ضرب و شتم گرما با ایتالیا معروف Aperol Spritz کوکتل

در همه جا رفت در ایتالیا دیدیم مردم زیبا خوردن غذا زیبا در مکان های زیبا و با نوشیدنی. در رم به خصوص ما را نگه

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399

در همه جا رفت در ایتالیا دیدیم مردم زیبا خوردن غذا زیبا در مکان های زیبا و با نوشیدنی. در رم به خصوص ما را نگه داشته و از دیدن همان نوشیدن بیش از و بیش از: شیشه پس از شیشه ای پر شده با مایع پر زرق و برق, غروب, ساخته شده به نگاه حتی بیشتر وسوسه انگیز با یک شناور تکه از پرتقال تازه... و یخ. تعداد زیادی از یخ است.

به طور غریزی می دانستم که این باید معروف Aperol Spritz کوکتل — تابستان نوشیدنی رم و ایتالیا. شامل Aperol لیکور prosecco و نوشابه باشگاه این خورشید بوسید کوکتل به نام برای من مثل یک آژیر آهنگ برگشتاندن مرا با وعده رفع خستگی که من سرد شدن و احتمالا حتی لباس من یا حداقل مرا از ظاهر شدن بیش از حد پژمرده.

یک جرعه و من می دانستم که من می خواهم (سرانجام) آن را به کولوسئوم بدون ذوب شدن. دو جرعه و من می دانستم که من تا به حال یک مورد علاقه و جدید نوشیدنی برای تابستان.

Aperol is an Italian aperitivo (pre-dinner drink) with notes of rhubarb, bitter herbs and orange. Sarah Nasello / The Forum

Aperol ایتالیایی است aperitivo (pre-شام و نوشیدنی) با رایحه ریواس, گیاهان تلخ و نارنجی. سارا Nasello / انجمن

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Aperol تلخ, ایتالیایی, aperitivo در سبک شبیه به Campari اما با کمتر از نیمی از آن الکل, ساخت آن را ایده آل برای یک تابستان "جرعه جرعه" کوکتل. یک aperitivo یا غذا یک لیکور اغلب با رایحه تلخ است که در خدمت قبل از غذا باعث تحریک اشتها می شود.

پر جنب و جوش و آتشین در رنگ Aperol است که ترکیبی از طعم که شامل ریواس تلخ گیاهان و مرکبات به خصوص پرتقال. آن قند بالا آشنایی لمسی دوست داشتنی از شیرینی برای مقابله با تلخی است که مشترک در ایتالیایی aperitivos و اعتقاد به کمک به ترویج هضم خوب است.

مقالات مرتبط:

سنتی Aperol Spritz کوکتل شامل دو بخش Aperol به سه بخش prosecco اگر آماده سازی دسته ای برای یک حزب و یا 2 اونس Aperol و 3 اونس prosecco هر نوشیدنی. این یک کوکتل مسابقه ساخته شده در بهشت است.

Prosecco است شامپانی بی تکلف و مقرون به صرفه ایتالیایی شراب گازدار است که می رود به خوبی با همه چیز و مانند Aperol است مناسب برای جرعه جرعه. یک چلپ چلوپ آب جوش و یک خلال پرتقال همه که سمت چپ قبل از شما در راه خود را به شیک ترین و خوشمزه تابستان را جرعه جرعه در اطراف.

Sarah's Aperol Spritz Old-Fashioned blends the traditional Italian cocktail with bourbon and maraschino cherries for perfect summer sipping. Sarah Nasello / The Forum

سارا Aperol Spritz قدیمی از مد افتاده ترکیب سنتی, ایتالیایی, کوکتل با بوربن و عرق البالو گیلاس برای تابستان مناسب جرعه جرعه. سارا Nasello / انجمن

برای یکی دیگر از عطر و طعم و تاب من سعی Aperol Spritz قدیمی از مد افتاده. این دسته ای دستور العمل کوکتل ترکیبی از دو مورد علاقه کوکتل با اضافه کردن بوربن عرق البالو گیلاس و آلبالو شربت به Aperol Spritz دستور غذا.

قبل از اضافه کردن هر گونه مشروب پر کردن پایین زیادی با پارچ عرق البالو گیلاس و پرتقال برش و با استفاده از یک muddler یا قاشق چوبی به خمیر آنها را با هم. و سپس اضافه کردن Aperol بوربن و prosecco و خدمت در سنگ با گیلاس و پرتقال برش.

Maraschino cherries and orange slices are muddled together before adding the Aperol, bourbon and prosecco. Sarah Nasello / The Forum

عرق البالو گیلاس و برش پرتقال در حال مبهم با هم قبل از اضافه کردن Aperol بوربن و prosecco. سارا Nasello / انجمن

در حالی که آن را ممکن است بیش از حد به انجام این کار بسیار پخت و پز این روز آن است که زمان مناسب برای خنک کردن به سبک ایتالیایی.

بنابراین پیدا کردن یک نقطه سایه دار sip دور و لذت بردن از لا دولچه ویتا.

Aperol Spritz cocktails are the perfect refreshment for hot summer evenings with family and friends. Sarah Nasello / The Forum

Aperol Spritz کوکتل کامل رفع خستگی برای شب های تابستان با خانواده و دوستان است. سارا Nasello / انجمن

چاپ: اینجا را کلیک کنید برای چاپ نسخه ای از این دستور

باعث می شود: 1 کوکتل

مواد لازم:

یخ

2 اونس Aperol

3 اونس prosecco

1 تکه نارنجی نصف کاهش

چلپ چلوپ از باشگاه نوشابه

جهت:

پر کردن یک لیوان شراب ¾ کامل با یخ. اضافه کردن Aperol و prosecco و هم بزنید تا ترکیب. محل برش پرتقال داخل لیوان و پایان با یک چلپ چلوپ از نوشابه. Sip و لذت ببرید.

چاپ: اینجا را کلیک کنید برای چاپ نسخه ای از این دستور

خدمت: 6 تا 8

مواد لازم:

10 عرق البالو گیلاس به علاوه 2 اضافی برای هر شیشه ای

4 برش پرتقال به علاوه یک و نیم برش برای هر شیشه ای

1 قاشق چای خوری شربت آلبالو برای هر شیشه ای

6 اونس Aperol آب نارگیل

4 اونس بوربن

1 بطری (750 میلی لیتر) prosecco

تکه های یخ

باشگاه نوشابه

جهت:

محل 10 گیلاس و 4 برش پرتقال در پایین زیادی پارچ. استفاده از یک muddler یا قاشق چوبی به خمیر گیلاس و پرتقال با هم تا گیلاس شکسته می شوند.

اضافه کردن Aperol بوربن و prosecco و هم بزنید تا ترکیب.

به خدمت: محل 2 گیلاس و نیم تکه نارنجی در پایین هر شیشه ای و خمیر آنها را با هم تا زمانی که گیلاس شکسته می شوند. پر کردن هر لیوان را با یخ و سپس اضافه کردن یک نم نم باران از آب آلبالو بیش از مکعب.

پور Aperol مخلوط را در هر شیشه ای و پایان با یک چلپ چلوپ از باشگاه نوشابه. خدمت و لذت ببرید.

این هفته در...

دستور العمل های را می توان با مقاله در InForum.com.

"خانه با از دست, ایتالیایی" یک ستون هفتگی نوشته شده توسط سارا Nasello این برنامه شامل دستور العمل توسط شوهرش تونی Nasello. زن و شوهر متعلق به Sarello را در مورهد و زندگی در فارگو با پسر جیووانی. خوانندگان می توانند به آنها در رسیدن sarahnasello@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن