شهر پکن به سرکوب روی نقشه نمایش نیست و تایوان مناطق مورد مناقشه به عنوان بخشی از چین

منتشر شده: مه 26, 2020 10:04:26 pm چین ادعا می کند تقریبا تمام دریای جنوب چین هر چند تایوان و فیلیپ

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399
منتشر شده: مه 26, 2020 10:04:26 pm
چین ادعا می کند تقریبا تمام دریای جنوب چین هر چند تایوان و فیلیپین و برونئی و مالزی و ویتنام ادعا می کنند بخش هایی از آن است.

چینی پایتخت پکن را راه اندازی کمپین برای رسیدگی به این موضوع از "مشکل" نقشه های که لازم نیست به تصویر بکشد قلمرو چین "به درستی" از جمله ادعای خود بیش از تایوان و جنوب دریای چین و اصلاح اشتباهات رسانه های دولتی گزارش روز سه شنبه.

سیزده پکن بخش های شهری از جمله پکن, فضای مجازی, مدیریت, راه اندازی خواهد شد 2020 سالانه مبارزات بازرسی مشکل, نقشه, درخواست نقشه تلفیقی شرکت نقشه ناشران و نقشه کاربران و همچنین نقشه های آنلاین ارائه دهندگان خدمات خود را بررسی و اصلاح پکن شهرداری کمیسیون برنامه ریزی و منابع طبیعی گفت: در روز سه شنبه.

ادارات مربوطه را بررسی نقشه های که به اشتباه به تصویر بکشد قلمرو چین به مخاطره می اندازد وحدت ملی و حاکمیت و تمامیت ارضی و یا آسیب زدن به ملت امنیت و منافع. اگر شرایط جدی هستند, مربوط, مردم روبرو خواهد شد کیفری, مجازات, دولت اجرا جهانی بار گزارش.

"مشکل ساز" نقشه اشاره به کسانی است که جلوه نمی قلمرو چین به درستی پوشش گنجاندن جزیره تایوان ملی خطوط مرزی در تایوان جزیره تصویر روشن از Diaoyu جزیره و جزایر در دریای چین جنوبی و نه داش خط.

چین views تایوان به عنوان یک شورشی استان است که باید متحد با سرزمین اصلی حتی با زور. چین ادعا می کند تقریبا تمام دریای جنوب چین هر چند تایوان و فیلیپین و برونئی و مالزی و ویتنام ادعا می کنند بخش هایی از آن است.

چین در سال گذشته دستور تخریب سه لاخ نقشه برای نشان دادن آروناچال پرادش و تایوان به عنوان بخشی از قلمرو آن است. نقشه ها چاپ شدند برای صادرات به کشورهای مختلف است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن