پکن را افزایش می دهد COVID-19 پاسخ اضطراری به سطح دوم از سوم تحمیل محدودیت سفر

توسط: تابناک | به روز شده: 16 ژوئن 2020 10:11:35 pm مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر جد

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده: 16 ژوئن 2020 10:11:35 pm
china coronavirus cases, beijing fresh covid cases, coronavirus cases china, beijing covid emergency response, coronavirus case beijing مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر جدید کروناویروس توقف در یک ایست بازرسی در خارج از Xinfadi عمده فروشی مواد غذایی در بازار منطقه در پکن. (AP)

چین به شدت کاهش یافت محدودیت در فرودگاههای پایتخت در روز سه شنبه در تلاش برای جلوگیری از جدی ترین coronavirus عود از ماه فوریه از گسترش به سایر شهرستانها و استانها.

تصمیم به تحمیل تازه محدودیت و افزایش این شهر واکنش های اضطراری سطح بازگشت به دوم از سوم آمد و به عنوان پکن را زمان شیوع افزایش یافت و به 106 عفونت از روز پنج شنبه. شیوع این بیماری شده است به ترسیم آلاینده Xinfadi عمده فروشی مواد غذایی مرکز در جنوب غربی پکن که در آن هزاران تن از سبزیجات و میوه و گوشت دست را تغییر دهید در هر روز.

Coronavirus اول شناسایی شده در دسامبر در بازار غذاهای دریایی در ووهان تهران مرکزی, چینی, استان هوبئی است و پس از گسترش در سراسر جهان آلوده کردن بیش از 8 میلیون نفر است. همانطور که از شنبه, پکن, بود, تعیین شده 27 محلات به عنوان رسانه-مناطق با خطر شكنجه مردم ورود به متوسط چک و ثبت نام.

تنها یک محله در نزدیکی مواد غذایی عمده فروشی مرکز مشخص شده است در معرض خطر. ساکنان در مناطق با خطر بالا مجاز به ترک محلات و باید تحت تست های, رسانه های دولتی گزارش به نقل از یک مقام ارشد شهر پکن رسمی.

به طور گسترده تر پکن را به شدت کنترل جنبش مردم در داخل و خارج از شهر با هر دو ورودی و خروجی مسافران نیاز به انجام آزمایشات گفت: چن Bei معاون دبیر کل پکن شهرداری از دولت.اما اقدامات سقوط کوتاه از یک مستند با جاده ها و بزرگراه ها هنوز باز و پکن دو فرودگاه در عملیات.

نیز وجود دارد هیچ پتو جلوگیری مسکونی ترکیبات.چن گفت: این شهرستان خواهد بخواهید شرکت ها و کارخانه ها برای جلوگیری از کار, اما را تشویق کارکنان به کار از خانه در صورت امکان.مهد کودک, مدارس ابتدایی و مدارس را تعطیل از شنبه او اضافه شده است.

محدودیت سفر

تمام خروجی تاکسی و ماشین-نقطه خدمات بودند به حالت تعلیق در روز سه شنبه. برخی از راه دور مسیرهای اتوبوس بین پکن و نزدیک هبی و شاندونگ استان متوقف شد. حداقل سه اتوبوس شاتل خدمات از هبی و یکی دیگر از مغولستان داخلی به پکن پایتخت فرودگاه, عمده حمل و نقل منطقه ای ایرانیان متوقف شد. خدمات اتوبوس از هبی به Daxing پکن عمده دیگر فرودگاه شد کاهش می یابد.

برخی از راه دور خدمات اتوبوس از پکن به اطراف هبی بودند متوقف شد. بزرگراه های خارج از پایتخت همچنان باز است. نگران سرایت خطرات بسیاری از استان ها تحمیل کرده اند قرنطینه مورد نیاز در بازدید از پکن است.

در سه روز گذشته هبی لیائونینگ و سیچوان گزارش موارد جدید مربوط به پکن عمده فروشی مرکز.شانگهای آغاز به نیاز مسافران از متوسط به بالا خطر COVID-مناطق 19 در چین به قرنطینه برای 14 روز.

"من خیلی نگران شانگهای – فقط در موارد جدید در پکن گفت:" دانشجو وانگ Jiahe 22. "بسیاری وجود دارد و روزانه هوا و ترافیک جاده (بین شهرستانها)."ریسک بالا برای شانگهای که دعوت شده است به میزبان دو فرمول یک مسابقات این فصل است. خطوط هوایی ایالات متحده نیز آماده رزومه پروازها به مقصد این شهر است.برخی از قطعات از پکن از جمله شهر را به سبک قدیمی hutong محلات در حال حاضر حصار شده است تا با برخی از اعمال
تنها نقطه ورود.

در Huaxiang تنها در معرض خطر همسایگی در پکن برخی از ساکنان مقامات خواستار اعمال دقیق تر تماس ردیابی پروتکل های.مقامات بودند با تکیه بر مردم برای شناسایی خود را به عنوان داشتن بازدید Xinfadi, 9 متر دور ساکنان گفت."چگونه می تواند به شما امید مردم به طور صادقانه به اندازه کافی به طور داوطلبانه گزارش لینک های خود را با Xinfadi گفت:" یک مرد Huaxiang ساکن surnamed یوان."پس ما در زمان جنگ' حالت مقامات محلی باید تست همه است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن