در واقع تنها یک راه وجود دارد برای جلوگیری از لیست سیاه: به تسلیم کاملا و به طور کامل. هیچ نشانه ای از مخالفت باقی مانده باید پاکسازی. تعظیم قبل از Zod و یا پرداخت قیمت. در نتیجه بن هاو (دوباره-افشای شخصی -- یک دوست) ضد مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواه که در ویرایش ویدئوها به صورت حرفه ای-جو بایدن لینکلن پروژه خود را اخراج شده از این پروژه برای دو و چهار ساله توییتهایی. نتیجه گری Garrels ارشد متصدی نقاشی و مجسمه سازی در سان فرانسیسکو موزه هنر مدرن مجبور به استعفا شد و موقعیت خود را پس از او اصرار داشت که این موزه ادامه خواهد داد برای به دست آوردن قطعه عجیب و غریب از هنرمندان است. خفیف ترین نشانه ای از تمایل به تبدیل شدن به یک "متحد" در فرهنگ پاکسازی از سال 2020 به پایان می رسد خود را با گردن در گیوتین.

ما در نهایت به شکوه سن است که در آن حقیقت مطلق شناخته شده است با چنین fulsome یقین است که ما فرهنگی betters باید اعتماد به آرزو مخالفان دور به cornfield? البته که نه. ما فقط به تماشای آخرین انقلاب فرهنگی در زمان واقعی است. که برگ کسانی که مایل به پاکسازی با دو روش ساده انتخاب: ایستادن در کنار هم در برابر این دور از مائوئیست تصفیه و یا آویزان به طور جداگانه.

بن شاپیرو است که در سراسر کشور همزمان نویس که کار به طور منظم به نظر می رسد در چنگال بزرگ هرالد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن