بالکن کلیسا دستاوردهای محبوبیت در کنیا در میان همه گیر

توسط: AP | کنیا | به روز شده: مه 23, 2020 4:43:47 pm Rev. پل Machira موعظه و آواز می خواند به ساکنان

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399
توسط: AP | کنیا | به روز شده: مه 23, 2020 4:43:47 pm
balcony church, kenya balcony church, world lockdown, coronavirus lockdown, coronavirus update, covid 19 update, indian express Rev. پل Machira موعظه و آواز می خواند به ساکنان یک بلوک آپارتمان در نایروبی, کنیا. کنیا پاستور گرفته کلیسای خود خدمات برای کودکان در جاده ها با توجه به کروناویروس محدودیت و موعظه از پارکینگ خارج ساختمان در حالی که بچه ها و پدر و مادر خود را در بالکن بالا. (AP Photo/برایان Inganga)

یک برروی تفسیر "او تمام جهان را در دست خود را" انفجار از سخنرانان خارج از یک بلوک آپارتمان در حومه پایتخت کنیا, نایروبی.

کودکان در برخی از پوشک رقص در بالکن بالا, همراه با پدر و مادر خود را به آهنگ نعره میکشید توسط کشیش پل Machira و حمایت از گروه.

Coronavirus محدودیت متوقف نمی Machira در یک کشور که در آن کلیسای سنتی خدمات شده اند به حالت تعلیق درآمد. مردی که خود را یک "کودکان واعظ" را از تماس مقدس درس بین آهنگ.

Machira گرفته شده خود را "بالکن به بالکن" خدمات در جاده ها پس از کنیا برای اولین بار مورد یافت شد در اواسط ماه مارس. آن تبدیل شده است بسیار محبوب واعظ در تمام قدیسین کلیسای جامع کلیسای آنگلیکان از کنیا گفت.

"هنگامی که تاج افتتاح شد floodgates به کنیا و جهان, یکی از چیزهایی بود که به سرعت قطع است یاران با ایمان او گفت:" در اخیر بعد از ظهر.

balcony church, kenya balcony church, world lockdown, coronavirus lockdown, coronavirus update, covid 19 update, indian express ساکنان آواز خواندن از یک بالکن آپارتمان به عنوان کشیش پل Machira موعظه و آواز می خواند به آنها در زیر, در یک بلوک آپارتمان در نایروبی کنیا سهشنبه, مارس 17 سال 2020 است. کنیا پاستور گرفته کلیسای خود خدمات برای کودکان در جاده ها با توجه به کروناویروس محدودیت و موعظه از پارکینگ خارج ساختمان در حالی که بچه ها و پدر و مادر خود را در بالکن بالا. (AP Photo/برایان Inganga)

"اما من همچنین فکر می کنم این بزرگترین فرصت است که تا کنون بوجود آمده به کلیسا دلیل اینکه ما باید دلیلی برای بیرون رفتن در خیابان. ... گاهی عیسی را به معبد اما اصلی خود وزارت بود, در زمینه, در خیابان," او اضافه شده است.

بسیاری از کودکان در کنیا در دسترسی به خدمات کلیسا آنلاین, او گفت:.

Machira گفت: ایده برای خدمات تلفن همراه آمد از لیلیان Mbere یک معلم مدرسه یکشنبه بود که سعی کنید کودکان به خواندن سرودهای خود را از بالکن به کاهش یکنواختی از ماندن در خانه است.

Mbere گفت که او در بر داشت پاسخ قاطع و دعوت Machira به انجام خدمات است.

"من را دیده اند بسیاری از رشد در کودکان," او گفت:. "زمانی که من گاهی اوقات تاخیر و من در بالکن 2 p. m., آنها معمولا درخواست اگر آنها با داشتن یک سرویس امروز. آن را مانند یک راه زندگی کن ... گاهی اوقات وقتی که من در خانه من می تواند آنها را بشنود آواز آهنگ ما باید آنها را آموخت."

کنیا گزارش داد بیش از 1000 ویروس موارد است. محدودیت شده اند ناراحت کننده برای بسیاری از افراد به خصوص کسانی که باید کار روزانه برای تغذیه خانواده خود را.

Machira گفت: "بالکن به بالکن" خدمات بازدید 16 مکان تا کنون و تیم خود را به دو مورد نیاز قبل از ورود. مسکن باید بالکن بنابراین اجتماعی فاصله اقدامات می توان مشاهده کرد. و هر کس در این ترکیب باید رضایت به خدمات حضور.

"آن شده زیبا, کودکان با هم پرستش خدا, ستایش خدا و البته این اتفاق نمی افتد تا زمانی که همه کسانی که اعضای محله توافق کرده اند که به دعوت ما بیش از" Machira گفت.

حداقل یک بار آنها دعوت شده اند و به محله ای تنها برای پیدا کردن یک عضو از این جامعه است و نه راضی و آنها مجبور به ترک گفت.

دیگر چالش شده است و آب و هوا. کنیا تجربه شده است سنگین گونو که منجر به سیل و مرگ بیش از 200 نفر در هفته های اخیر.

یک ساکن Wanjiru Mbiriri گفت: آن را دشوار است برای او 2 ساله برای تنظیم به ماندن در خانه در روزهای یکشنبه اما "بالکن به بالکن" خدمات بازسازی برخی از عادی.

Mbiriri دوست دارم برای بازدیدکننده داشته است را ادامه دهد چرا که "آنها کمک کرده اند رقیق ترس".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب