پشت نشان: چرا جوان استخدام مفتخر به پوشیدن نشان در طول یک جارو ضد پلیس احساسات

33-year-old Jaeche است تعویض مشاغل پس از هفت سال به عنوان یک گارد زندان. "من احساس می کنم می تواند بیشتر از تف

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399

33-year-old Jaeche است تعویض مشاغل پس از هفت سال به عنوان یک گارد زندان.

"من احساس می کنم می تواند بیشتر از تفاوت در خیابان از گیر در ساختمان" Jaeche گفت.

همچنین منحصر به فرد در مورد این سال را به کلاس هشت زنانی که مشغول به تحصیل هستند و آن را یکی از بزرگترین کلاس های زن در برنامه تاریخ است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من مانند صحبت کردن با مردم, من دوست دارم کار با مردم" گفت: دانشجو, Bobbi جو اشراف.

تبدیل شدن به یک افسر خواهد بود در یک رویا به حقیقت می پیوندند برای 22 ساله اشراف بود که فعال در برنامه های جوانان در حال رشد کردن و فقط از اتمام چهار سال تحصیل در عدالت کیفری.

"آن را به خوبی احساس کنید به آن را دریافت," او گفت:.

برای Jaeche آن همچنان خود را میراث خانوادگی است. پدرش سابق کارآگاه قتل.

"بسیار هیجان زده به خارج وجود دارد و اجازه دهید مردم می دانند که ما مردم هستند و ما نمی خارج وجود دارد لگد زدن به درب روزمره," او گفت:.

این دانش آموزان خواهد بود که به شغل خود به عنوان ماموران در زمانی که برخی می گویند اعتماد عمومی را از ادارات پلیس است که در یک زمان کم است.

"این قطعا یک کمی تهدید آمیز دیدن همه چیز را در رفتن. چیز بزرگ برای من است که چرا من می خواهم به اجرای قانون هدف من" توضیح اشراف.

این کلاس آغاز شده و تنها چند روز قبل از اتهام قتل جورج فلوید در دست چهار مینیاپولیس افسران پلیس جرقه تظاهرات در سراسر این کشور از جمله حق در اینجا در فارگو.

"من می خواهم اگر من دروغ گفت: من از خودم چند سوال آیا شما فکر می کنم من می توانم انجام این کار ؟" گفت: Jaeche.

درست مثل اثر انگشت منحصر به فرد آنها در حال یادگیری در کلاس پوشش جنبش ملی برای پلیس اصلاحات به این دانش آموزان یک چشم انداز منحصر به فرد که در هیچ کلاس دیگر بود.

"بسیار مفید به عنوان یک آکادمی. ما قادر به دیدن این اتفاق می افتد در زمان واقعی" توضیح اشراف.

حتی برای دیرین مدرسان این برنامه مانند جان Maritato.

"این یک درب بازکن چشم وجود دارد برخی از دانش آموزان که در حال فکر کردن است که این شغل من واقعا می خواهید برای رسیدن به" او نظر داد.

در داکوتای شمالی, شما را پیدا خواهد کرد بیشتر نیروهای پلیس ساخته شده از مردان سفید پوست. بیش از 10 سال گذشته 79 درصد از دانش آموزان مردان بوده است. 84 درصد از دانش آموزان ، بیشتر آمریکایی های بومی را به کلاس از آفریقایی-آمریکایی است.

حتی اگر پلیس در حال حاضر در زیر میکروسکوپ قبل از مرگ جورج فلوید, ثبت نام بوده است.

"جامعه و ساخت مطمئن شوید که آنها شاد و امن است مهم تر از من بودن و ترس یا ترس از رفتن به زمینه حرفه ای" گفت: اشراف.

در حالی که رویدادهای کنونی در حال ارائه زمان واقعی درس برنامه رهبران می گویند در حال حاضر هیچ برنامه ای برای بازنویسی چگونه آنها را در قالب این به زودی به افسران.

"ما واقعا تغییر زیادی تا آنجا که آنچه ما انجام می دهند این پایگاه در بیشتر مبتنی بر جامعه پلیس کار با deescalation تکنیک" توضیح Maritato.

دانش آموزان مانند Jaeche خواهد شد که پیوستن به UNDPD در چند هفته می گویند حتی پس از فارغ التحصیلی وجود دارد یادگیری است که باید انجام شود.

"ما اشتباه خواهد بود اگر ما نمی کمی به درون خودمان و در داخل پلیس جهان, اگر شما نگاه هنگامی که آن را برای اولین بار آغاز شده و ما آن را انجام نمی دهد راه همان است که همیشه وجود دارد تغییر در جهان" گفت: Jaeche.

با وجود نامشخص زمان این آینده افسران پلیس مشتاق هستند برای قرار دادن در نشان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب