استبداد در السالوادور است ؟

فعلی دولت مرکزی با رئیس جمهور به عنوان تنها شکل فرمان و آزاده توهم دائم باعث درگیری بین دولت با قدرت ادامه با

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

فعلی دولت مرکزی با رئیس جمهور به عنوان تنها شکل فرمان و آزاده توهم دائم باعث درگیری بین دولت با قدرت ادامه با سیاسی و درنتیجه کمک کرد که او را به قدرت اجرایی. Bukele نشان دهنده ترکیبی عجیب و غریب برای السالوادور فرهنگ سیاسی; او کسی است که با کسب و کار میراث که به او داده از امتیازات خود را شخصی و زندگی خانوادگی با کمی رسمی دانشگاهی آموزش و پرورش مربوط به یک حزب چپ خود را آغاز و در حال حاضر مربوط به مردم راست افراطی که اختصاص داده شده به رحم حمله از چهره های مخالف استبدادی تصمیم گیری. دستکاری های رسانه ای در مورد تهمت در ایالات متحده و یا Bolsonaro در برزیل هستند و نمونه های بتن از آنچه نیز اتفاق می افتد در استراتژی ارتباطات.

رئیس جمهور السالوادور نشان دهنده هر دو caudillismo که بسیاری از افراد تقاضا برای مقابله با خشونت تاریخی پدیده ها و همچنین دمای کسی که عمل بر اساس غرایز و احساسات و یا "حس مشترک". همه این ها باعث تحقیر و حتی حمله به افراد و اشخاص است که می تواند همکاری در قبل ، حین و پس از همه گیر به بهترین های علمی و دانشگاهی

تصمیم گیری رئیس جمهور ترجیح می دهند آزمون و خطا به عنوان تنها راه برای ایجاد و بهبود عمومی اورژانس سیاست. این عمل شروع می شود که ممکن است عمل جهل از قوانین اما پس از آن تبدیل به بی احترامی به صورت نظم مبتنی بر قانون اساسی با کینه توزی و مزیت است.

بحران جهانی: COVID-19 اپیدمی به عنوان یک تهدید به یک کشور در معرض خطر

مانند کشور السالوادور که در آن اجتماعی و زیست محیطی و اقتصادی و دموکراتیک آسیب پذیری وجود داشته است در دهه های اخیر از یک بیماری همه گیر نتایج کامل حمله در وجود ملت و ساکنان آن است. به همین دلیل تصمیم گیری اولیه از دولت السالوادور شد شدید اما لازم است; مرز بسته انجام شد بدون داشتن و در عین حال تا به حال یک مورد از سرایت در کشور اگر چه بسیاری از مردم به طور مستقیم تحت تاثیر قرار در فرودگاه بین المللی و مرزهای زمینی رفاه اکثریت بود در اولویت قرار گیرد.

این پیام از رئیس جمهور Bukele از طریق توییتر و ملی رادیو و تلویزیون شبکه شروع به القای ترس از مرگ با سرایت به عنوان دلیل اصلی برای مردم به اطاعت از اقدامات محدود کننده از تحرک و اعمال خانوار شده است. در علاوه بر این به ترویج این واقعیت است که صدای رئیس جمهور Bukele تنها صدای مجاز به ایجاد دولت عمل آن را نیز به عهده گرفت با قدرت اجرایی که مردم نمی خواهد دنبال دستورالعمل آن است که اگر نه با اعمال زور و یا حتی خشونت است.

این منجر به یک مورد از "پیشگویی" که در آن نیاز به پلیس و نظامی برای اجرای بهداشت عمومی اقدامات دیده می شود که ضروری است در یک کشور که در آن حتی رئیس جمهور خود را پیروی نمی کنند قوانین دموکراتیک و حاکمیت قانون به عنوان Bukele بارها نشان داده است.

یک جانبه تصمیم گیری به عنوان یک بیان از فقدان گفت و گو با بسیاری از سازمان بخش از جمعیت شده اند به هنجار از دولت مرکزی در زمان قدرت در ماه ژوئن 2019 – متهم آنها را متعلق به ایدئولوژیک حزبی خطوط. موفقیت های بزرگ دولت ریاست جمهوری در مواجهه با این بیماری همه گیر شده اند تا به حال بسته شدن فوق مرزهای اقتصادی یارانه از $300.00 دلار برای یک ماه اختصاص داده شده به بیش از 70 درصد از جمعیت متوقف مسئول خدمات اساسی مانند آب و برق و مالیات و ارتباطات از راه دور به مدت سه ماه و ایجاد مهار مراکز برای افرادی که ممکن است آلوده شده اند در حالی که ورود السالوادور خاک.

برای هر موفقیت آن بسیار لازم است که این سیاست در مواجهه با این بیماری همه گیر بود بررسی و بهبود یافته است. برای مثال اقتصادی یارانه مربوط به یک درصد از دو میلیارد دلار وام در نتیجه به طور خودکار افزایش تاریخی بدهی خارجی است که از ژانویه سال 2020 نشان داده 71.3 درصد از تولید ناخالص داخلی.

این می شود یارانه برای یک ماه برگ بدون اطمینان از آنچه که بسیاری از افراد شاغل در بخش غیررسمی و بدون درآمد روزانه انجام خواهد شد هنگامی که گرسنگی شکست ترس – نه به ذکر است لجستیکی هرج و مرج است که با این اقدام آغاز شد. در برخورد با بازپرداخت وام ها و شرکت های فرعی, اندازه دولت مرکزی می تواند در اجتناب از اشتباهات مربوط به بخش های مختلف در فرایند تصمیم گیری.

همانطور که برای مهار مراکز و با وجود ماموریت حیاتی آنها را تبدیل به مراکز مجبور انزوا پایدار بدون پروتکل است که اجازه می دهد افراد سالم به بازگشت به خانه های خود را به موقع. علاوه بر مهار مراکز را تبدیل به یک بحران نمادی از سیستم بهداشت و درمان با حرفه ای مانند پزشکان و پرستاران و بیماری تنفسی کارشناسان پیدا کردن خود دچار خستگی شدید و در خطر آلوده شدن به. بعلاوه آنها روبرو هستند تبعیض از بخشی از جمعیت که internalizes از ترس پیام از شاخه های اجرایی و واکنش نشان می دهد با ترس غیر منطقی در برابر هر کسی مشکوک از سرایت.

این بخش است که تولید بیشتر عدم قطعیت است که از ارضی کنترل قبل و در طول بیماری همه گیر. آخرین 4 دولت پس از سال 2003 تاسیس متنوع "مشت آهنین" قصد دارد برای مقابله با گروه های جنایی در السالوادور. باندهای شده اند با نفوذ ترین غیر قانونی جناح در منطقه مجبور است که یک راز آتش بس در سال 2010 در اولین جناح چپ حزب دولت است. قبل از زمان ریاست جمهوری "اقدامات فوق العاده" اجرا شد قانونی و عادی مفهوم تروریسم به این گروه های جنایی.

کسانی که به عنوان "مافیا از فقرا" با السالوادور روزنامه نگار هنوز هم نشان دهنده آسیب پذیر ترین و خطرناک بخش از ال سالوادور جمعیت - فقیرترین و بیشتر به حاشیه رانده شده که تبدیل به یک نهاد قدرت و بی قانونی; آنها را به استفاده از یک جامعه است که چند دهه است بر اساس فساد و نابرابری و classism. Bukele دولت اعمال می شود که نسخه خود را از کنترل و به نظر می رسد کلیدی در برخورد با این مشکل تاریخی به عنوان آن را به همراه داشت بالاترین آمار قتل در ماه های اخیر. متاسفانه این موفقیت ظاهری صدق نمی کند به حفاظت از زنان است. 13 feminicides در قرنطینه هستند و نه به عنوان یک امر مهم در رئیس جمهور پیام در توییتر و وجود افزایش 70 ٪ از خشونت مبتنی بر جنسیت گزارش در طول بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب