استرالیا به دنبال محدود کردن بازگشت از شهروندان در میان شیوع کروناویروس

توسط: رویترز | سیدنی | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 12:00:37 pm دولت گزارش 134 عفونت های جدید در 24

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399
توسط: رویترز | سیدنی | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 12:00:37 pm
دولت گزارش 134 عفونت های جدید در 24 ساعت به دوشنبه صبح. (منبع: رویترز)

استرالیا احتمال کاهش بازگشت از شهروندان خود را از خارج از کشور, نخست وزیر اسکات موریسون گفت: آن را به عنوان چنگ زدن با تازه شیوع کروناویروس که باعث شده است تا آن را برای منزوی کردن آن دوم پرجمعیت ترین دولت است.

مرز بین ویکتوریا و نیو ساوت ولز, شلوغ ترین در کشور بسته شد یک شبه و حدود 4.9 میلیون نفر در ویکتوریا پایتخت ملبورن را به جزئی مستند در نیمه شب پس از یک سنبله در COVID-19 نفر در این شهرستان است.

"بقیه کشور می داند که قربانی است که شما در حال رفتن را از طریق در حال حاضر است و نه فقط برای شما و خانواده خود را, اما آن را به صورت گسترده تر استرالیا جامعه" موریسون گفت: در یک کنفرانس رسانه ای کنفرانس.

"من می توانید تصور کنید که نا امیدی ... ما ندارد و کنترل این ویروس مانند اما ما کنترل چگونه ما پاسخ دهند."

با ویکتوریا خاموش کردن و اعمال فشار بر کشورهای دیگر موریسون گفت: او را یک پیشنهاد در روز جمعه به ملی کابینه ایجاد شده برای مقابله با این بیماری همه گیر به دنبال کاهش بازگشت از استرالیا به شهروندان و دارندگان اقامت دائم با کاهش تعداد پروازهای بازگشت. دو گروه شده اند و تنها اجازه ورود پس از استرالیا بسته های بین المللی در مرز مارس.

همسایه نیوزیلند در حال حاضر گرفته شده که در مرحله, اعلام روز سه شنبه که در آن شرکت هواپیمایی ملی را نخواهد جدید ورودی رزرو برای سه هفته به منظور کاهش بار بر روی پر امکانات قرنطینه.

شده است وجود دارد رشد نگرانی های عمومی در استرالیا در مورد امنیت ساقط است که منجر به عودت پخش ویروس با وجود انجام قرنطینه در هنگام ورود. ویکتوریا آغاز شده است و تحقیق چگونه دولت رفت و از آستانه از بین بردن این ویروس به افزایش عفونت اعداد.

دولت گزارش 134 عفونت های جدید در 24 ساعت به صبح روز چهارشنبه از روز قبلی رکورد 191 اما بیش از این پایین تک رقمی روزانه را افزایش می دهد از دیگر کشورها و مناطق.

از موارد جدید و 75 شدند سرنشینان نه مسکن عمومی برج بودند که در اوایل این هفته در زیر قرار داده شده در این کشور دقیقترین مستند تا کنون. حدود 3000 ساکنان شده اند ممنوع از خروج از ساختمان که تحت گارد پلیس برای پنج روز. همه ساکنان در حال آزمایش برای COVID-19.

کنترل مرز

در مرز با NSW, اتومبیل banked تا در هر دو طرف به عنوان پست های بازرسی پلیس باعث تاخیر بیش از یک ساعت برای رانندگان است. دولت خط است که به شدت قاچاق روزانه مسافران است که زندگی و کار در هر دو طرف.

"من یک مجوز اما با تمام چک من رفت و آمد در سراسر به شدت با تاخیر" آماندا کوهن که عبور از مرز از خانه اش در NSW هر روز برای رسیدن به ویکتوریا بیمارستان که در آن او کار می کند به رویترز گفت با تلفن. "مقدار زیادی از دیگران نیاز به در سراسر و آنها لازم نیست که یک مجوز."

مقامات تا به حال با عجله راه اندازی یک سیستم به موضوع سفر مجوز برای یک گروه را انتخاب کنید, بیشتر مسافران در شهرهای مرزی اما یک وب سایت ایجاد شده به انصراف از عبور سقوط کرد و به زودی پس از راه اندازی آن در عصر روز سه شنبه با مقامات گفت: بیش از 44,000 مردم اعمال می شود. مقامات اطمینان است که به طور منظم مسافران می تواند به جای نشان دادن مسکونی و اشتغال اسناد و مدارک.

ویکتوریا تنها دیگر, داخلی, مرز, با, South Australia, بسته شده از اواسط ماه مارس.

در ملبورن تمدید مستند اقدامات و پا زدن در نیمه شب برای حداقل شش هفته و بسته شدن رستوران ها و سالن های ورزشی و محدود ساکنان به خانه های خود را جز برای کسب و کار ضروری.

اقتصاد استرالیا را اقتصادی آمار تا 1 میلیارد دلار (700 میلیون دلار) در هر هفته از مرز بسته و ملبورن مستند فدرال و خزانه دار جاش Frydenberg گفت.

کشور استرالیا گزارش کرده است حدود 9000 COVID-19 موارد و 106 مرگ و میر ناشی از این ویروس در یک سطح باقی می ماند که پایین در مقایسه با کشورهای دیگر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب