بازگشت به آینده از چند قومی بریتانیا

چه نوع از 'نقشه' مورد نیاز است به منظور پرداختن به چالش های مختلف برای ضد نژادپرستی در بریتانیا امروز ؟ در پاس

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399

چه نوع از 'نقشه' مورد نیاز است به منظور پرداختن به چالش های مختلف برای ضد نژادپرستی در بریتانیا امروز ؟

در پاسخ به BLM تظاهرات انگلیسی ها نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد یک بررسی جدید به نژاد پرستی و تبعیض یک اطلاعیه دریافت کرده است که به انتقاد از برخی که نماد تعدادی از موجود با بررسی فراوان توصیه هایی برای عمل است.

در عین حال هر دو این مسائل و چالش ها در خطر است, نقطه نسبت به دیگر گزارش می دهند که اگر چه در حال حاضر دو دهه مربوطه باقی مانده است. بازگشت به گزارش کمیسیون در آینده از چند قومی بریتانیا (CMEB) به اصطلاح Parekh گزارش ثابت می کند بسیار آموزنده است. پوشش طیف گسترده ای از مسائل مربوط به بخش ها و نهادهای این گزارش یک مسیر برای بریتانیا به توسعه آنچه در آن خواستار " یک جامعه از جوامع. آن است که بریتانیا درگیر با آن تاریخچه و داستان های ملی به منظور توسعه فراگیر حس Britishness است که حساس به آن اختلافات داخلی بر اساس تنوع مردم و ریشه های خود را از نقاط مختلف جهان است.

قابل توجه است که این تعامل نیز قادر به پرداختن به اشکال مختلف و 'اهداف' نژادپرستی. ضد نژادپرستی در بریتانیا به طور فزاینده ای گنجانیده شده فکر کردن در شرایط اقلیت های قومی و مذهبی. این تغییر نتیجه چند قومی و چند مذهبی شخصیت بریتانیا به رسمیت شناخته شده در این گزارش است. علاوه بر این قابل توجه رشته در این است این واقعیت است که برای مسلمانان پیش از آن conceptualisations نژادپرستی و در نتیجه ضد نژاد پرستی بود که متمرکز بر "سیاسی سیاهی' قادر به ضبط اشکال تبعیض آنها رو بر اساس اینکه یک قومی-مذهبی اقلیت و در نتیجه ضد اسلامی نژادپرستی و اسلام هراسی را تبدیل به یک برجسته تمرکز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب