خواستار تشدید, East Grand Forks شب زنده داری است مشخص شده توسط صلح

حدود 200 نفر جمع شده بودند خارج East Grand Forks تالار شهر در روز شنبه به سرند جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399

حدود 200 نفر جمع شده بودند خارج East Grand Forks تالار شهر در روز شنبه به سرند جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که در دست یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس در روز دوشنبه. خود شمع افروزی مشخص شده بود پرده اغلب گریان سخنرانی در مورد مسابقه در امریکا و تخریب در شهرهای دوقلو بودند را برای پنجمین شب متوالی تظاهرات که به طرزی خشن تر و پر هرج و مرج.

"اگر دو نفر با داشتن یک گفتگو و یک نفر را گوش نمی, کسی را برای رفتن به واکنش نشان می دهند" Jerrylin پای به جمعیت گفت. "و این چیزی است که اتفاق می افتد در مینیاپولیس در حال حاضر."

تیگان کمپ, 26, از خواندن نامه او نوشت: به Floyd.

"شما بودند کشته است. مدرن روز مجازات در برابر چشمان ما در حیاط خلوت خود ما را در ما stomping زمینه" او به عنوان خوانده شده صدای او می لرزید. "من جدا فکر کردن در مورد چگونه برای پیدا کردن مثبت در مرگ خود را قرار است به کار می کنند. این است که آنچه که ما قرار است انجام دهید ؟ شاید در آن است. در مرگ خود را به شما کمک کرده اند دوباره آتش من برای زندگی است. وجود دارد مقدار زیادی از کار انجام می شود. وجود سیستم های که نیاز به بازسازی شود. وجود دارد بسیاری از سفرها که باید گرفته شود."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Tawanda Murinda یک کشیش در سنت متی کلیسای لوتری در تامپسون به سختی نیاز به میکروفون.

"بحث ما در مورد روح القدس به عنوان نفس خدا" Murinda ترغیب. "و اگر ما نژادپرستان و نژادپرستی و تمام سیستم های ظلم-چه کسانی که سیستم آنها می خورد نفس خدا از جوامع ما است."

Murinda تشویق "خوب" افسران پلیس به صحبت کردن در برابر "کسانی هستند که بودن خوب است."

"ما نیاز به شما به عنوان افسران پلیس برای محافظت از ما," او گفت:. "که همه ما می پرسید."

شب زنده داری نیز در نظر گرفته شده برای یاداوری کودی هولته یک چنگال بزرگ افسر درگذشت کمک نمایندگان شهرستان در روز چهارشنبه

"نه یکی از آنها سزاوار آنچه اتفاق افتاده است" دوون پاپ شب زنده داری را مهمترین سازمان گفت: فلوید و هولته. "وجود دارد بیش از حد بسیاری از مردم خوب گرفته شده از زندگی خیلی زود است. ما نیاز داریم بیشتر دوست دارم."

پاپ گفت: برخی از اعضای خود شده اند قربانیان خشونت پلیس و امیدوار شب زنده داری می تواند یک خروجی برای صلح است.

اما هنوز هم وجود دارد پژواک گسترده تر نژادی و جنگ است. مردم در عبور اتومبیل گاهی ارائه ترسو زق زق در تظاهرات قبل از کف آن پایین DeMers خیابان. یک ماشین blared آهنگ "[expletive] پلیس!" توسط گروه N. W. A. یک مسافر در یک ماشین در حال عبور و گفت: "من می توانم!" به یک زن در حجاب نگه داشتن نشانه آن است که گفت: "من نمی توانم نفس بکشم" -- اشاره به سه فلوید در حال مرگ کلمات و کسانی که از اریک گارنر, نیویورک شهرستان, سیاه, مردی که به مرگ خفه توسط پلیس در سال 2014.

در ضمن 70 کیلومتر به سمت جنوب تظاهرات در فارگو در زمان های مختلف به نوبه خود. پس از تظاهرات مسالمتآمیز در سراسر بسیاری از روز و شب ساعت را دیدم یک تغییر است. معترضان وجود شکست ویندوز مرکز شهر و غارت حداقل یک رستوران. پلیس های ضد شورش دنده شات آنچه به نظر می رسد اشک-کپسول های گاز به عنوان معترضان شروع به یک آتش سوزی در وسط یک خیابان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب