اتریش به طراحی مجدد هیتلر زادگاه به عنوان ایستگاه پلیس

توسط: AP | وین | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 7:56:19 pm تولد خانه آدولف هیتلر را تبدیل به یک ایس

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: AP | وین | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 7:56:19 pm
austria news, hitler birthplace redesign as police station, adolf hitler nrews, indian express تولد خانه آدولف هیتلر را تبدیل به یک ایستگاه پلیس اتریش وزیر کشور کارل Nehammer دانست و گفت: ارائه مجدد از ساختمان در یک کنفرانس خبری در وین. (AP Photo/Kerstin Joensson فایل)

اتریش مقامات ارائه شده برنده برنامه ریزی برای طراحی مجدد خانه ای که هیتلر در آن متولد شد و در سال 1889 و تبدیل آن به یک ایستگاه پلیس و تلاش برای آن را غیرجذاب به عنوان یک سایت زیارت برای افرادی که جلال دیکتاتور نازی. طراحی توسط معماران اتریشی Marte.

Marte ضرب و شتم 11 رقبا در وزارت کشور, مناقصه, مقامات اعلام کرد در روز سه شنبه. نوسازی انتظار می رود به طور کامل در اطراف پایان سال 2022 و هزینه حدود 5 میلیون یورو (5.6 میلیون).

تعمیرات اساسی زیر یک سال عقب و جلو بیش از مالکیت و استفاده در آینده از خانه در Braunau am Inn, در مرز آلمان که حل و فصل شد در سال 2017 هنگامی که اتریش بالاترین دادگاه حکم داد که دولت در آن حقوق را سلب مالکیت این ساختمان پس از آن مالک حاضر به فروش آن.

یک پیشنهاد ممکن است آن را تخریب کنار گذاشته شد و دولت اعلام کرد در ماه نوامبر که پلیس استفاده خواهد ساخت. آن را به خانه فرماندهی منطقه ای و یک ایستگاه پلیس.

"برخی از مردم ممکن است بپرسید این است که این حق برای استفاده از این, قرار دادن پلیس در آن وجود دارد ؟ آن است که کاملا مناسب استفاده" وزیر کشور کارل Nehammer گفت: در روز سه شنبه.

"چرا ؟ پلیس نگهبان از اساسی آزادی و آزادی. افسران پلیس در آموزش خود را به عنوان شرکای شهروندان و به عنوان کسانی که محافظت از آزادی حق تجمع و آزادی بیان.

طرح برنده طول می کشد ساده و مدرن رویکرد اما نمی رشوه دادن با ماده اصلی ساختمان.

نسبتا متوسط سه سطح ساختمان اجاره ای در اتریش وزارت کشور از سال 1972 برای جلوگیری از سوء استفاده از آن و اجاره های مختلف به سازمان های خیریه. آن ایستاده بود خالی بعد از یک مرکز مراقبت برای افراد با معلولیت های نقل مکان کرد و در سال 2011.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن