استرالیا اروپا و آمریکا بازداشت خودسرانه' خطر در چین

منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 6:30:44 pm عفو بین المللی در گزارش سال گذشته گفت: چین تا به حال قانونی خودس

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 6:30:44 pm
عفو بین المللی در گزارش سال گذشته گفت: چین تا به حال قانونی خودسرانه و بازداشتگاه های مخفی. این گزارش همچنین گفت: هیچ افزایش خطر شکنجه و دیگر بدرفتاری ها و اعترافات اجباری در چین است. (عکس: رویترز)

استرالیا روز سه شنبه هشدار داد شهروندان خود را که آنها ممکن است در معرض خطر 'بازداشت های خودسرانه" اگر آنها مراجعه چین است.

وزارت امور خارجه و تجارت گفت: در یک روز, سفر, مشاوره برای چین است که "مقامات بازداشت خارجی چون آنها 'به خطر انداختن امنیت ملی" و اضافه کرد که "استرالیایی نیز ممکن است در خطر بازداشت خودسرانه."

آن است که روشن نیست چه چیزی باعث این هشدار است که می آید به روابط دو جانبه بین رایگان شرکای تجاری باید کاهش بیش استرالیا خواستار تحقیقات مستقل به این بیماری همه گیر کوروناویروس. همه گیر اعتقاد بر این است که در چین آغاز شده و در اواخر سال گذشته.

نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون در هفته گذشته نشان داد که دولت او بود با توجه به ارائه پناهگاه امن به هنگ کنگ از ساکنان تهدید پکن حرکت به تحمیل سختی امنیت ملی قانون در نیمه مستقل خاک چینی.

استرالیا نیز انتقاد چین به طور رسمی شارژ چینی-استرالیایی جاسوسی رمان نویس یانگ Hengjun با ایران در ماه مارس است.

چینی, سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian گفت که او آگاه از سفر هشدار, اما چین تضمین امنیت و حقوق قانونی اتباع خارجی در کشور است.

"تا زمانی که خارجی ها در چین رعایت قوانین و مقررات وجود دارد بدون نیاز به نگرانی در همه," او گفت: در یک جلسه توجیهی روزانه در پکن.

جدید مشاوره بعید است که تحت تاثیر برنامه های سفر پس از استرالیا در حال حاضر ممنوع شهروندان خود را از خروج از کشور به دلیل بیماری همه گیر. استرالیا در چین که مایل به خانه آمده بودند توصیه به انجام این کار در اسرع وقت.

عفو بین المللی در گزارش سال گذشته گفت: چین تا به حال قانونی خودسرانه و بازداشتگاه های مخفی. این گزارش همچنین گفت: هیچ افزایش خطر شکنجه و دیگر بدرفتاری ها و اعترافات اجباری در چین است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن