محبوب سال 1922 مدل T فورد می درخشد در هفته 'کروز شب'

زن و شوهر سوار در نارنجی روشن ماشین که ساطع می کند قابل توجه موتور همهمه که اعلام ورود خود را. این تصور می شود

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

زن و شوهر سوار در نارنجی روشن ماشین که ساطع می کند قابل توجه موتور همهمه که اعلام ورود خود را. این تصور می شود قدیمی ترین ماشین در باشگاه است.

"شما آن را بشنوند آینده" گفت: خودرو صاحب جین Schjeldahl از چنگال بزرگ. "این است که برخی از سر و صدا."

مدل T بود decked با دولت ملی و اجرای قانون پرچم تکان دادن از عقب پایان. آبی و سیاه و سفید اجرای قانون پرچم است که در به رسمیت شناختن خود را پسر جیمز Opp که به تازگی به عضویت Grand Forks, اداره پلیس گفتند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

شمال کروز, اتومبیل, باشگاه میزبان کروز شب آغاز و در 6 p. m. هر پنج شنبه در Gordman فروشگاه پارکینگ در نزدیکی کالور در 32nd خیابان جنوبی.

علاقه, خانواده, خاطرات

جین Schjeldahl است بسیاری از خاطرات خانواده و مدل T در طول 33 سال گذشته. همسرش دنیس Schjeldahl سفر شمال به "برخی از شهر کوچک شاید اسلو و آن را برداشت" در سال 1987 او گفت:. "آن را در زمستان و او تا به حال به جلو و آن را به خانه" با استفاده از دو طناب.

خود را فرزند ارشد اریک سپس 16, سازی این خودرو که در خرابی و پوشش داده شده با آغازگر او گفت:.

در آن زمان شوهر و چهار فرزند خود را -- سه پسر و یک دختر-هشت ماه به بازگرداندن خودرو عتیقه و آن را جاده شایسته. آنها تا به حال ایستاده پنج شنبه شب وقت برای کار بر روی ماشین.

"آنها تا به حال به شن و ماسه آن و رنگ آن را," او گفت:.

جین Schjeldahl به یاد تمام بار شوهر او در زمان خودرو در Christmastime; او تا لباس پوشیدن و به عنوان بابا نوئل و سوار آن را در اطراف شهر. در شهر هالی خیره رژه "او به کمی matchbox اتومبیل به جای آب نبات" بسیار به لذت از بچه ها به اندازه کافی خوش شانس به آنها را دریافت کنید, او گفت:.

مدل T به نظر می رسد در بسیاری از ماشین نشان می دهد در سراسر منطقه است.

"این جا" Schjeldahl گفت.

بازسازی خودروهای قدیمی است "بسیار فراگیر سرگرمی" او گفت:. "این یک چیز سرگرم کننده است که خانواده ها هم می توانید انجام دهید. هر کس می تواند درگیر."

به یاد او که در سال 1987 او حتی پس از آن-4-year-old daughter, کتی رو در در عمل است.

"پدر می توانست کتی با استفاده از یک پیچ گوشتی به دیلم یا اهرم بلند کردن سنگ از تایر آج بنابراین او احساس مهم هم" جین پسر رایان Schjeldahl از Black River Falls, Wisc., گفت.

"ما در زمان همه چیز را از هم جدا و سپس همه چیز تا سیم آن را خار و زمین خاموش زنگ زده و رنگ همه چیز" و تغییر کردن تمام پیچ و مهره رایان گفت. این خودرو دارای یک فایبر گلاس بدن که تکرار اصلی و یک ترمز جعبه از یک '57 Chevy.

عقب بهار است که از یک مدل فورد.

"این یک باشگاه موتور در آن -- 283 از یک ایمپالا 67-و یک پلیموث عقب پایان," او گفت:.

اصلی مخزن گاز شش گالن مدل از اتومبیل برفی.

"و هیچ گاز سنج بنابراین ما از گاز زد یک دسته کامل از زمان" او گفت:.

جایگزینی گاز مخزن از مسی فرگوسن ترکیب بود اما "ما هنوز هم از گاز زد یک دسته از بار."

جین Schjeldahl نیست بیش از حد در مورد آن نگران

"کسی همیشه کمک خواهد کرد که شما هنگامی که شما در این ماشین" او گفت:.

حمل بر سنت

دنیس Schjeldahl درگذشت در سال 2017. Jason Sparks از Arvilla N. D. حمل بر میراث خود را از همکار ماشین علاقه مندان و دوست او به نام "میله داغ بابا."

"من احساس می کنم خوشا به سرپرست" سطل تی جرقه گفت: از مدل T که شرکت فورد موتور تولید شده از سال 1901 تا سال 1927.

این 1922 مدل T دارای گیربکس اتوماتیک با "200-plus اسب-قدرت موتور من فرض و در حدود 13 مایل به گالن, او گفت:.

وقتی پرسید که چگونه سریع می تواند به جرقه پاسخ داد: "آن می توانید خیلی سریع -- آن را می توانید پاپ wheelie."

در سرعت های بالا جلویی "در واقع می تواند بلند کردن," او گفت:.

قطعات اصلی شامل شیشه و قاب فرمان و رادیاتور است که از سال 1913 مدل T.

قبل از او سرپرست جرقه گفت: ماشین های ذخیره شده در یک Quonset برای سه سال.

"من در تلاش برای آن را نگه دارید به عنوان اصلی به دنیس که ممکن است," او گفت:. "هدف من این است که آن را در حال اجرا قابل اعتماد تا هر زمان جین یا پسر می خواهید آن آنها می توانند در آن و رفتن به جایی و نه در مورد آن نگران باشید."

جرقه نیز به شرح زیر دنیس' تمرین های ماشین با هر کس که تحسین آن آنها را دعوت به نشستن در آن و اجازه دادن به بچه های لمسی بخواهید.

در ماشین را نشان می دهد پدر و مادر اغلب شگفت زده شده توسط این permissiveness, او گفت:.

"آنها می گویند:" من فقط من بچه برای جلوگیری از دست زدن به چیزهای'," گفت: جرقه و اضافه کرد که شادی از مراقبت برای مدل T می آید از لبخند بزرگ و دوستانه امواج از دیگران در جاده ها است.

در یک سطح عمیق تر هر چند کار ماشین در خانه, بازنشسته نیروی هوایی جانباز گفت: "پس از رفتن را از طریق سه جنگ و دیدن که بد زمانی که من انجام می دهند ماشین که جای من خوشحال."

هر کس خوش آمدید

هر کسی که می خواهم به یک وسیله نقلیه به روز پنجشنبه کروز شب نشان می دهد -- یک ماشین یا موتور سیکلت -- خوش است گفت: Marna کوبه فعالیت های مدیر باشگاه.

آن را به یک خانواده گرا رویداد; بدون الکل مجاز است, او گفت:. به دلیل COVID-19 وسایل نقلیه بر روی صفحه نمایش در حال پارک شده در هر فضای دیگر و اجتماعی فاصله درخواست شده است.

مهم نیست که چه نوع وسیله نقلیه شما, او گفت:. این تنها مهم است که شما عشق ماشین.

کوبه باعث می شود مطمئن شوید که اعضای باشگاه -- وجود دارد 70 مورد از آنها را -- دریافت اطلاعات در آینده ماشین را نشان می دهد. ماشین جمع از کروکستون کلاسیک موبایل باشگاه گاهی اوقات پیوستن به چنگال بزرگ ،

"وجود دارد یک شبکه واقعی بین ماشین باشگاه" Schjeldahl گفت.

در علاوه بر این به کروز شب باشگاه میزبان جلسات ماهانه و از ژانویه تا مارس است ماهانه اجتماعی شب با صرف شام در کولور سیتی رستوران است که یک حامی گروه کوبه گفت. در کروز شب, رستوران, اعضای هیات پوشیدن car club تی شرت.

در گردهمایی این خاطرات از اتومبیل است که مردم گرامی و خواهم برای به اشتراک گذاشتن که حوادث بسیار ویژه گفت: جین Schjeldahl.

"این همه در مورد ماشین شما تا به حال -- و یا اتومبیل شما آرزو شما تا به حال," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن