طعمه مغازه های آماده به صورت معمول جمعیت جلوتر از انواع مختلف اردک ماهی پایک بازکن در طول همه گیر

شاید که خواهد در این مورد. این منطقه به زودی از پیدا کردن. آخر هفته باز است کلیدی کسب و کار برای طعمه مغازه ها

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

شاید که خواهد در این مورد. این منطقه به زودی از پیدا کردن.

آخر هفته باز است کلیدی کسب و کار برای طعمه مغازه ها در سراسر مینه سوتا است که قطعا مورد در اطراف شهرستان داگلاس. روز جمعه قبل از باز کن یک زمان مشغول به مغازه ها گسترش ساعت و ماهیگیران تفننی آمده از طریق به سهام تا در طعمه و مقابله با قبل از برخورد به دریاچه.

خواهد ماهیگیران تفننی نشان می دهد تا در همان سطح در میان همه گیر? می تواند از آن شاید حتی منجر به ترافیک بیشتر چون مردم آنقدر مشتاق برای چیزی برای انجام ؟

نشانه های اولیه پس از آب و هوا بزرگ و خوب panfish نیش در حال حاضر به نظر می رسد که مردم در حال گرفتن در آب و مغازه های محلی در حال آماده شدن برای هر چیزی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Christopherson's Bait and Tackle in Alexandria is one of the local bait shops in the Douglas County area that is readying for the Minnesota fishing opener on May 9, with expectations being that many anglers will be on the water locally this weekend despite the COVID-19 pandemic. (Lowell Anderson / Echo Press)

Christopherson طعمه و مقابله در اسکندریه یکی از محلی طعمه مغازه ها در شهرستان داگلاس منطقه است که آماده برای ماهیگیری در ایالت مینه سوتا, درب بازکن, on May 9, با انتظارات این است که بسیاری از ماهیگیران تفننی را در آب به صورت محلی در این آخر هفته با وجود COVID-19 بیماری همه گیر. (لوول اندرسون / اکو مطبوعات)

"من فکر می کنم آن را برای رفتن به خیلی معمولی برای یک درب بازکن" اندرو Brinkman از Christopherson طعمه و مقابله در اسکندریه گفت. "روز جمعه قبل از اینکه همیشه واقعا شلوغ است. اصلی ترین چیزی که ما شاهد آن هستیم این است که این افراد در آینده با پوشیدن یک ماسک و دیگران ممکن است از آوردن کودکان خود را در. شاید به طور کلی اعداد در حال رفتن به پایین کمی, اما من نمی دانم که آن را برای رفتن به تحت تاثیر قرار فروش یک دسته کامل."

که یک پیام از تکرار چندین طعمه و مقابله با مغازه ها از سراسر منطقه به عنوان کسب و کارهای محلی آماده استقبال از ماهیگیران تفننی تحت شرایط غیر معمول در اطراف همه گیر.

ماهیگیری در حالی که انجام این کار مسئولانه اجتماعی فاصله یکی از این فعالیت ها هنوز هم تشویق از طریق یک stay-در-خانه جهت است که تمدید شد از طریق مه 18 در 30 آوریل. یک نکته به آن است که رژیم صهیونیستی. تیم Walz و مینه سوتا DNR در حال تشویق ماهیگیران تفننی به ماهی نزدیک به خانه زمانی که آنها را دریافت کنید.

"ما تا به حال بسیاری از مردم از ماهیگیری در حال حاضر" گرگ اندرسون کلی فروشگاه در Osakis گفت. "ما رو خوب crappie دریاچه در اینجا, و من تا به حال مقدار زیادی از ترافیک فقط crappie ماهیگیری. این عجیب و غریب, سال, اما هر زمان. ما به فروش مقدار زیادی از مهمات و اسلحه برای شکار بوقلمون. من فکر می کنم من تا به حال بیشتر مردم به خرید مجوز و ترکیه چیزهایی که در این سال از من تمام سه سال گذشته قبل از این. مردم هم در حال حاضر."

The General Store in Osakis is one of the area businesses readying for Minnesota's walleye and pike opener on May 9. Gregg Anderson of the General Store said last week that they have already been busy with customers this spring during some recent good weather and a strong panfish bite going. (Eric Morken / Echo Press)

کلی فروشگاه در Osakis یکی از منطقه کسب و کار آماده برای سوتا انواع مختلف اردک ماهی و ماهی, درب بازکن, on May 9. گرگ اندرسون از فروشگاه عمومی هفته گذشته گفت که آنها در حال حاضر مشغول مشتریان این بهار در برخی از های اخیر آب و هوای خوب و قوی panfish نیش رفتن. (اریک Morken / اکو مطبوعات)

Anecdotally, ماهیگیران تفننی بوده است در آب در crappie خلیج در نزدیکی اسکندریه و مجوز فروش در سراسر کشور که. دو هفته قبل از بازی به طور منظم ماهی, درب بازکن, کسانی که ماهیگیری مجوز فروش شد تا 41 درصد در مینه سوتا از همان زمان در سال گذشته است.

"با آب و هوای خوب و فوق العاده ای sunfish و crappie نیش ما را در رفتن من فکر می کنم حتی ممکن است وجود دارد علاقه بیشتر و بیشتر مردم در اطراف" لری جنسن از Minnewaska طعمه و مقابله در Starbuck گفت. "مردم ما متوجه شده ایم فقط خیلی هیجان زده به بیرون از خانه هیجان زده برای دریافت کردن در این آب و هوای خوب و هیجان زده برای گرفتن چند ماهی. من فکر می کنم که رفتن به حمل بیش به بازی ما-ماهی باز کن."

Brinkman, اندرسون و جنسن گفت: تمام کسب و کار است و ثابت در حال حاضر با دریاچه باز کردن به موقع این سال است. مغازه ها در حال آماده شدن برای آنچه بازکن ممکن را به عنوان بهترین آنها می توانند با کارگران آگاه بودن از خود و بهداشت از نظر شستن دست و با در نظر گرفتن برخی از اقدامات ایمنی در اطراف مغازه.

Kevin Haffely picks out some panfish lures at Christopherson Bait Shop in Alexandria Thursday. Seasons are currently open for crappie and sunfish, with the regular game-fish season beginning May 9. (Lowell Anderson / Echo Press)

کوین Haffely میدارد برخی از panfish lures در Christopherson طعمه مغازه در اسکندریه پنج شنبه. فصل در حال حاضر باز برای crappie و sunfish, با بازی به طور منظم از ماهی های نجومی آغاز مارس 9. (لوول اندرسون / اکو مطبوعات)

"اگر وجود دارد یک گروه بزرگی از مردم, شما قطعا نیاز به یادآوری آنها را به نگه داشتن فاصله خود را به نوبه خود شما را در یک راهرو" Brinkman گفت. "ما باید یک برنامه که در آن ما در حال تمیز کردن چهار بار در روز, پاک کردن شمارنده و معمولا در لمس سطوح و موارد. آن را متفاوت بوده است که در راه است. بسیاری از دستورالعمل ها و ما در حال تلاش برای انجام همه چیز ما می توانید مطمئن شوید که محل پاک است یادآوری مردم به استفاده از عقل سلیم هنگامی که آنها در اینجا."

طعمه زنده مانند انواع minnows ادامه خواهد داد به در پیش رو بازکن.

بعضی از گونه ها از جمله محبوب spottail shiners خواهد بود برای پیدا کردن. که این مورد در سال های اخیر با تخم ریزی کردن برای shiners بنابراین وابسته به خاص و درجه حرارت آب و ماهی قنات trappers که عرضه ماهی طعمه به مغازه ها بودن محدود در آبهای آنها می توانند minnows از سیستم است که گونه های مهاجم آبزی.

"که واقعا تحت تاثیر قرار گرفتن زیادی (توسط pandemic)," Brinkman گفت. "طعمه زنده شده است که راه را برای چهار پنج سال حداقل اگر نه بیشتر."

در این میان نامشخص زمان مغازه ها در حال آماده سازی به عنوان آنجا که می توانید آنها را برای هجوم مشتریان به عنوان این آخر هفته.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به خوب و درست قضاوت ما panfish فعالیت در حال حاضر که ما داده افزایش" جنسن گفت. "من فکر می کنم مردم در حال رفتن به آماده برای رفتن. آن نوع از همه فقط بستگی به آب و هوا و اگر ماهی ها گاز گرفتن یا نه. من بسیار هیجان زده هستم. من همیشه شده است. ما شده ایم در اینجا از 35 سال در حال حاضر, بنابراین این نیست ما اول کاری."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب