استخر بادی بدترین دشمن شماست. 10 روش برای شکست دادن آن

اگر به استخر ها و یا دریا رفته باشید بدون شک یکی از فوق العاده ترین تفریحاتی که می تواند برای شما رقم بخورد ،

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اگر به استخر ها و یا دریا رفته باشید بدون شک یکی از فوق العاده ترین تفریحاتی که می تواند برای شما رقم بخورد ، استفاده از تشک های بادی روی آب برای ریلکس کردن است که حس فوق العاده ای را به شما می بخشد و خستگی ذهنی شما را بعد از روز سخت کاری به دور نگه می دارد . یکی دیگر از فاکتورهایی که در هنگام خرید تشک های بادی روی آب باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید جنس بدنه محصولات می باشد . از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید تشک بادی روی آب استخری باید در نظر داشته باشید قابلیت تحمل وزن محصول انتخابی شما می باشد . استخر بادی در چند سال اخیر در تنوع بالا در کارخانه بزگ intex تولید و استخر های بادی با قطر بزرگ و کوچک بدون نیاز به لوله کشی و ساخت و ساز مخصوص تمامی افراد خانواده این مشکل حل شده و با کمترین مبلغ در اختیار افراد در کل جهان گذاشته است که میتوانید در کمترین زمان یک استخر بادی با ابعاد دلخواه داشته باشید و در کوتاه ترین مدت نصب و استفاده نمایید . عمق این آبها گاهی به ۲۰ هزار متر و گرمای آنها متناسب با سرعت بالا آمدن گاهی به ۱۰۰ درجه سانتیگراد هم میرسد. This article has ᠎been done by G​SA Con​te nt Generat or D᠎em​oversion.

فروشگاه ایران اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران بهترین انتخاب برای خرید محصولات بادی به شمار می آید که برای مشتریان خود ضمانت اصالت و تست محصول را قرار داده است ، علاوه بر آن تمامی خدمات پس از فروش به صورت حرفه ای برای محصولات عرضه شده انجام می شود و این امر باعث می شود تا به هنگام به وجود آمدن مشکل ناگهانی در بدنه محصول ، دغدغه ای به خود راه ندهید و تعمیر تشک بادی روی آب خود را به کارشناسان نمایندگی بسپارید . گفتنی است که علاوه بر امکان سفارش اینترنتی ، امکان خرید حضوری نیز با مراجعه به دفتر نمایندگی ایران اینتکس ایران و در تهران و مازندران وجود دارد . این محصولات علاوه بر طرح هایی که بر روی ساختارهای خود دارند به خوبی توانسته اند در سال های گذشته تغییر ماهیت بدهند و از نظر ساختار به طور کلی خود را به شکل های فانتزی در بیاورند . این محصول دارای ویژگیهایی از قبیل وزن کم و قابلیت حمل آسان است که به شما این امکان را میدهد استخر بادی شخصی خود را داشته باشید و هنگام سفر، مهمانی و تغییر مکان آن را با خود برده و در کنار خانواده و آشنایان از آن استفاده کرده و لحظات خوشی را به ثبت برسانید.

همچنین بد نیست این نکته را نیز در نظر داشته باشید که استخرهای بادی در ۳ شکل کلی: مربعی، مستطیلی و همچنین دایره ای اصولا طراحی می شوند و شما بایستی با توجه به فضای مورد نظرتان در خانه و یا محیط کاربری خود، اقدام به خرید یک کدام از این شکل ها نمایید. این جایگاه برای تخلیه آب تدبیر شده تا به راحتی هرچه تمامتر بتوانید محصول خود را تخلیه کرده و آن را جمع آوری کنید. باید محصولی را انتخاب کنید که متناسب با وزن شما باشد ، به طور کلی تشک های بادی روی آب را می توان به دو دسته کودک و بزرگسال تقسیم کرد که در این رده هر کدام از آن ها دارای قابلیت های تحمل وزن متفاوتی می باشند . همان طور که در بخش های قبل به ان اشاره کردیم یکی از خصوصیات این محصول بحث ساختار سه لایه این محصول است که قطعا سبب می شود تا این استخر یک کیفیت فوق العاده را داشته باشد.

هم چنین رویه و بخش حارجی این استخر نیز با بهره گیری از طرح انواع ماهی ها و حیوانات دریایی شکل گرفته است که با پس زمینه ای از رنگ ابی سبب شده تا یک محصول کاملا دیدنی را از نظر ساختار و رنگ بندی شاهد باشیم. هم چنین اگر نخواهید در داخل این استخر اب پر کنید ، می توانید لز لن به عنوان استخر توپ بهره برده و با پر کردن این محصول از توپ های بادی به بهترین روش ممکن از این محصول بهره مند شوید. در همین راستا باید عنوان کنیم که اولین ویژگی این استخر بحث چگونگی طراحی و نوع ساختار این استخر می باشد که با بهره گیری از الگو و ارگونومی مستطیلی شکل تولید شده است. این نوع متریال علاوه بر مقاومت بالایی که دارد ، سازگاری فوق العاده ای با پوست بدن انسان نیز خواهد داشت و این دو فاکتور در کنار یکدیگر باعث شده است تا این نوع متریال به پایه ثابت ساخت محصولات بادی بدل شود . قیمت تشک های بادی روی آب و حلقه های بادی به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد و با توجه به متریال استفاده شده در ساخت محصولات آبی و تفریحی ، کمپانی سازنده محصول و همچنین قابلیت تحمل وزنی که دارد ، تعیین می شود .

آخرین مطالب