در سن 65 سالگی تام کورکوران هنوز هم برنده امکانات در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر

"من برگشتم با قصد اصلی از گرفتن که برنده شدن در ششمین دهه" کورکوران گفت. "اما من که اصلا انتظار آن خواهد آمد ا

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399

"من برگشتم با قصد اصلی از گرفتن که برنده شدن در ششمین دهه" کورکوران گفت. "اما من که اصلا انتظار آن خواهد آمد این در اوایل فصل است."

کورکوران که به نوبه خود خواهد 66 سال بعد از این ماه ساخته شده آن را به یاد ماندنی شب جمعه هفته گذشته برنده این مدل اواخر ویژگی در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر. آن را مشخص ششم مختلف دهه است که کورکوران موفق به کسب یک از ویژگی های مسابقه.

او برنده امکانات در 1970s, 80s 90s, 00s, 10s و در حال حاضر 20s.

اولین پیروزی آمد و در سال 1972.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من هنوز رقابتی," او گفت:. "اگر من نبودم رقابتی و فکر نمی کنم من می توانم این کار را انجام من می خواهم به ترک. و آن را سخت به رفتن نگه دارید تا زمانی که همه چیز به مانند این است."

کورکوران ضرب و شتم جوی Pederson توسط :00.69 به پرچم شطرنجی در آخر هفته گذشته. جفری Massingill سوم به پایان رسید و پس از استیو اندرسون و براد Seng. کورکوران تبدیل در سرعت بالا 66.558 mph و بهترین دامان 13.522.

"حتی پس از این همه سال هر شب است که هنوز هم یک منحنی یادگیری" کورکوران گفت: در RydellCars.com پیروزی لین پس از برنده شدن. "به همین دلیل من خیلی خوشحال می شود در اینجا. این عالی است. باور من این عالی است."

کورکوران در 51 فصل از مسابقه حدود 235 حرفه ای برنده است. آخرین پیروزی آمد و در سال 2016 فصل است. که برنده شدن در آمد و چند ماه بعد از جراحی مفصل ران.

کورکوران یکی از اعضای موسس شمالی مدل اواخر مسابقه انجمن که در حال حاضر در 23 فصل است. او تنها عضو موسس هنوز مسابقه.

این NLRA برگزار شد به ترویج مدل اواخر نشان می دهد در منطقه است. صدها نفر از رانندگان را به رقابت در NLRA حمایت نشان می دهد بیش از دو دهه گذشته است.

کورکوران پیروزی نمی آمد از آبی است. او بدست به یک شروع عالی برای تابستان امسال است.

او به پایان رسید در پنج در سه چهار شب از مسابقه در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر در سال 2020 است. او پنجم رسید در ژوئن 5, چهارم ژوئن 19 و برای اولین بار در ژوئن 26.

کورکوران رتبه پنجم در نقاط مسابقه پشت Seng, Pederson داستین رشته و اندرسون. در محکم بسته بندی شده مدل اواخر تقسیم شده اند وجود دارد چهار ویژگی برندگان این فصل است.

"من بازنشسته و از کار حدود یک سال پیش پس از من به زمان بیشتری برای اختصاص به آن" کورکوران گفت. "و تا زمانی که من هستم, رقابتی, i'm happy مسابقه."

جمعه شب مسابقات

که در آن: رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر.

زمان: 7 p. m.

کلاس ها: خیابان های میانه modifieds اواخر مدل sprints.

بلیط: $30 گودال pass, $20 بزرگسالان سنین 15 و تحت رایگان.

توجه داشته باشید: امشب نظامی قدردانی شب. اعضای نظامی دریافت رایگان و با یک ID.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب