به عنوان ما seethes بیش از مسابقه مغلوب ساختن پیشی جستن را از تماس 'بد برده داری'

توسط: AP | نیویورک | به روز شده: 14 ژوئن 2020 8:52:55 am تهمت نیز استفاده می شود اولین وست پوینت آدر

توسط NEWSATROPAT در 25 خرداد 1399
توسط: AP | نیویورک | به روز شده: 14 ژوئن 2020 8:52:55 am
تهمت نیز استفاده می شود اولین وست پوینت آدرس به یادآوری است که به تازگی راه اندازی شده و افسران آکادمی تاریخچه و طبقه مانند ژنرال داگلاس مک آرتور و Dwight D. Eisenhower. (AP/الکس Brandon)

به عنوان ملت همچنان دست به گریبان با آن نژادی گذشته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواست غرب نقطه فارغ التحصیلی کلاس شنبه را "هرگز فراموش" میراث سربازان قبل از آنها که مبارزه یک جنگ خونین به "خاموش کردن بد برده داری."

مغلوب ساختن پیشی جستن درخواست تجدید نظر به یاد داشته باشید تاریخچه آمد خود را در رابطه با نظامی است که تحت فشار از انتقاد بی امان او و رهبران پنتاگون مواجه شده اند بیش از پاسخ به اعتراضاتی که پس از فوران جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس.

آن هم آمد ساعت پس از مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده چه مبلغ به نادر امتیازی برای او موکول یک کمپین تجمع برنامه ریزی شده برای Tulsa, اوکلاهما در ژوئن 19. روز نشانه پایان برده داری در ایالات متحده و تولسا بود صحنه آتشین سفید-در-حمله سیاه در سال 1921.

بخوانید| جورج فلوید تظاهرات: این می تواند لحظه ای حساب برای رهبر جنبش?

"آنچه که در طول تاریخ ساخته شده امریکا منحصر به فرد است که دوام آن موسسات در برابر احساسات و تعصبات لحظه" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: بیش از 1100 دانش آموختگان در غیر معمول مراسم در فضای باز برگزار می شود در طول یک بیماری همه گیر. "هنگامی که بار آشفته زمانی که راه آنچه مهم است این است که دائم بی انتها و پایدار و ابدی است."

در دو هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن است فریاد زد وزیر دفاع علامت Esper برای علنا مخالفت تماس خود را برای استقرار فعال وظیفه نیروهای نظامی برای سرکوب اعتراضات ناشی از کشتار فلوید بود که سیاه با سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس است.

تهمت نیز تعطیل Esper تلاش برای شروع یک بحث عمومی در حذف نام مؤتلفه افسران ارتش _ برخی از آنها آموزش دیده در وست پوینت _ از پایگاه های نظامی یک ایده به دست آوردن شتاب در سراسر کشور است.

ژنرال مارک Milley مشترک ستاد رئیس خطر انداخته مغلوب ساختن پیشی جستن خشم شنبه با اعلام او تا به حال ساخته شده "یک اشتباه" توسط همراه مغلوب ساختن پیشی جستن در ژوئن 1 راه رفتن را از طریق لافایت مربع است. آن به پایان رسید با رئیس جمهور نما با کتاب مقدس در خارج از سوار کردن سنت جان کلیسا.

Milley نظرات به میزان فوق العاده ای ابراز پشیمانی با مغلوب ساختن پیشی جستن ارشد مشاور نظامی که گفت او ظاهر منجر به ادراک نظامی تبدیل شدن به درگیر در سیاست که در نظر او _ یکی به اشتراک گذاشته شده توسط Esper _ تهدیدی برای دموکراسی است.

حوادث هم زده اند بحث در ارتش و در میان افسران بازنشسته. بیش از 500 وست پوینت فارغ التحصیلان از کلاس های پوشا شش دهه امضا نامه ای سرگشاده یادآوری کلاس 2020 از تعهد خود برای جلوگیری از سیاست های حزبی.

نامه منتشر شده در این هفته در رسانه همچنین با اشاره به مشکلات Esper و Milley مواجه می شوند در کاخ سفید فلوید پس از مرگ است.

"متاسفانه دولت را تهدید به استفاده از ارتش که در خدمت شما به عنوان یک سلاح علیه شهروندان آمریکایی درگیر شدن در این تظاهرات مشروع" آنها نوشت. "بدتر رهبران نظامی که در زمان همان سوگند شما امروز شرکت کرده اند در سیاسی متهم حوادث. اصل غیر نظامی کنترل مرکزی به ارتش حرفه ای است. اما این اصل به این معنی نیست اطاعت کورکورانه."

در شروع مراسم معترضان را محکوم کرد رئیس جمهور از قایق و قایق در امتداد نزدیکی رودخانه هادسون.

تهمت نیز استفاده می شود اولین وست پوینت آدرس به یادآوری است که به تازگی راه اندازی شده و افسران آکادمی تاریخچه و طبقه مانند ژنرال داگلاس مک آرتور و Dwight D. Eisenhower.

"آن را در این خاک است که آمریکا پرستان برگزار حیاتی ترین قلعه در جنگ ما برای استقلال" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. او گفت ایالات متحده در آکادمی نظامی "به ما مردان و زنانی که جنگیدند و برنده یک جنگ خونین برای خاموش کردن بد برده داری در عرض یک عمر از ما گرفت."

"این است که تاریخ خود را. این میراث که هر یک از شما به ارث برده," مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه اضافه کرد که آن را خریداری شد با خون های ریخته شده در جنگ. "شما باید آن را فراموش نخواهم کرد."

مغلوب ساختن پیشی جستن اما نادرست بود به می گویند زنان آموزش داده شده بود در وست پوینت برای ضد برده داری مبارزه کنند; آنها مجاز به تبدیل شدن به دانشجویان تا سال 1976.

سخنان خود نیز نادیده گرفته متعدد وست پوینت فارغ التحصیلان که در خدمت کنفدراسیون از جمله رئیس جمهور, Jefferson Davis, Gen. Robert E. Lee و ژنرال Braxton براگ. برخی از آنها در حال حاضر به دنبال حذف براگ نام از کارولینای شمالی فورت براگ.

در سخنرانی تهمت تکیه به "امریکا برای اولین بار" نام تجاری از سیاست خارجی بدون گفتن عبارت گفتن ارتش جدیدترین افسران کار آنها این است که "نه به بازسازی کشورهای خارجی اما به دفاع و دفاع به شدت ملت ما از ما دشمنان خارجی."

"این است که وظیفه نیروهای ایالات متحده برای حل باستان درگیری در سرزمین های دور که بسیاری از مردم هرگز از شنیده می شود." او گفت: امریکا است و نه "پلیس جهان" اما هشدار داد که دشمنان آن را "هرگز دریغ" به عمل زمانی که مردم خود را در معرض تهدید هستند.

او تشکر کرد کسانی که در نظامی که کمک کرد کشور با پاسخ به کروناویروس یک بار دیگر خواستار آن است که یک "نامرئی دشمن" از چین.

رئیس جمهور تاکید کرد وحدت از فارغ التحصیلی کلاس آمد که "از هر نژاد و مذهب و رنگ و عقیده." این کلاس همچنین شامل شهروندان از 11 کشور دیگر از جمله بوسنی و هرزگوین, کره جنوبی و تانزانیا.

مغلوب ساختن پیشی جستن برجسته بزرگتر دفاع از بودجه خود اما به دروغ گفت: او را نابود کرده بود و 100% دولت اسلامی خلافت در خاورمیانه; این گروه هنوز هم تهدید به ایالات متحده او اشاره کرد او تا به حال به کارگردانی کشته شدن دو تن از رهبران تروریست و تا به حال ایجاد فضایی نیروی.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین به یاد یک دانشجوی دانشکده افسری که در یک تصادف درگذشت در سال گذشته و پدر است که یک عامل سرویس مخفی و اشاره کرد که هر دو او و ارتش به اشتراک گذاری یک تولد یکشنبه. مغلوب ساختن پیشی جستن را تبدیل 74 در حالی که ارتش علائم آن 254th سال از وجود.

Esper حضور نداشت اما با تاکید بر اصول وظیفه و افتخار کشور در یک پیام ویدئویی گفت: آنها کمک خواهد کرد که راهنمای افسران جدید "در زمان به چالش کشیدن و در چهره جدید و تهدیدات در حال ظهور."

مغلوب ساختن پیشی جستن ظاهر در غرب نقطه شده بود با انتقاد به عنوان یک حرکت سیاسی است که فارغ التحصیلان در معرض خطر از آکادمی واقع شده است تا رودخانه هادسون نیویورک شهرستان, کانون ایالات متحده شیوع کروناویروس.

ارتش در دفاع از این حرکت گفت: دانشجویان تا به حال برای بازگشت به دانشگاه به هر حال برای نهایی چک پزشکی, تجهیزات و آموزش. آنها تا به حال شده به خانه پس از رخصتی بهار در اوایل ماه مارس..

برای مراسم به تازگی راه اندازی شده دوم lieutenants عینک ماسک صورت آنها به عنوان پیاده روی رژه میدان اما حذف آنها پس از نشستن به صورت اجتماعی دور مراسم مورد نیاز همه گیر.

به جای دست دادن با رئیس جمهور آنها رد و بدل سلام. خانواده و دوستان بودند مجاز به حضور بودند برای تماشای آنلاین.

در پایان این مراسم پنج درشت هلیکوپتر به پرواز در آمد پایین و سرعت بیش از زمین به فارغ التحصیلان پرتاب خود را در لباس سفید کلاه به هوا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن