Aus به سرمایه گذاری 270 میلیارد دلار برای افزایش قابلیت دفاع در میان چین تهدید در اقیانوس هند و آرام

توسط: PTI | ملبورن | انتشار: 1 جولای سال 2020 5:23:24 pm موریسون گفته است که هند و اقیانوس آرام شد د

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399
توسط: PTI | ملبورن | انتشار: 1 جولای سال 2020 5:23:24 pm
Australia, Australia funds. Australia youth, mental health, counselling, Australia Prime MInister, Australia news, Indian Express news موریسون گفته است که هند و اقیانوس آرام شد در پی این حادثه طبیعی افزایش استراتژیک رقابت و تنش است. (رویترز)

نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون در روز چهارشنبه گفت: 270 میلیارد دلار استرالیا خواهد بود سرمایه گذاری برای نوسازی کشور قابلیت دفاع در دهه آینده برای حفظ امنیت منطقه و جلوگیری و یا پاسخ به "تجاوز" در استراتژیک اقیانوس هند و آرام در میان چین زور آن در منطقه است.

"چالش ها و طبیعت در اقیانوس هند و آرام را به معنای ما نیاز به یک رویکرد جدید و یک است که به طور فعال به دنبال جلوگیری از اقداماتی که علیه منافع ما" نخست وزیر گفت.

موریسون گفته است که هند و اقیانوس آرام شد در پی این حادثه طبیعی افزایش استراتژیک رقابت و تنش است. ادعای ارضی در حال افزایش در سراسر هند و اقیانوس آرام منطقه به عنوان دیده می شود به تازگی در مرز بین هند و چین و دریای چین جنوبی و دریای چین شرقی.

چین شده است سریع گسترش نظامی و اقتصادی نفوذ خود را در هند و اقیانوس آرام منطقه باعث نگرانی در کشورهای مختلف منطقه و فراتر از آن. چین نیز مشغول به شدت مورد بحث اختلافات ارضی در دریای چین جنوبی و دریای چین شرقی. پکن ساخته شده و militarised بسیاری از جزایر و صخره های آن را به کنترل در منطقه است. هر دو مناطق اعلام می شود سرشار از مواد معدنی و نفت و دیگر منابع طبیعی و حیاتی برای تجارت جهانی.

موریسون گفت: جهان به سرعت در حال تغییر پس از COVID-19 شیوع. "این حقیقت ساده این است: حتی به ما خیره پایین COVID همه گیر در خانه ما نیاز به آماده شدن برای یک پست-COVID جهان است که فقیر است که خطرناک تر است و بیشتر نظم" نخست وزیر گفت.

"خطر اشتباه و حتی جنگ و تشدید. منطقه ای نظامی نوسازی است که اتفاق می افتد در نرخ بی سابقه ای" موریسون گفت.

"شما رو به یک مسئول بازدارنده و استرالیا نقش مهمی در منطقه ما کار کردن با دیگران به خصوص مانند هند و ژاپن و بسیاری از کشورهای دیگر در اندونزی درست در سراسر هند و اقیانوس آرام" او گفت:.

هند و استرالیا و آمریکا و ژاپن بخشی از چهار ضلعی امنیتی گفت و گو (چهار) رسمی بندی که سهام هوش و انجام نظامیان.

"ما باید به آگاهی از تهدیدات بالقوه است که می تواند پدیدار شود. منظورم استراتژیک رقابت بین چین و ایالات متحده به این معنی است که وجود دارد مقدار زیادی از تنش های زیادی از خطر اشتباه" او گفت: news channel.

در یک بیانیه رسمی موریسون گفت: سرمایه گذاری های جدید در مجموع 270 میلیارد دلار استرالیا (تومان 186.7 میلیارد دلار) خواهد بود ساخته شده در سراسر هوایی دریایی و دارایی های زمین به نیروی دفاع استرالیا گزینه های پیشرفته برای حفاظت از منافع و دارایی های آن است.

جدید دفاع طرح کرد که "برای حفظ امنیت منطقه و جلوگیری و یا پاسخ به تجاوز در هند و اقیانوس آرام به عنوان بخشی از 2020 دفاع استراتژیک به روز رسانی و نیروی ساختار برنامه است."

جدید هزینه های دفاعی کشور را شامل دستیابی به پیشرفته اعتصاب دریایی قابلیت سیستم AGM-158C دوربرد ضد کشتی موشک (LRASM) از نیروی دریایی ایالات متحده در برآورد هزینه 800 میلیون دلار استرالیا (تومان 553 میلیون) 9 میلیارد دلار استرالیا (تومان 6.2 میلیارد دلار) صرف خواهد شد در حال توسعه hypersonic سلاح و اضافی استخدام 800 دفاع پرسنل انجام خواهد شد از جمله 600 پرسنل در نیروی دریایی است.

"این قابلیت های جدید ارائه خواهد شد قوی معتبر بازدارنده در منطقه ما است که خواهد شد کمک به تامین ثبات و امنیت نیاز داریم", موریسون, گفت:, و اضافه کرد که سرمایه گذاری نیز می تواند به صورت یکپارچه و خودکار سنسور و سلاح. "ما برای یک صلح پایدار هند و اقیانوس آرام یک محیط خاص است که در آن مردم می توانند تجارت و زندگی خود و کشورهای مستقل کار می کنند و تجارت با یکدیگر و روابط خوب," او گفت:.

وزیر دفاع لیندا رینولدز گفت: توانایی های نظامی در منطقه مدرن و به سرعت آن را مورد نیاز برای حفظ یک منطقه ای قابلیت لبه. "ضروری است که ما باید این قابلیت است که می تواند نگه داشتن نیروها و زیرساخت های در معرض خطر از یک فاصله بیشتر برای نفوذ در تصمیم گیری از کسانی که ممکن است به دنبال به تهدید منافع ملی ما", رینولدز گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن