به عنوان همه گیر در ادامه به تسریع کند بنابراین جنگل زدایی در آمازون

و این طرح ساخته شده بود قبل از انتشار از نشست وزیران است که نشان می دهد که دولت به هر قصد و اقدام در پشت صحنه

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399

و این طرح ساخته شده بود قبل از انتشار از نشست وزیران است که نشان می دهد که دولت به هر قصد و اقدام در پشت صحنه و بیشتر می تواند باعث تشدید پدیده ای که می تواند در حال حاضر احتمالا عواقب غیر قابل برگشت برای این نسل و نسل های آینده در سراسر جهان است.

با ایالت آمازوناس مبتلا به بالاترین سطح از عفونت کروناویروس جدید در برزیل, این است که یکی از مناطق با حداقل سرمایه گذاری در بهداشت و درمان. سناریوی مطلوب برای فعالیت های غیر قانونی برای ادامه در حال افزایش است.

این چیزی است که نگرانی های من. این تلاقی چندین چیزهای بد اتفاق می افتد در همان زمان گفت:" سباستین Troeng معاون اجرایی رئیس جمهور از حفاظت بین المللی است.

اگر چه این وضعیت در برزیل نشان دهنده بزرگترین تهدید برای آینده جهان بزرگترین جنگل انبوه وضعیت در کشور همسایه کلمبیا نیز نگران کننده است.

کلمبیا

در سمت غربی آمازون محیط زیست هشدار می دهند که قاچاق مافیایی و garimperios (غیر قانونی کارگران) هستند پس از قرنطینه اعمال شده توسط دولت ایوان دوقو و به جای آن با استفاده از تمرکز بر بهداشت و درمان اضطراری به سوزاندن جنگل بدون هیچ گونه مانع یا محدودیت.

کارشناسان ترس که همه گیر می تواند متوقف و یا حتی معکوس پیشرفت های ساخته شده توسط دولت کلمبیا در کنترل زدایی است که پشتیبانی شده توسط نروژ و بریتانیا و آلمان است.

نابودی جنگل سر به فلک کشید در این کشور پس از دولت کلمبیا و فارک امضا 2016 ایجاد یک خلاء قدرت در نقاط مختلف جنگل است. در سال 2017 جنگل زدایی به اوج 220,000 هکتار معادل قلمرو بیشتر از شهرستانها بوگوتا و مدلین ترکیب شده است. در واکنش تهاجمی اهداف راه اندازی شد به منظور کاهش ارضی دست دادن آمازون با ظاهری هیچ نتیجه ای.

اما اطلاعات رسمی از وزارت محیط زیست در این سال زدایی ارقام هنوز منتشر نشده است اگر چه برآورد نشان می دهد که جنگل زدایی در چهار ماه اول این سال می تواند بیشتر از کل سال گذشته است.

"متاسفانه به دلیل سیستم بسیار کند برای اندازه گیری ما خواهد بود با دریافت نتایج از آنچه اتفاق افتاده است در سال 2019 به عنوان ما تجربه عواقب 2020" گفت: Rodrigo Botero مدیر بنیاد برای حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار (FCDS).

با توجه به Sinchi موسسه 12,958 نقاط داغ شده بودند آمازون کلمبیا در ماه مارس این سال است. در همان دوره در سال 2019 این رقم تنها 4,691 نمایندگی افزایش 276%. نقاط داغ لزوما تبدیل به آتش سوزی اما دانشمندان می گویند 93% از ثبت نقاط داغ هستند و بعد از تایید به عنوان آتش سوزی جنگل ها.

در ضمن در 21 مه سال گذشته در کلمبیا مجلس نمایندگان این پیشنهاد را رد کرد که به دنبال حفاظت از آمازون از هیدروکربن بهره برداری با 88 رای مخالف و 74 به نفع و در عین حال گام دیگری در جهت اشتباه است.

به عنوان Covid-19 تسریع در آمریکای لاتین اعلام کرد این هفته به عنوان کانون جهانی از همه گیر دستور کار وحشی ترین extractivism متوقف نمی شود. دیگر مورد بررسی قرار توسط مطبوعات و جامعه مدنی و حفاظت شده توسط دولت است که کار را برای منافع چند وبلاگ نویس گاو دامداران معدن و قاچاقچیان انواع همچنان به داد و بیداد بیش از این در حال حاضر رو به کاهش عرضه جهانی آب و اکسیژن و تنوع زیستی.

Sonner یا زود همه گیر خواهد گذشت اما بحران آب و هوا خواهد همچنان به پیشبرد انتخاب نشده است. به عنوان آمازون fire فصل روش و برزیل همچنان سوخته توسط غیر مسئولانه و سیاست های تهاجمی از خود رئیس جمهور ما که از ترس فاجعه زیست محیطی بدتر خواهد شد. تمام آلارم در حال حاضر مطرح شده است..



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب