ممنوعیت Infinite بزرگ جاسوسی ابزار دور از چین: آمریکا NSA

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 15 سال 2020 12:42:26 pm مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که به د

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 15 سال 2020 12:42:26 pm
مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که به دنبال نه تنها در Infinite اما در WeChat و دیگر برنامه های چینی و همچنین به این دلیل که چینی ها بزرگ مصرف کنندگان از اطلاعات شخصی. (بازنمودی)

چین را از دست خواهد داد "یک ابزار" از جاسوسی و نظارت اگر امریکا و برخی از کشورهای اروپای غربی ممنوعیت برنامه های چینی مانند Infinite به عنوان انجام شده توسط هند, آمریکا مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین گفته است.

هند ماه گذشته ممنوع 59 برنامه های چینی از جمله Infinite و UC Browser گفت: آنها مخاطره اندازد به حاکمیت و تمامیت و امنیت کشور است.

اوبراین گفت: فاکس نیوز رادیو در مصاحبه ای که برگ برنده دولت بود "بسیار جدی در نظر گرفتن یک نگاه" در Infinite, WeChat و برخی برنامه های دیگر از چین در آینده.

"هند در حال حاضر ممنوع این برنامه به عنوان شما می دانید. و اگر آنها از دست دادن هند و ایالات متحده از آنها از دست دادن برخی از کشورهای اروپای غربی است که طول می کشد یک ابزار بزرگ و دور از جاسوسی کار می کنند و یا نظارت کار CCP (دیروز)," او گفت: در پاسخ به یک سوال در مورد خطرات ناشی از برنامه Infinite.

"بچه ها که با استفاده از Infinite — و این می تواند بسیاری از سرگرم کننده — اما وجود دارد بسیاری از دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی آنها می تواند استفاده کنید. Infinite گرفتن تشخیص صورت بر شما" اوبراین گفت. "آنها در حال گرفتن همه خود را شخصی و اطلاعات خصوصی خود را صمیمی ترین اطلاعات. آنها در حال گرفتن به می دانم که دوستان شما هستند که پدر و مادر خود هستند. آنها می توانند نقشه تمام روابط خود را," او اضافه شده است.

تمام اطلاعات است که مستقیما به ابر رایانه ها در ابر در چین اوبراین گفت. "به طوری که چین در حال رفتن به می دانم که همه چیز را در مورد شما. آنها در حال رفتن به بیومتریک بر شما. شما باید بسیار مراقب باشید در مورد که شما مانند اطلاعات شخصی به," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت, گفت, این است که به دنبال نه تنها در Infinite اما در WeChat و دیگر برنامه های چینی و همچنین به این دلیل که چینی ها بزرگ مصرف کنندگان از اطلاعات شخصی. "آنها را هم امتحان کنید و شما آن را به آنها را به صورت رایگان از طریق WeChat یا Infinite — اگر آنها می توانید آن را که راه آنها را سرقت آن" اوبراین گفت.

چین او گفت: به هک ماریوت و سرقت اطلاعات شخصی صدها میلیون نفر از مردم از جمله گذرنامه خود اعداد.

"آنها به هک Experian و دیگر آژانس های رتبه بندی اعتباری به صمیمی ترین جزئیات اعتبار. آنها به هک سرود بهداشت و درمان به طوری که آنها می توانید اطلاعات پزشکی. بنابراین این فقط یک تبلیغ در تلاش برای پیدا کردن آنچه شما علاقه مند در جستجوی در گوگل به طوری که آنها می تواند فروش شما یک نام تجاری مختلف از ماشین های این کشور است که به دنبال به دست آوردن هر بیت از اطلاعات شخصی و اطلاعات خصوصی آنها می توانید به طوری که آنها می دانم که همه چیز را در مورد شما" اوبراین گفت.

او گفت: وجود دارد, اجتماعی, نمرات اعتباری در چین برای مردم بر اساس چگونه سازگار آنها با حزب کمونیست دیکته.

"آنها در حال رفتن به قادر به اجتماعی قرار داده و نمرات اعتباری هم در همه آمریکایی ها و هر کس در جهان به زودی به دلیل هوش مصنوعی و ابر," او گفت:. "ما نیاز به مطمئن شوید که اتفاق نمی افتد" آمریکا مشاور امنیت ملی گفت.

وزیر امور خارجه مایک Pompeo در هفته گذشته گفت: ما این است که "قطعا به دنبال" در ممنوعیت چینی برنامه های رسانه های اجتماعی از جمله Infinite.

آمریکا رهبری این سخنان در رسانه های اجتماعی چینی برنامه آمد دلیل افزایش تنش ها در روابط دو جانبه با پکن در طیف وسیعی از مسائل از جمله در شیوع کروناویروس و بحث برانگیز امنیت ملی قانون اعمال شده در هنگ کنگ.

آمریکا را ممنوع کرده است هواوی را از 5G شبکه بیش از نگرانی های امنیتی و واشنگتن شده است فشار بر دیگر کشورها برای محدود کردن عملیات شرکت چینی شرکت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن