بازگشت به مدرسه: داکوتای شمالی معلمان آماده شدن برای بازگشایی عمومی آموزش و پرورش

یک, کشاورزی, آموزش و پرورش, معلم, Axt گفت: آموزش از راه دور بود و نه ایده آل, از آنجایی که بخش زیادی از کلاس ه

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399

یک, کشاورزی, آموزش و پرورش, معلم, Axt گفت: آموزش از راه دور بود و نه ایده آل, از آنجایی که بخش زیادی از کلاس های خود شامل فرد در آزمایشگاه کار می کنند مانند جوشکاری. بدون این جنبه از کلاس دانش آموزان می تواند سقوط در مهارت های آنها در حال کار بر روی.

"آن را به امن برای بچه ها و آن را به دلنوازی توسط پدر و مادر خود" Axt گفت. "در نهایت ما نیاز به ما بچه ها در کلاس درس. آنها نیاز به که معاشرت با دوستان و همکلاسی های خود را. ... که به عنوان مهم به عنوان بسیاری از چیزهایی که ما آنها را آموزش دهد."

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم همراه با دولت در بخش آموزش عمومی و وزارت بهداشت منتشر شده خود را "K-12 هوشمند راه اندازی مجدد" توصیه هایی برای بازگشایی مدارس دولتی. در نامه ای خطاب به مربیان و خانواده ها و دانش آموزان فرماندار توضیح داد هدایت خواهد شد به احتمال زیاد در طول زمان تکامل بیان کرد معلمان "باید این فرصت را به ترکیب نقاط قوت متعدد در تحویل مدل های ... در حالی که حفظ پایه و اساس آموزش و پرورش است که رابطه استاد و دانشجو."

این توصیه شامل یک رنگی روش مرحله به مرحله برای بازگشایی مدارس است که می تواند مورد استفاده بر اساس شرایط هر منطقه. محدود ترین سطح است و هر سطح زیر کمتر می شود محدود بسته به شرایط سلامت در جامعه است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

فارگو مسئولان مدرسه منتشر شد نتایج یک نظرسنجی در هفته گذشته نشان می دهد که نزدیک به نیمی (49 درصد) از 7,600 پدر و مادر سوال می خواهید تمام وقت در کلاس های حضوری برای کودکان خود را به انجمن گزارش شده است. حدود یک سوم گفت: آنها ترجیح می دهند یک رویکرد ترکیبی در حالی که 18 درصد می خواست تمام آموزش از راه دور انجام می شود.

منطقه بررسی نشان داد که 45 درصد از 1,900 کارکنان مورد بررسی به نفع ترکیبی از حضوری و آموزش از راه دور به منظور کاهش تعداد دانش آموزان در کلاس های درس. کمی بیش از یک چهارم از کارکنان به نفع یک بازگشت کامل به کلاس های حضوری در حالی که 26.6% ترجیح می دهند همه آموزش از راه دور.

یک جامعه تلاش

روستایی برای اهالی داکوتای شمالی کمتر محدود رویکرد به بازگشایی ممکن است با کمتر coronavirus موارد در حال حاضر در درون جوامع خود. دیکینسون مدارس دولتی سرپرست شون Hocker گفت: این منطقه به تصویب رسید مشابه رنگی فاز-در بازگشایی از جمله قرمز و زرد و سبز فاز رویکرد است.

Hocker گفت: منطقه خواهد شد در نظر گرفتن بازخورد از اعضای جامعه اولیه طرح. او گفت: نگه داشتن مدارس باز تمام وقت به جای گرفتن بر روی یک مدل هیبریدی و یا رفتن به طور کامل آموزش از راه دور را یک جامعه تلاش کنند.

"ما نیاز جامعه ما به چیزهایی که به طور جدی به رسمیت شناختن اگر خود دانش آموز است که برگزاری نمایشگاه هر نشانه یا علائم این ویروس" Hocker گفت. "از طریق این برنامه ما فکر می کنم ما آمده ایم تا با ترکیب جامعه تلاش خواهد کرد که نگه داشتن مدارس باز است."

LaMoure ابتدایی اصل لورا Shockman گفت که او معتقد است مدارس نیاز به بازگشایی به والدین و دانش آموزان آموزش ببینند. او گفت: سلامت روان دانشجويان است برای رفتن به یکی از بزرگترین تمرکز با معلمان است.

Shockman گفت که او فکر می کند بازگشایی مدارس بهترین گزینه است اما می خواهد خانواده ها را به بهترین تصمیم گیری برای وضعیت خود, آیا این بدان معناست که فرستادن کودکان به مدرسه و یا انتخاب به homeschool برای سال آینده.

"من به پدر و مادرم که شما می دانید رفاه و امنیت کودک خود را شماره یک و هر آنچه که به نظر می رسد مانند هر آنچه که بدان معنی است که آنچه ما در حال رفتن به انجام" Shockman گفت.

Meghan Ressler, of Cooperstown گفت: او انتخاب به homeschool او چهار فرزند در بالا بودن تمام وقت گله دار. او و همسرش این تصمیم چرا که اگر چه او "ایمان کامل" در فرزندان معلمان او احساس وجود دارد کافی نیست راهنمایی برای مدارس از دولت است.

Kimberly Ressler of Cooperstown reads as part of her distanced learning work. She and her siblings will continue homeschooling this fall, despite schools reopening. Submitted photo

کیمبرلی Ressler از Cooperstown خوانده شده به عنوان بخشی از او فاصله یادگیری کار. او و خواهر و برادر خود را ادامه خواهد داد مدرسه در منزل در پاییز امسال با وجود بازگشایی مدارس. ارسال عکس

Ressler چهار فرزند در هفتم ششم و چهارم و اولین نمرات مشترک از یک رایانه در صفحه اصلی به صورت آموزش از راه دور در بهار. او گفت: از آنجا که این, آنها قادر به تکمیل ترم در برخی از کلاس های خود را. او گفت که او احساس می کند از طریق مدرسه در منزل او می تواند نگه داشتن خود را در آموزش و پرورش از قطع تعطيلي مدرسه ها و سوئیچ ها به صورت آنلاین و فقط از یادگیری و همچنین به عنوان اجازه می دهد او را به کمک به آنها را با استرس آنها ممکن است تجربه با توجه به همه گیر.

"من می خواهم به مطمئن شوید که بچه های من باید ثابت عاطفی پشتیبانی سیستم. من می خواهم به مطمئن شوید که من نظارت بر آنها" Ressler گفت. "من می دانم که بچه بهتر از هر کسی است."

پدر و مادر دیگر مثل بروک Fredrickson از Cooperstown احساس عاطفی فرزندان خود را سلامتی خواهد بهبود از طریق معاشرت آنها دریافت در مدرسه. Fredrickson گفت: کلاس هشتم, پسر تنها زندگی کودک در خانواده او تا به حال زمان سخت با آموزش آنلاین و دوری از همکلاسی های خود را.

Fredrickson گفت که او معتقد است که ساختار و اجتماعی در فرد آموزش مفید ترین گزینه برای پسرش و گفت: او احساس خوب با او تصمیم به ارسال او را به مدرسه به عنوان coronavirus موارد در شهرستان نسبتا کم است.

در حالی که برخی از والدین و معلمان توجه داشته باشید که دانش آموزان نیز دسترسی به منابع حیاتی از طریق مدارس مانند تغذیه, برنامه, Hocker گفت: مهم ترین عامل در بازگشایی مدارس باید ایمنی. که باید تمرکز در حال حاضر نه جنجال و سیاست در اطراف گیری مدارس باید.

"تمرکز است که به ارائه یک محیط یادگیری امن و ایمن محیط زیست برای همه" او گفت:. "آن را برای دانش آموزان و آن را برای کارکنان و همه است."

Lola Ressler reads at her family’s ranch near Cooperstown. The Resslers began distance learning when schools closed in the spring, and will continue homeschooling this fall. Submitted photo

لولا Ressler می خواند در خانواده اش مزرعه در نزدیکی Cooperstown. این Resslers شروع آموزش از راه دور زمانی که مدارس بسته در بهار ادامه خواهد داد و این مدرسه در منزل می گیرند. ارسال عکس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن