بالکان زنان صورت بسته درمانگاه و ناامن سقط جنین تحت COVID-19

در ماه مارس به عنوان آلبانی وارد آن ملی COVID-19 مستند, Stela* از یک فقیر مصر زندگی خانواده در تیرانا شروع به

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

در ماه مارس به عنوان آلبانی وارد آن ملی COVID-19 مستند, Stela* از یک فقیر مصر زندگی خانواده در تیرانا شروع به نگران است که او حامله است. مطمئن نیستید که در آن برای رفتن برای کمک به در طول همه گیر که باعث شده است که بسیاری از کلینیک ها به حالت تعلیق در سلامت جنسی و باروری, خدمات, او تصمیم گرفت به "خود-سقط جنین".

او موفق به رسیدن به یک بیمارستان چند روز بعد متوجه شدم که او باردار است, اما او در حال حاضر سعی خطرناک "سنتی راه" برای پایان دادن به حاملگی. "من یک لیوان پر از شراب قرمز آب پز آن را به خوبی تخلیه محتویات یک بسته از آسپرین [حاوی چندین قرص] مخلوط آن را تا زمانی که همه آنها ذوب شده و من آن را نوشید," Stela توضیح می دهد.

در حالی که زنان در کشور آلبانی تا به حال حقوق به امن و قانونی سقط جنین, در, درخواست, پس از سال 1995 همه گیر تعطیل کرده است بسیاری از این خدمات است. در حالی که کاهش دسترسی به سقط جنین تحت coronavirus تبدیل شده است و اخبار مهم موضوع در سطح بین المللی بوده و گزارش شده توسط رسانه ها در بسیاری از کشورهای غرب بالکان.

همانطور که در کشورهای دیگر طرفداران حقوق هشدار می دهند که دسترسی محدود است عمیق تر از قبل موجود تقسیم با فقیر و زنان مهاجر سخت ترین ضربه. Bruna Hylviu مدیر اجرایی آلبانی مرکز جمعیت و توسعه معتقد است که یکی از عواقب COVID-19 خواهد بود افزایش سقط جنین ناامن.

او می گوید که یک عضو از شرکت پل ایده آل پارس (IPPF) معمولا اجرا می شود کلینیک های سیار که تنها ارائه دهندگان خدمات سقط جنین برای بسیاری از مهاجر و زنان روستایی. اگر چه آلبانی شروع به کاهش آن مستند در آغاز ممکن است این کلینیک های سیار هنوز هم عامل.

در تیرانا آلبانی پایتخت متخصص زنان Avenir چمن گفت: کلینیک خصوصی نیز "بسته برای ماه دوم در یک ردیف به دلیل بيماران ترس [برای قرارداد این ویروس] و ناتوانی خود را به حرکت می کند".

او با استفاده از اسکایپ به ادامه مشاوره در طول این مستند است که به گذشته تا ماه ژوئن. زنان ساکن در مناطق دور افتاده و بدون دسترسی به اینترنت به احتمال زیاد رنج می برند بیشتر از عدم زنان و زایمان خدمات در زمان بحران گفت: چمن.

اما Mirela Rista, یک دکتر در Koço Glozheni زنان و زایمان بیمارستان در تیرانا گفت: این خدمات در حال حاضر تقریبا غیر ممکن است برای دسترسی به, در این شهر بیش از حد.

در طول شش هفته اول از آلبانی مستند Rista گفت: اکثر سقط جنین می شد به تعویق افتاد و همچنین به عنوان پیشگیری از بارداری مشاوره. پس از آن وضعیت برای زنان بدتر شده و "همه گیر شده منجر به بسته شدن زنان و زایمان خدمات در کلینیک های خصوصی و نهادهای عمومی".

به حالت تعلیق خدمات در سراسر جهان

در سراسر جهان شیوع کروناویروس است به چالش کشیدن هر ملی نظام سلامت. یک بررسی انجام شده توسط شرکت پل ایده آل پارس (IPPF) یافت می شود که هزاران نفر از کلینیک بسته اند و بسیاری از کشورهای در حال تجربه کمبود ضد بارداری و HIV داروهای بیش از حد.

این اثرات را دریافت پوشش گسترده رسانه های بین المللی است. سازمان بهداشت جهانی دارای طبقه بندی شده ارائه خدمات بهداشت باروری به عنوان "ضروری" و دولت از جمله در فرانسه, ایرلند, انگلستان و ولز را معرفی اقدامات جدید برای فعال پزشکی از راه دور قرار ملاقات های پزشکی برای سقط جنین.

بالکان منطقه شده است به خصوص تحت تاثیر درمانگاه تعطیلی با توجه به IPPF این نظرسنجی در حالی که گزارش دیگری از IPPF و پارلمانی اروپا فروم به صورت جنسی و حقوق باروری در بر داشت که برخی از خدمات برای رم های دختران و زنان شده اند به حالت تعلیق در سراسر بلغارستان و رومانی و صربستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب