حداقل یک مسافر جان سالم به در پاکستان سقوط هواپیما: دولت رسمی

توسط: PTI | کراچی | به روز شده: مه 23, 2020 1:41:25 pm کراچی: داوطلبان به دنبال بازماندگان از یک هوا

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399
توسط: PTI | کراچی | به روز شده: مه 23, 2020 1:41:25 pm
pia plane crash, pia plane crash today, pia aircraft, pia aircraft crash, pia aircraft crash news, pia plane crash in karachi, pia plane crash in karachi today, pia plane crash news, karachi plane crash latest news, karachi plane crash news, karachi plane crash today news, karachi news, karachi news update کراچی: داوطلبان به دنبال بازماندگان از یک هواپیما که سقوط کرد در یک منطقه مسکونی در کراچی پاکستان, مارس 22 سال 2020 است. هواپیمایی رسمی می گوید یک هواپیمای مسافربری متعلق به دولت-اجرای خطوط هوایی بین المللی پاکستان حامل بیش از 100 مسافر و خدمه سقوط کرد در نزدیکی جنوب شهرستان بندر کراچی. AP/PTI)

حداقل یک مسافر جان سالم به در سقوط یک هواپیمای پاکستانی که پایین رفت و در روز جمعه در یک منطقه مسکونی در کراچی یک مقام دولتی گفت.

به عنوان خوانده شده| پاکستان سقوط هواپیما ویدئوها: PIA پرواز تصادفات در کراچی منطقه مسکونی

وزیر مراد علی شاه بعد از پرسش و سلامت banker ظفر محمود که به طور معجزه آسایی جان سالم به در استانی سخنگوی دولت Abdur رشید Channa در بیانیه ای گفت.

زمانی که وزیر گفت: "مراد این است که در اینجا" بازمانده پاسخ داد: "از شما بسیار سپاسگزارم. خدا بوده است و مهربان" بیانیه ای گفت:.

پاکستان در سازمان هواپیمایی کشوری گفت: وجود داشته 91 مسافر و هشت خدمه در هیئت مدیره ایرباس A320.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن