استرالیا 'به طور فعال با توجه به' ارائه پناهگاه امن به هنگ کنگ از ساکنان: ساعت

توسط: PTI | ملبورن | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 6:39:18 pm معترضان تا یک سپر دفاع با استفاده از چتر

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399
توسط: PTI | ملبورن | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 6:39:18 pm
hong kong security law, china security law hong kong, hong kong citizenship uk, australia hong kong residents safe haven معترضان تا یک سپر دفاع با استفاده از چتر و موج هنگ کنگ استقلال پرچم اعتراض جدید امنیت ملی قانون (AP Photo/Vincent یو)

نخست وزیر اسکات Morrision در روز پنج شنبه گفت: استرالیا بود "به طور فعال با توجه به" ارائه پناهگاه امن به هنگ کنگ از ساکنان در معرض خطر تحمیل یک بحث امنیتی قانون توسط چین است که به آن جارو قدرت بیش از سابق بریتانیا قلمرو.

در میان جهانی عصبانیت و خشم در هنگ کنگ رئیس جمهور چین روز سه شنبه امضا این قانون به زودی پس از مجلس رای دادند به اتفاق آرا به تصویب این قانون است که اجازه خواهد داد که پکن برای سرکوب مخالفان جرم فتنه و به طور موثر محدود کردن تظاهرات با مجازات تا به زندگی در زندان است.

پلیس هنگ کنگ روز چهارشنبه بازداشت 10 نفر تحت قانون است که تاثیرات آن در روز سه شنبه به عنوان هزاران نفر از آشوبگران به مبارزه طلبیده گاز اشک آور و فلفل گلوله به اعتراض در برابر قانون.

نخست وزیر موریسون به خبرنگاران گفت که او ناراحت شد از سرکوب معترضان در هنگ کنگ است. پاسخ به یک سوال اگر استرالیا خواهد ارائه یک پناهگاه امن برای هنگ کنگ از ساکنان گفت: "ما با توجه به (آن) بسیار فعال و پیشنهادات وجود دارد که من خواسته بود به جلو آورده و چند هفته پیش."

نخست وزیر گفت که کابینه را به زودی در نظر بگیرید "به ارائه فرصت های مشابه" به آنچه در انگلستان ارائه کرده است به هنگ Kongers.

"هنگامی که ما را ساخته اند یک تصمیم نهایی در کسانی که ترتیبات من اعلام, اما اگر شما در حال درخواست ما آماده به گام تا و ارائه پشتیبانی جواب این است: بله" موریسون گفت. نخست وزیر بوریس جانسون در روز چهارشنبه برگزار می شود چین در "روشن و جدی نقض" از چین و بریتانیا قرارداد که تحت آن هنگ کنگ واگذار شده بود به مقامات چینی و تایید کرد که تابعیت مسیر ارائه خواهد شد به دلار هنگ کنگ ملی بریتانیا (خارج از کشور) دارندگان گذرنامه.

50 سال قرارداد در اثر ارائه می دهد هنگ کنگ "یک کشور دو سیستم" اصل تضمین این حقوق و آزادی هایی که وجود ندارند در سرزمین اصلی چین است.

موریسون گفت: "ما فکر می کنم که مهم است و بسیار سازگار با که ما به عنوان یک مردم و بسیار سازگار عملا با این دیدگاه که ما ابراز داشته اند."

او گفت: تحولات در هنگ کنگ شد و بسیار مورد و استرالیا موقعیت سازگار بود با همفکر دیگر کشورها از جمله انگلستان و آمریکا و کانادا.

از نظر چین در حال حرکت به جلو با امنیت ملی قانون ما گفت: آن را به توقف صادرات آمریکا-منشاء دفاع و تجهیزات را نسبت به اعمال محدودیت های مشابه در دفاع آمریکا و دوگانه با استفاده از فن آوری های به هنگ کنگ به عنوان آن را برای چین سرزمین اصلی. کانادا خود را به روز رسانی توصیه های سفر به هنگ کنگ گفت: قانون جدید می تواند قرار داده کانادایی در افزایش خطر.

"ما در پیدا کردن این حوادث بسیار مربوط و ما شده اند بسیار واضح و روشن در مورد اظهارات ما را که در کنسرت با بسیاری از کشورهای دیگر. این یک موقعیت استرالیا در نظر است در انزوا. ما انجام داده اند با بسیاری از دیگر همفکر کشورهای در مورد این وقایع است. قانون اساسی و پادمان که در محل قرار داده شد با تحویل انتظار داریم که به تایید" موریسون گفت.

در بیانیه ای در روز چهارشنبه وزیر خارجه Marise Payne گفت: "چشم از جهان باقی خواهد ماند در هنگ کنگ است."
"استرالیا مشکل این قانون مفاهیم برای هنگ کنگ استقلال قضایی و حقوق و آزادیهایی که مردم هنگ کنگ که هر دو زیر بنای این شهر موفقیت," او گفت:.

چین را رد کرد انتقاد از اقدامات خود را در هنگ کنگ در آنچه در آن می گوید: عوامل داخلی مهم است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن