نقاشی دیواری Banksy به سرقت رفته در Bataclan به فرانسه بازگشت از ایتالیا

توسط: رویترز | رم | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 1:27:51 pm سفیر فرانسه به ایتالیا مسیحی Masset دریافت

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399
توسط: رویترز | رم | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 1:27:51 pm
Banksy, stolen Banksy mural, Banksy returned to France, Banksy Italy, Indian Express سفیر فرانسه به ایتالیا مسیحی Masset دریافت از دادستان یک بهبود سرقت آثار هنری توسط هنرمند انگلیسی Banksy, به تصویر می کشد یک زن جوان رقم با ماتمزده بیان شد که نقاشی به عنوان یک ادای احترام به قربانیان 2015 حملات تروریستی در Bataclan سالن موسیقی در پاریس طی مراسمی در سفارت فرانسه در رم چهار شنبه, جولای 14, 2020. (AP/PTI)

ایتالیا در روز سه شنبه دست به فرانسه یک نقاشی دیواری, نقاشی شده توسط هنرمند خیابانی بنکسی که به سرقت رفته بود از پاریس Bataclan تئاتر که در آن بوکوحرام افراد مسلح کشته شدن تعداد زیادی از مردم در یک حمله در ماه نوامبر 2015.

در ژوئن 2018, Banksy ایجاد یک نقاشی دیواری از یک محجبه شکل زن در ماتمزده مطرح در آتش-درب خروج از برگزاری کنسرت که در آن 90 نفر کشته شدند در یکی از این حملات هماهنگ که ناشی از 130 مرگ و میر در پایتخت فرانسه.

درب به سرقت رفته در ژانویه 2019 شد در ماه گذشته در یک خانه رعیتی توسط پلیس و با توجه به سفیر فرانسه در رم در فرانسه مهم ترین تعطیلات ملی روز باستیل.

"این بسیار حرکت لحظه به پشت این درب در ملی ما تعطیلات... بود شاهد قتل عام که جان 90 نفر" سفیر فرانسه به رم مسیحی Masset گفت: طی مراسمی در سفارت.

"بسیاری از مردم در مخاطبان فرار از طریق این درب اورژانس. آن زندگی می کردند شنیده و دیده می شود کل کشتار," او اضافه شده است.

بنکسی که هویت واقعی ناشناخته است, تبدیل شده است یکی از مهمترین شخصیت های شناخته شده از هنر مدرن با یک سری از الهام آثار در اماکن عمومی است که ترکیب هنر خیابانی تکنیک های موضعی تم.

ماه گذشته او به چاپ جدید آثار هنری حاضر به عنوان مردم در سراسر جهان در اعتراض به قتل جورج فلوید, سیاه و سفید آمریکایی که جان خود را در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به دو ساعت در حالی که بازداشت او در مه 25.

در روز سه شنبه, Banksy منتشر شده در Instagram حساب یک ویدیو از یک اثر هنری نصب شده در یک قطار زیرزمینی لندن با عنوان "اگر شما نمی ماسک – شما نمی توانید" نشان دادن یک عطسه موش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن