مقامات: بوکوحرام حملات نیجریه ایجاد کرد, کشتن 20

توسط: AP | مایدوگوری | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 3:14:35 pm شورش آنها ادعا کرده بیش از 20

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399
توسط: AP | مایدوگوری | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 3:14:35 pm
Authorities: Boko Haram attacks Nigerian village, killing 20 شورش آنها ادعا کرده بیش از 20 ، 000 زندگی و چپ بیش از 7 میلیون نفر نیاز به کمک های انسان دوستانه. (عکس)

افراط گرایان اسلامی یورش برده و یک روستا فقط به مردم آماده می شدند برای شکستن خود را در ماه رمضان پس از غروب آفتاب کشته شدن حداقل 20 نفر در اولین حمله از نوع خود در شمال شرقی نیجریه پس از مسلمان ماه رمضان شروع شد, مقامات روز دوشنبه گفت:.

گفته مبارزان از این گروه افراطی بوکوحرام انجام حمله در Gajigana که در آن وارد شدند و طرف مقابل ایجاد کرد که در آن از هلاکت و زخمی شده بودند.

"تیرباران شدند ناگهانی و شدید; مردم شروع به فرار در تمام جهات" گفت: Ba قرآن Bukar یک عضو از محلی غیر نظامی و دفاعی ،

بسیاری از قربانیان را بیش از حد ضعیف به فرار پس از چند هفته از روزه و درجه حرارت در حال افزایش یافت و به 42 درجه سانتیگراد (108 درجه فارنهایت) در روز یکشنبه او اضافه شده است.

Audu Mustapha عضو برنو خانه دولت از مجلس گفت: 25 نفر دیگر زخمی شدند در این حمله حدود 47 کیلومتر (29 مایل) در شمال ایالت میدوگوری. بوکوحرام در حال حاضر راه انداختن آن شورش برای بیش از یک دهه در شمال شرقی نیجریه است.

شورش آنها ادعا کرده بیش از 20 ، 000 زندگی و چپ بیش از 7 میلیون نفر نیاز به کمک های انسان دوستانه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن