بن شاپیرو: چگونه دولت اوباما را به هم ریخت قانون

در این هفته رئیس جمهور سابق باراک اوباما reemerged از خواب زمستانی به سخنرانی آمریکایی مورد تهدید به حاکمیت ق

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

در این هفته رئیس جمهور سابق باراک اوباما reemerged از خواب زمستانی به سخنرانی آمریکایی مورد تهدید به حاکمیت قانون مطرح شده توسط برگ برنده دولت است. پس از دادستان کل لایحه بار اعلام کرد که وزارت دادگستری خواهد بود انداختن آن پرونده رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین که تا به حال pled گناه به یک تعداد از دروغ گفتن به FBI اوباما گفته سابق خود و مشاوران و "ما درک اساسی از حکومت قانون در معرض خطر است." او توضیح داد: "با وجود سابقه است که هر کسی می تواند پیدا کردن برای کسی که متهم شده است با دروغ فقط گرفتن معاف از مالیات. ... و هنگامی که شما شروع به حرکت در آن جهت می تواند سرعت بخشیدن به سرعت به عنوان ما را دیده ام در جاهای دیگر."

در واقعیت, البته, فلین هرگز به اتهام شهادت دروغ. او به اتهام دروغ گفتن به اف بی آی در این دوره از یک بررسی جداگانه و به مراتب کمتر جرم به خصوص با توجه به این واقعیت است که او ادعا دروغ بود و غیرمادی به هر زمینه جرم و جنایت است. در واقع آمریکا نیز یافت می شود بیش از دو هفته گذشته فلین قرار نبود به این موضوع از هر گونه تحقیق و تفحص در تمام: اف بی آی تصمیم گرفته بود به بررسی فلین در ژانویه 2017 حتی پس از ظاهرا نابکار تماس های بین فلین و سفیر روسیه سرگئی Kislyak. خوار سابق FBI agent پیتر Strzok -- همان مردی که متعهد به عاشق و سابق FBI وکیل لیزا صفحه ای که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هرگز رئیس جمهور و پیشنهاد "بیمه" در برابر آن امکان -- سپس مداخله برای حفظ بررسی باز است. روز بعد طی یک بیضی دفتر رییس جمهور اوباما خود خواسته و سپس به اتهامات مدیر James Comey مورد فلین-Kislyak ارتباطات است.

بعد Comey معنادار: او اجتناب زیر نرمال FBI-کاخ سفید پروتکل به منظور مصاحبه فلین و Comey معاون مدیر اندرو McCabe اجتناب اطلاع رسانی فلین از حقوق خود را. با این حال ماموران اف بی آی که در انجام این مصاحبه نشان می دهد که آنها فکر نمی کنم فلین دراز کشیده بود که در طول مصاحبه. همانطور که معلوم است, یادداشت های بالای مقامات FBI در آن زمان گفت: "آنچه ما هدف ؟ حقیقت/پذیرش یا به او دروغ, بنابراین ما می تواند به تعقیب او و یا او را از کار اخراج شدند؟" فلین بعدها اعتراف به گناه برای یک تعداد از دروغ گفتن به اف بی آی-حداقل در بخشی به دلیل FBI بود و تهدید پسر خود را با دادستان است.

این باید یک رسوایی است. باید آن را یک رسوایی عظیم زیرا حداقل آن نشان می دهد این کشور رئیس سازمان های اجرای قانون وادار شده توسط بازیگران سیاسی در بالا بسیار از دولت مسابقه به خم شدن قوانین در جهت پیگیری پرونده آنها متقاعد شدند آنها را: مورد که تهمت کمپین توطئه بود با دولت روسیه است. از هدفمند botched کارتر صفحه: نظارت بر اطلاعات خارجی عمل حکم به شدت مصرانه خواست دادستان فلین از قوی ترین موسسات در زندگی آمریکایی را نقض پروتکل به معنای محدود کردن سوء استفاده بصورتی پایدار و محکم امن در خود احساس اخلاقی rectitude.

این بهترین سناریو.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بدترین سناریو این است که به مراتب تیره تر: که در اوایل ژانویه با هیچ شواهدی از روسیه تبانی رهبران این کشور را سیاسی و سازمان های اجرای قانون تصمیم گرفت که گناه بود بی ربط و تهمت و دولت تا به حال به خفه در گهواره. این به نظر می رسد مثل یک کشش اما در بسیار پارتیزانی دوران چنین روایت خواهد شد ،

در ضمن نرم و ملایم در دانش است که آنها در کنار فرشتگان اعضای اوباما-دوران دولت همچنان به غرغر دادستان کل لایحه Barr برای پایان دادن به یک بازی از یک مورد. باور نکردنی خود را ناتوانی در به ببینید که چگونه خود را در انجام به نظر می رسد فراتر از اتاق اکو از sycophantic منابع رسانه ای تنها تضعیف اعتبار آنها بیشتر است. آن را به عنوان نظر می رسد رئیس جمهور اوباما نیست اشتباه -- حداقل نه به طور کامل. ما درک اساسی از حکومت قانون در معرض خطر است چرا که لایحه بر پا برای جلوگیری از ناعادلانه محاکمه اما از آنجا که ما موسسات تحت دولت اوباما شد سیاسی در راه است که باید شوک آمریکایی وجدان.

بن شاپیرو است که در سراسر کشور همزمان نویس که کار به نظر می رسد به طور منظم در چنگال بزرگ هرالد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن