استرالیا برطرف اجتماعی محدودیت فاصله به عنوان بهبود اقتصادی تلاش تشدید

توسط: رویترز | سیدنی | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 9:48:42 am عمومی, جاذبه های مانند سیدنی Taron

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: رویترز | سیدنی | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 9:48:42 am
coronavirus australia, coronavirus restrictions, coronavirus impact on public life australia, coronavirus laws, australia deaths, coronavirus cases, coronavirus cases, coronavirus world, indian express news ,coronavirus, coronavirus death toll, coronavirus in India, coronavirus cases in India, coronavirus in China, COVID-19, Express Explained, Indian Express عمومی, جاذبه های مانند سیدنی Taronga باغ وحش گالری های هنری و موزه ها و کتابخانه ها نیز مجاز به بازگشایی شده است. (AP/تد S. وارن فایل)

چند کشورهای استرالیا کاسته اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت های بیشتر در دوشنبه اجازه می دهد رستوران ها به میزبان بیشتر مردم و جاذبه های برای بازگشایی, به عنوان کانبرا حرکت برای احیای این کشور اقتصاد بیمار.

استرالیا ثبت کرده است در مورد 7,200 coronavirus موارد و 103 مرگ و میر و با عفونت های جدید در حال حاضر تا حد زیادی تحت کنترل آن را آغاز کرده است و در طرح سه مرحله ای برای حذف بخش عمده ای از محدودیت در ژوئیه.

در استرالیا پرجمعیت ترین ایالت نیو ساوت ولز (NSW), کافه ها و رستوران ها اجازه داده شد برای تهیه 50 نشسته مراجعان در حالی که 20 مهمان اجازه خواهد داشت برای شرکت در یک مراسم تشییع جنازه. هر دو قبلا محدود به 10 نفر.

عمومی, جاذبه های مانند سیدنی Taronga باغ وحش گالری های هنری و موزه ها و کتابخانه ها نیز مجاز به بازگشایی شده است.

در ویکتوریا دولت گرفته شده محتاط ترین روش برای بازگشایی رستوران ها و کافه ها می تواند بازگشایی در روز دوشنبه. اما کاربران محدود به حداکثر 20 نفر است.

استرالیا امیدوار است با از بین بردن محدودیت افزایش رشد اقتصادی هر چند نخست وزیر اسکات موریسون در روز دوشنبه گفت اضافی هدفمند محرک مورد نیاز خواهد بود.

استرالیا دولت و بانک مرکزی متعهد شده است حدود 250 میلیارد دلار ($167 میلیارد دلار) در محرک هر چند بخش عمده ای از این است که انتظار می رود تا پایان ماه سپتامبر.

موریسون گفت: دولت با توجه به برنامه ریزی برای ارائه مالکان یکی کردن کمک های مالی برای بازسازی در حالی که فدرال پروژه های زیربنایی خریداری خواهد شد به جلو.

"بخش بزرگی از بیرون آمدن از COVID-19 بحران است که زیرساخت های ما هزینه های" موریسون گفت: 2GB رادیو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن