آیا صفحه اصلی هرگز خواهد مرد؟

در این نقطه، رخ داد عیبهای صفحه آنقدر زیاد میشود که زمان صرف رفع عیبها میشود به جای انجام کاری که برنامه باید

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در این نقطه، رخ داد عیبهای صفحه آنقدر زیاد میشود که زمان صرف رفع عیبها میشود به جای انجام کاری که برنامه باید انجام میداد، این وضعیت اصطلاحاً کوبیدگی نام دارد. اگر برنامهای با رجوع به یک صفحه دزدیده شده عیب صفحه بدهد سیستم عامل میتواند بدون خواندن از حافظه اصلی محتوای آن قاب صفحه را برگرداند این عمل اصطلاحاً بازپسگیری نام دارد. این عمل تعداد آزادسازی را برای آزاد کردن قاب صفحاتی که پس از شروع یک برنامه نیاز داریم تا آزاد کنیم، کم میکند. علاوه بر این اندازه صفحه کلید که تا چه حد یک سیستم استفاده میشود بستگی دارد. با وجود گسترش دستگاههای ورودی جایگزین، مانند ماوس، صفحه نمایش لمسی، قلم نوری، تشخیص حروف و تشخیص صدا، صفحه کلید دستگاه بیشتر برای استفاده مستقیم ورودی «انسان» حرفیعددی (به انگلیسی: alphanumeric) دادهها به رایانه باقی میماند. در بعضی سیستمها مانند اکثر کامپیوترهای کاربری عادی مانند کامپیوترهایی که قطعه پردازنده آنها فقط ۲۴ پایه آدرس دهی متصل دارد و محدودیت آدرس دهی برای حافظه اصلی وجود دارد و نمیتوان بیش از ۱۶ مگابایت را آدرس دهی کرد. اطلاعات متا یا فرا اطلاعات مانند اطلاعات کاراکترها، اسناد و…

برای ساخت یک صفحه وب نیاز به یک ویرایشگر متن برای ویرایش HTML دارید؛ و برای بارگذاری سایت و ارسال اطلاعات به سایت نیاز به FTP Client دارید. صفحات فایل اجرایی که هرگز درخواست نمیشوند به حافظه اصلی بارگذاری نمیشوند. برنامه با ادامه روند اجرایش ممکن است به صفحات بیشتری نیاز داشته باشد که در حافظه اصلی نباشند و با رخ دادن عیبهای صفحه، صفحات مورد نیاز از فایل اجرایی توسط سیستم عامل به حافظه اصلی بارگذاری میشوند. مثلاً پردازندههایی با معماریهای ۳۲ بیتی میتوانند تمامی ۴ گیگ از حافظه را آدرس بدهند. مثلاً وقتی چندین برنامه همزمان استفاده میشوند که ممکن است با هم بیش از ۴ گیگ را مصرف کنند که لزومی ندارد تمامی این مقدار در حافظه اصلی باشد. برای کاهش استفاده از حافظه اصلی تمامی کاربران یک نسخه از برنامه را استفاده میکنند. بعضی اوقات آدرسهای داخلی برای ورودی/خروجی استفاده میشود و نمیتوان تمام آن را به حافظه اصلی اختصاص داد. This h as ᠎been generated wi​th t᠎he help  of G᠎SA Content اينتكس Generat᠎or DEMO .

افرازهای مبادله انعطافپذیر نیستند نمیتوان آنها با افراز و به راحتی را افزایش داد که باعث ایجاد پیچیدگی میشود. را دور میزند که باعث جلوگیری از ایجاد سربار فایل سیستم میشود. کوبیدگی وقتی روی میدهد که برنامه با دادهساختارهای بزرگ کار میکند و این داده ساختارها مجموعه کاری را افزایش میدهند و باعث بروز عیبهای صفحه متوالی میشوند که در نتیجه سرعت سیستم به شدت افت میکند. تیو به این تهدید نیز محلی نگذاشت؛ در نتیجه وبگاه با ترافیک سنگینی مواجه شد و از کار افتاد. با وجود این که در سیستم مذکور آدرس دهی محدود به ۴ گیگ هست سیستم عامل میتواند با استفاده از سیستم صفحهبندی و فایل مبادله بیش از ۴ گیگ را آدرس بدهد که این اندازه این فایلها بنا به نیاز تغییر میکند. قرارگیرد، میتواند به ابعاد دلخواه باشد یا بنا به نیاز تغییر داده شود. در جایی که یک عمل از ترکیب یا دنباله یا فشار کلید بهطور همزمان (با کلید تغییر دهنده، پایین را ببینید) تولید میشود یا جای که یک کلید را چندبار میفشارند، متفاوت است. برعکس کردن صفحه کلید و تکان دادن یا ضربه زدن آن جزو ابتدایی نوع تمیزکاری صفحه کلید محسوب میشود. This  po st h᠎as be​en w᠎ritten by G SA Con​te nt Gen erator D emov​ersi᠎on!

معمولاً صفحه کلیدها با یک مینی سیدی حاوی درایور مخصوص به فروش میرسند. تایپ کاور (Type Cover) صفحه کلید مخصوص لپ تاپهای مایکروسافت سرفیس است که بصورت مغناطیسی به لپتاپ متصل میشود. تله پرینترها در اوایل دههی۱۸۷۰ بهعنوان ابزاری برای تایپ و انتقال همزمان دادهها در بازار بورس مورد استفاده قرار میگرفت. پس از انقراض کارت پانچ و نوار کاغذی کار با صفحه کلید شبیه تله تایپ تبدیل به ورودی اصلی برای تعامل با رایانه شد. در استفاده معمولی، صفحه کلید به عنوان یک رابط ورودی متن برای تایپ متن و شماره درون یک واژه پرداز، ویرایشگر متن یا برنامههای دیگر استفاده میشود. یا کیبورد (به انگلیسی: Keyboard) یک دستگاه جانبی و ورودی برای روش ورودی است که به کاربر اجازه تایپ میدهد. یک وب سایت دینامیکی ابتدا در سمت سرور ساخته میشود و سپس به کاربر نمایش داده میشود. یک صفحه وب همچنین میتواند شامل المانهای دینامیکی برای تطبیق با کاربران باشد. هرمان هولریث اولین شخصی بود که اولین صفحه کلید را به دنیای فناوری عرضه کرد. کلید F1 اغلب بعنوان کلید help مورد استفاده قرار میگیرد. در این شیوه یک روکش سیلیکونی و گنبدی شکل زیر هر کلید قرار میگیرد و با فشردن کلید، این گنبد با برد ماتریسی زیر کلیدها ارتباط برقرار کرده و شناسه مربوط به آن کلید به سیستم ارسال میشود.

آخرین مطالب