Beadle غالب در داکوتای شمالی خزانه دار مسابقه با وجود جانستون را مغلوب ساختن پیشی جستن کارت

Beadle دریافت 52 درصد از آرا ضرب و شتم همکار او در وزارت امور خارجه مجلس نمایندگان دن Johnston, R-کاترین که به

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399

Beadle دریافت 52 درصد از آرا ضرب و شتم همکار او در وزارت امور خارجه مجلس نمایندگان دن Johnston, R-کاترین که به پایان رسید تا با 47 درصد آرا.

نتایج از شب انتخابات ناقص بودند و بسیاری از نژادها بودند بیش از حد به دلیل آراء هنوز هم می تواند شمارش تا روز دوشنبه 15 ژوئن به عنوان طولانی به عنوان آنها شهریور روز قبل از انتخابات.

شهرستان canvassing تخته در سراسر کشور شمارش حدود 4000 بیشتر آراء زمانی که آنها ملاقات دوشنبه آوردن مشارکت مردم در انتخابات به 158,257. مشارکت مردم است و دوم بالاترین در داکوتای شمالی اولیه انتخابات پس از سال 2012 بیش از 175,000 ساکنان بازیگران برگه های رای.

برخی از اواخر پست الکترونیکی-در رای گیری از, Billings, Bottineau, Grant, LaMoure, Slope بخش و ویلیامز شهرستانهای هنوز می شود در نتایج نهایی اما نتایج رقابت در سطح ایالت و قانونی مسابقه دیگر در شک و تردید. بعد از هر رای شمارش شده است دولت Canvassing هیئت مدیره باید به تایید نتایج آن در روز شنبه نشست.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Beadle را در حزب دموکرات علامت Haugen در ماه نوامبر انتخابات عمومی. جمهوری خواه خزانه دار کلی اشمیت که تایید جانستون اعلام کرد در سال گذشته او نمی خواهد به دنبال یک پنجم مدت در این پست.

خزانه دار دفتر یکی از کوچکترین و در دولت تنها با هشت کارمند تمام وقت, اما خواه اولیه مسابقه برای موقعیت یک آهنربای بزرگ-نام و نام خانوادگی امضا و بالا دلار کمک های مالی.

به عنوان مبارزات انتخاباتی شروع ramping تا حدود دو ماه پیش رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم انداخت وزن خود را و پول پشت Beadle. اول-ترم فرماندار برش $25,000 بررسی برای Beadle کمپین قرار داده و حدود 1.9 میلیون دلار از ثروت شخصی به سیاسی کمیته به نام داکوتای رهبری تایید شده است که پرداخت می شود برای تبلیغات و پستها در حمایت از Beadle و چندین نامزد برای کرسی قانونگذاری.

جانستون آورده خود را شلیک به مسابقه با حمایت و پشتیبانی مالی از وزیر بهداشت ، کوین کرامر R-N. D. و یک صدای جیر جیر حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

کرامر گفت: انجمن اخبار خدمات او پیشنهاد کرد به تهمت که او علنا پشت Johnston پس از پستها در حمایت از Beadle برجسته فوتوشاپ شده عکس از مغلوب ساختن پیشی جستن با Fargo خواه. کرامر سیاسی کمیته کمک بیش از 45000 Johnston انتخاباتی.

President Donald Trump endorsed State Rep. Dan Johnston, R-Kathryn, for state treasurer in a tweet on Sunday, May 26. The tweet has so far garnered more than 14,000 retweets and 53,000 likes. Screenshot via Twitter

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تایید وزارت امور خارجه تشکر. دن Johnston, R-کاترین, برای, دولت خزانه دار در یک صدای جیر جیر در چهار شنبه, مارس 26. صدای جیر جیر است که تا کنون به دست آورد بیش از 14,000 رسانهها و 53,000 را دوست دارد. تصویر از طریق توییتر

Beadle گفت که او "هیجان زده" با نتیجه اذعان کرد و چگونه غیر معمول این سال های اولیه بود. او گفت: ترکیبی از COVID-19 گیر تمام پست-در انتخابات و بهره بسیار زیادی در یک رای گیری اولیه ساخته شده برای "منحصر به فرد" شرایط. جانستون نمی تواند نظر رسیده در زمان برای انتشار, اما, Beadle گفت که او تا به حال شنیده نشده از حریف خود با یک امتیاز.

در بورگوم-بودجه کمیته همچنین صرف به شدت در قانونگذاری منطقه درست در شمال بیسمارک که در آن قدرتمند خانه تخصیص رئیس جف Delzer شد و به دنبال دفع جمهوریخواه تازه واردان دیوید Andahl و دیو Nehring. کمیته حمایت "دو Daves" با تبلیغاتی رسانه ای و هدفمند Delzer با تبلیغات منفی.

Delzer و آمد در روز دوشنبه نتایج برنده تنها 22 درصد از آرا در مقایسه با Nehring را 30 درصد و Andahl را 29 درصد است. Nehring و Andahl خواهد حرکت به انتخابات عمومی ماه نوامبر که در آن آنها را به صورت دموکراتیک-NPL نامزد لیندا Babb و کاترین Volochenko.

بسیار رقابتی مسابقه برای Delzer صندلی و خزانه دار را گذاشته اند سر ایدئولوژیک اختلافات در حزب به عنوان بورگوم-حمایت از نامزدها را در تاسیس قانون گذاران و کسانی مانند جانستون که در تراز وسط قرار دارد با فوق العاده محافظه کار Bastiat حزبی.

بورگوم هرگز علنا بیان شده است که او می خواهم برای سرنگون Delzer اما شده است وجود اصطکاک بین دو سیاستمداران بیش از یک قاعده تغییر در فرآیند بودجه بندی. این Bastiats رهبری تشکر. ریک بکر R-بیسمارک رای دادند در برابر بسیاری از بورگوم را مطلوب طرح ها و پروژه ها.

چند برجسته جمهوری خواهان از جمله رهبر جناح اکثریت مجلس چت Pollert و سابق رژیم صهیونیستی. اد Schafer انتقاد بورگوم برای او سنگین دخالت در مقدماتی.

Pollert گفت بورگوم مالی مانور نشان می دهد او در تلاش است برای انجام دور با تفکیک قوا. به کارینگتون جمهوری خواه اشاره کرد که رابطه میان قوای مقننه و فرمانداری بود که در حال حاضر تا حدودی متزلزل خواهد شد و به احتمال زیاد رنج می برند به عنوان آینده جلسه قانونی در ماه ژانویه است.

بورگوم گفت: از هزینه های اولیه نژادها که "رقابت چیز خوبی است" و پشتوانه مالی است تسطیح زمین بازی برای نامزدها مانند Andahl و Nehring که ساخته شده است در استفاده از تصدی. او همچنین با رد هر گونه اصطکاک در ارتباط با قوه مقننه است.

قانونی مقدماتی تصمیم

در این منطقه 28 خانه مسابقه وقت و به صورت محلی تایید جمهوریخواهان مایک براندنبورگ و جف Magrum ضرب و شتم جیم Grueneich که به تازگی به این منطقه در جنوب مرکزی داکوتای شمالی پس از خدمت به عنوان یک دولت نماینده برای جیمز تاون منطقه است.

در بورگوم-بودجه کمیته هدفمند Magrum است که تراز وسط قرار دارد با Bastiat حزبی. Magrum و براندنبورگ را در به صورت دموکراتیک-NPL نامزد ربکا فیلیپس در نوامبر اما یکی از دو جمهوری خواهان در حال حاضر تقریبا تضمین شده یک صندلی.

در یک منطقه که شامل بسیاری از منطقه بین فارگو و Grand Forks, Bastiat-تراز وسط قرار دارد Rep. هارون McWilliams, R-ژنراتور سقوط کوتاه در برابر محلی تایید شده تازه واردان مایک Beltz و جارد Hagert. McWilliams انتخاب شد در سال 2017 زمانی که او به عنوان تنها حزب جمهوری خواه در منطقه است.

Beltz و Hagert را با دموکراتیک-NPL نامزدهای John Martin Pederson و Zachary Blotsky.

در منطقه 12 خانه مسابقه وقت Rep. برنی Satrom و به تازگی منصوب جمهوریخواه میچ Ostlie ضرب و شتم اعطای کریستنسن برای حزب جمهوری خواه نامزدی. حاشیه بین Ostlie و کریستنسن بود فقط 54 رای. Satrom و Ostlie خواهد چهره دموکرات جورج بارنز و پم Musland در ماه نوامبر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن